Reakcia na: Marcelllooo #100736:
Lenze tym ze postavis trat pre IC ziskas viac ako ked postavis trat len pre Os. Konkretne vyssie zisky a potencialne zvysenie poctu cestujucich vlakmi.Zatial co ked postavis trat pre nadvlak v plytkom tunelY, tak ziskas menej ako ked postavis preferovanu elektricku. Bez ohladu na tvoje dopravne matice.
Marcelllooo
Rovnako dolezity je vsak aspekt dopravnej obsluznosti: preco sa ludia neterigaju do Kosic (alebo aspon do Ziliny) osobacikom, co stoji na kazdej zastavke a stanici?
Spravne si pochopil, ze IC/EC ma za ciel komfortny transport na dlhsie vzdialenosti. To je NS MHD v podmienkach mesta. Osobak tvori doplnkovu dopravu, ktora dopravuje ludi na kratsie vzdialenosti a zbiera ich do stanic k pristupu k IC/EC. To, co ma za ulohu elina/bus/tro***us subsystem MHD.
Vidim, ze si pochopil tuto paralelu ukazujuc preco elektricka nebude NS v podmienkach Bratislavy a Petrzalky... Do dosledkov vzate ukazuje aj dovody pre preferenciu NS MHD pred elektrickou.