Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #100314:
do vyhladavaca si daj nie Wien Hauptbahnhof, ale Wien Zentralbahnhof-totiz tak sa to bude volat.. urcite najdes viac informacii ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Wien_Hauptbahnhof - Hovori sa tam o demoliacii Sudbahnhof - aky to bude mat dosah na zeleznicnu dopravnu, pripadne aj mestsku. Dotkne sa to aj vlakov Bratislava-Wien?

AAA: Dakujem. 🙂
Reakcia na: AAA #100310:
To sa týka vodičov, čo sa týka vozidiel, tie teoreticky môžu jazdiť bez prestávky ak sú ošetrované ako majú a chodia na pravidelné prehliadky.
Reakcia na: Marcelllooo #100262:
Čím ďalej tým lepšie píšeš:
"Projektova dokumentacia sa vyuzije ta, co je hotova a co si uviedol ako link v dalsom prispevku"

To, čo som uviedol, nie je rozhodne projektová dokumentácia, ale zámer podľa zákona o posudzovaní vplyvov na životné prostredie.

Sám v inom príspevku #100236) uvádzaš:
"Presna projektova dikumentacia sa bude spracuvat - vychodiskovy odhad nakladov je tych 8mld, co sa pouzil pre polozapusteny variant elektricky. Presnejsia predstava zatial nie je."

Takže keď to dám dohromady, podľa Teba sa presná projektová dokumentácia nie je (bude sa ešte len spracovávať) a použije sa zámer podľa zákona o posudzovaní vplyvov na ŽP.

Vidím, že si správny manažér na správnom mieste. Nič pre Teba nie je problémom zrealizovať, aj keď problematike vôbec nerozumieš, jediné, čo potrebuješ, sú ľudia, čo to za Teba spravia.

?
Reakcia na: Marcelllooo #100179:
tu sa skýta otázka - ktorý prúd je silnejší? Ten "95kový" na šafko alebo ten do Trnavy?
Reakcia na: 810zssk #100286:
Zákon 462/2007 Z. z. o organizácii pracovného času v doprave a plus samozrejme nad jeho rámec môžu kolektívne zmluvy.
Reakcia na: 810zssk #100303:
ja dúfam, že bude hlavne rozdiel v nátere.. Teda že už nedostanú náter SPP..
Reakcia na: Marcelllooo #100176:
Prirodzene, že petícia je právne relevantná, čo by právny expert Fosterovej 14 mal vedieť. Pomôcka naštuduj inštitúty celoštátneho a miestneho referenda.?
Re #100179 Marcelllooo: Odkiaľ si prišiel na to, že trolejnus je rýchlejší ako električka?
Re #100186 enumaelish: A tá kvalita trolejového vedenia a tie úžasné rýchlosti na mnohých vzdušných križovatkách a výhybkách, škoda rečí.
Re #100234 hoppusmark01: T-busové obratiská máš pri Patrónke 2 (Valašská, Vojenská nemocnica). Ale ako nad tým uvažujem asi máš pravdu.
Re #100262 Marcelllooo: Špeciálnym stavebným úradom na stavbu dráhy mesto nemôže byť, lebo nie je dráhový správny úrad.
Reakcia na: Ámos #100301:
len dufam ze tu sutaz vyhra opat Zliner a nie Rošero alebo Starko alebo nejaka ina pochybna spolocnost ?
Reakcia na: 810zssk #100305:
Asi len nejaké navarovanie, predpokladám.
Reakcia na: Vladimír #100302:
On predovsetkym zabudol ze zatial co elektricku uviedol aj s nakladmi na vozidla, tak trolejbus bez nich. Ucelove klamanie. Nereaguj na neho, nestoji to za to.
Reakcia na: Ámos #100301:
Bude nejaky rozdiel medzi tymi modernizovanymi na zaklade starej zmluvy a tymi na zaklade novej? T.j. su v tej novej zmluve urcene aj nejake veci ktore su od starej ine? Myslim po technickej stranke.

Este jedna vec - kedy sa zacne s generalkami Ikarusov?
Reakcia na: Marcelllooo #100147:

"Planovana trat do Petrzalky - 8 mld Sk
Trolejbusova trat v Petrzalke - cca 700 mil Sk"

Možno áno, len si zabudol napísať, že električka predstavuje oproti súčasnej L95 kapacitne silnejší systém, kdežto trolejbusy po kapacitnej stránke pre Petržalku neriešia absolútne nič.
Reakcia na: eripmav #100298:
Štúdia nestojí nič, keď ju tak veľkoryso navrhuje? ? je taký istý tĺk ako celý magistrát lebo tí tiež roky robia len plno štúdii a mestu je akurát tak z toho len hlbšie do vrecka. Okrem iného voľnejšie ulice tam kde treba by sa dalo získať zakázaním parkovania áut alebo vybudovať zábradlia, alebo iné prekážky pre autá aby napoli nezaberali chodník a napoli jazdný pruh. To je tiež problém a neni dakde ani treba rozširovať cestu o jeden pruh potom. ?
Reakcia na: eripmav #100298:
A kde ho chceš dať? Sú tam len 2 pruhy a 2 pruhy sú pre IAD. Tretí nemáš kam vybudovať.
Reakcia na: Marcelllooo #100287:
Povazujes ma za idota??? Ty si myslis ze hovorim o tych usekoch Sancovej kde je uz BUS pruh (ale mimochodom aj tak len v jednom smere), ja som dorazne specifikoval usek Trnavske myto - Racianske myto.
Reakcia na: Ike #100296:
manazer je ten kto najde to riesenie, teda aspon tak chapu manazera vo svete (normalnom svete, teda mimo slovenska) ? ale "manazer" poddruh slovensky, to je niekto kto je na veducej pozicii a pride na to, ze musi niekomu prikazat aby nasiel riesenie, a potom situaciu vyriesil, ale ma mozno pravdu, tiez mam obcas taky pocit ☠ ☠ ☠
Reakcia na: eripmav #100295:
ale aspon vystiho pracu managera... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.