Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
d3k0 #9925: Mas pravdu, vedenie je v zlom stave, ale vydrzalo. 🙂
d3k0 #9924: Takze ked sa mi podari prepasovat cez vodica hotdog, tak mi nikto nic nemoze?
DOLEZITE UPOZORNENIE!!! Uz treti den na 202/3 jazdi vodic zo 6621! Vcera a predvcerom to bol voz 6621 a dnes 6628. Jazdi doobeda. Zastavuje 2.-3. dverami pri oznacniku. Na hranicnej mi zastal dokonca stvrtymi!! 🙂
tr3mp: na magistráte sedia asi úpĺní amatéri. Svedčí o tom jednak nevyústenie Galvaniho 4prúdovo a hlavne, prečo nezačali s prestavbou ešte pred spustením dialnice a otvorením Avionu. Teraz je tam zvýšenie dopravy o 100-200% a v tomto chaose a zácpach čo sa tam denne dejú chcú začať 2 ročnú prerábku cesty! Vodári tam musia presunúť 1000mm!!! vodovodné potrubie, aby nebolo pod novým 2pruhom, ale aj tak sa mi to zdá, že by to mohli stihnúť za max 1 rok. Zrejme si to vyžiada aj určité dopr. obmedzenia na jestvujúcom dvojpruhu.
Toto mesto nemá žiadne koncepčné riadenie, to tvrdím od začiatku.
#10003> Pokiaľ sa dobre pamätám, tak v návrhu plánu územného rozvoja, či čo to bolo, bola trasa Pionierska-Rača navrhnutá tak, že pri prekročí železničnú trať už pri VK, nie pri polygrafickom učiličti. Tiež sa vtedy neuvažovalo o tuneli od Pionierskej, ale holt pár ***** dostalo zálusk na baráčiky na úbočí Karpát.
Ta cesta bude mat krizovatku zhruba pri Palme (ci co to tam je), ako je zastavka elin za vozovnou Krasnany.
Co sa tyka tej prestavby Galvaniho na 4-prudovku, to bude zase "rychlost". Ten kratky usek od Ivanskej po Roznavsku maju dokoncit v roku 2004. Naviac mi nie je jasne preco sa pri rekonstrukcii krizovatky Galvaniho - Ivanska nespravilo vyustenie Galvaniho uz stvorprudovo, vratane zastavky smer Jurajov dvor, ktora sa bude musiet zrejme posuvat ...
tr3mp: budovaniu ciest sa nevyhneš aj ked bude MHD fungovať na 100%. Stupeň motorizácie sa bude zvyšovať či chceme alebo nie a zakrývať si pred tým oči nie je riešenie. Samozrejme by to nemalo byť na úkor MHD.
K tej ceste do Rače. Pred niekoľkými mesiacmi písali v BA novinách, že medzi vozovňou Krasňany a Peknou cestou by mal vyúsťovať tunel popod Karpaty (od diaľničnej križovatky pri krematóriu) a cesta by mala ďalej pokračovať cez záhradkársku kolóniu na Bojnickú, Galvaniho okolo Avionu na diaľnicu. Preto majú teraz na jeseň začať s prestavbou Galvaniho od Avionu po Rožňavskú na 4-pruh.
hm, keby som sa tolko nerozpisoval #10000 je moj 😉
riko: Ta cesta do Race bola nakreslena v navrhoch uzemneho planu, ktore sa dali vidiet niekedy koncom minuleho roka. Mala by zacinat na krizovatke povyse zvaracaku (ci uz tam bude zacinat ST alebo tunel na Patronku), zhruba ako Pionierska zataca dolava. Cesta na Racu skoro na zaciatku vojde do hlbeneho tunela a bude pokracovat popod zeleznicnu trat a paralelne s nou (stale zakopana, ak som dobre pochopil) az k ZST Vinohrady. Tunel sa voli kvoli tomu, ze vinohrady za tratou sa maju zmenit na stavebne pozemky. Pri vozovni Krasnany sa pripojina na Raciansku. Ked si vsimnete, je tam medzi elinami cestou a domami na druhej strane dostatok miesta, aby sa tam dalo spravit mimourovnove napojenie 4prudovej cesty. Tesne pred polygrafickym ucilistom zaboci doprava (tu sa zase vzdaluje elina od cesty, dalsie miesto na krizovatku) a mostom ponad zeleznicu (povedla Modreho mostu veduceho na Vychodne). Dalej stale popri trati a za Racou, priblizne za benzinkou, sa pripoji na terajsiu cestu. Je to sice pomerne odvazny plan, ktory sa tak skoro neuskutocni, ale aspon zasahuje do neobyvanych oblasti a nenici, co mu pride do cesty. Je to sice tvrda podpora aut a na ostatnych vlastne kasle. Ale ako vedlajsi efekt sa trochu uvolni Racianska. Samozrejme tymto sposobom dopadneme ako v Amerike, budu sa stavat stale nove a nove cesty a tie nebudu stacit, a budu sa stavat nove cesty a burat zavadzajuce domy a ...
Mozno je tento prispovok trosku mimo MHD, ale hadam nie je az taky dlhy ...
TeBeCe: hmm nemas sa nahanat za takymi pikacovinami ako je cislo prispevku (a okrem toho aj tak 10000 nie je nieake zaujimave cislo.. ked, tak uz aspon 8192 alebo 16384:-))
si> Kuaaaaaaaaaaaa!! 🙂 si mi ho ukradol 🙂
TBC: ale keby ten pristresok dali dalej, neostriekali by ta auta z cesty...
preco vlastne uz nejazdia autobusy SAD na linke 22 (teraz 74)?? nebolo to pre nich vyhodne, alebo co?
all> aku reklamu ma 4402 ?? ci boli to zase len prazdne reci o tom ze dostane reklamu??
k tym malym pristreskom...konecne mi niekto potvrdil moj nazor ze su prilis blizko pri kraji cesty...napr. aj na takej molecovej (33 a 32) v spicke ten pristresok zavadza pri nastupovani...aj bez neho je tam poriadna tlacenica 😞 pritom ho kludne mohli umiestnit tak ako bol povodny...
Z> tak na schodzu ti tu fotku doniesiem, alebo tak nejak 🙂

no nejak sa nikto nechce priblizit k tej desattisicke 😉
COLOR: Mam ti zrusit tagy? Poznas dohodu...
color: plne Ťa chápem, ak by ťa to malo priamo zasiahnuť. Ale na druhej strane ak by sa pozeralo na každého jednotlivca tak by sa nikdy niš nepostavilo. Teraz to nezľahčujem! Ide o to nájsť v každom smere najlepšie riešenie s čo možno minimálnymi dopadmi na človeka a prírodu. Lenže ST le hujovina od začiatku. Už ten nápad na tom mieste je chorý.
Asi by sme mali založiť zbierku na zvieracie kazajky pre magistrát + náhubky, to aby nás nepokúsali, keď ich budeme sťahovať od magistrátnych korýt k tým v ZOO.
COLOR: už dávnejšie som sa bavil s nejakým hňupom z magistrátu a ten mi prisvedčil, že Račianska kolabuje, "kedže sme pri rekonštrukcii elín, zúžili dvojpruh pri zastávkach na jeden" koniec citátu. Takže Alenka z ríše divov nepredpokladala pri rekonštrukcii Račianskej, že sa nám z roka na rok bude zvyšovať IAD po Račianskej. Podotýkam, že Račianska neslúži len pre obyvateľov Rače, ale valia sa po nej do Blavy všetci "vinohradníci" 🙂 z Juru, Pezinka, Limbachu, Modry a celého okolia. Počet registrovaných aut v BA 1990 cca 100 tisíc, 1999 cca 190 tisíc. To nám to ale rastie. A ešte porastie, ked nebude MHD poriadne fungovať.
Potom mi hňup povedal, že už majú nakreslenú cestu, ktorá by odbremenila Račiansku a mala by byť priamym pokračovaním Pionierskej (čiže rovnobežne s Račianskou) poza zvárak, mladú gardu, biely kríž, Krasňany a niekde za Račou by sa asi napájala na cestu na Sv. Jur?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.