Nestačili, už teraz býva tá 33 plná. Keď skrátka tie 30Tr bez APU nie je treba, tak by sme ich nemali nasilu niekde nasadzovať, keď by to v konečnom dôsledku zhoršilo kapacitu a/alebo zvýšilo náklady. Po dodaní nových trolejbusov budú 27+31Tr stačiť, veď sa nám uvoľní 14 vozov z 71.
Ja sa len snažím nájsť, kam by sa dali pichnúť krátke trolejbusy bez APU a čo po vyradení 25Tr. Ak by podľa teba pri 4-min. intervale stačilo aj krátke vozy, tým lepšie.
Ono všeobecne má byť kapacita MHD nastavená tak, aby si sa v špičke bezproblémov do vozidla zmestil (žiadna sardinkáreň) a v sedle a cez víkend aby si si sadol. Kapacitnejšie vozidlo cez víkend zase nie je až taký problém, aj tak ich je k dispozícii veľa. Ale aj mňa zaujíma porovnanie spotreby Otokar vs. NB 12
Uprímne sa priznám, že 88 nepoužívam, takže neviem posúdiť. Ale táto 37 je fakt extrémne mrhanie peniazmi. 37 využívam dosť často, asi najčastejšie z a-bus liniek a cez víkend bol aj 10,5 metrový voz veľa, nie to ešte 18 metrový.
Cez víkend ich tam naozaj netreba, dokonca podľa mňa ani cez týždeň, stačilo by jemne skrátiť interval v poobednej špičke. Avšak spomínam si dávnejšie na diskusiu tu na imhd, kde niekto vravel že až taký rozdiel v spotrebe 12 vs. 18m voz nie je, resp. záleží aký konktétny model porovnávame. Btw 12m vozy na 88 cez víkend stačia?
DPB od 2019 len píše jedno, povie druhé a urobí tretie. Výsledky tu máme v podobe sfušovanej KV-D radiály, ktorá zjavne bez opätovnej reko bude naďalej hlučná (t.j. nebude splnený zámer modernizácie, nebude skolaudovaná a tým pádom padnú EÚ-fondy) v podobe jednolinky, Stn. a mnohého ďalšieho.
By ma fakt zaujímalo, načo sú kĺbáky na 37 cez víkend… Okrem mňa tu bolo maximálne 6-7 ľudí (úsek Lafko - ZB). Hlavne, že obmedzujeme výkony električiek a trolejbusov, aby bolo na takéto šoto-kraviny. Ale hlavne, ako sa narieka, že nie sú peniaze. Na grc… Foto je z 3329.
Hej a po zatrolejovaní MD by t-33 bola práve tou vhodnou linkou na krátke 30 Tr bez APU. Len by to chcelo voz - dva pridať. Pre cestujúcich zlepšenie v podobe hustejšieho intervalu.
Čiže je evidentné, že tam informačnú tabuľu treba, keďže ani ŽSR nemá žiadnu, a ani funkčná IDS tabuľa.
Stačí komunikovať s mestom, lebo vypnutie tabule a žiadne ďalšie kroky absolútne nie je vhodné riešenie. Aj v Pezinku a aj v Malackách, dokonca aj na ostatných prestupnych bodoch sú aspoň ŽSR tabule, v okresných mestách aj IDS tabule, Senec nemá nič.
Beriem, zlý pojem, tak teda súbežná, v každom prípade tam dráty mohli byť už dávno...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.