Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ak sa vyuziva opcia, musi byt podpisana nejaka zmluva ktora sa nasledne musi zverejnit na internete? Kedze na Marianka.sk je ohladne 37ky zverejnena len zmluva platna do 31.12.2012 s opciou na dalsi rok.
Reakcia na: Joyki #186568:
Mozno by nebolo zle keby sa zrusili tieto srandy s prihlasovanim na trvaly pobyt a vznikla by ina metoda prerozdelovania dani, alebo by sa zrusila sucasna byrokracia okolo zmeny TP.
Reakcia na: Ámos #186562:
Tam býva aj cez 500 000, furt.
A Bratislavčania zas by mali začať s tým prihlasovaním na trvalý pobyt v okolitých dedinách.......
Reakcia na: Ámos #186565:
Problem je ze spojov Bratislava - Stupava zas tak vela nie je, vacsina pojde dalej bud do Zahorskej Vsi, Rohoznika, pripadne Malaciek (hoci tie Malacky by priamo z BA v buducnosti byt nemali) a neviem si predstavit ako to vsetko predstavuje v Stupave z autobusu na trolejbus. Navyse je otazne ci by vozidla vyvinuli mimo obce taku rychlost ako autobusy.

Stupava by si urcite zasluzila kolajovu dopravu, mozno nejaky tramtrain (dajme tomu odbocka bud z TID Bory, alebo z Lamaca subezne s I/2 a v Stupave viest ako elektricku co najviac v centre).
Reakcia na: Ámos #186562:
A preto tých BMK nemá ešte ani 15% všetkých obyvateľov. A parkovanie zadarmo tiež ešte svetlo sveta neuzrelo.
Reakcia na: AAA #186564:
len 208 zabezpecuje spojenie s Hozdkom. Ale zas by sa tam mohla 202 potiahnut.

V kazdom pripade treba dokoncit veci rozbehnute - Patronka, Lamac etc.
A v ramci IDS porozmyslat nad financovanim trolejbusovej linky do Stupavy cez fondy. Vzhladom na planovany interval buducej Linky Stupava - Patronka by bola aj realna financna navratnost.
Reakcia na: Ámos #186543:
Alebo 33 a 208.
Reakcia na: Ike #186535:
Tak t-bus na nábreží by mal význam v prípade zatrolejovania Lamača a CSÚ.
Podľa najnovších sčítaní 1.6.2012 (výsledky sčítacej komisie) žije v Bratislave 465 327 obyvateľov, čo je najviac v histórii mesta.
Zda sa, ze projekty ako BMK a parkovanie zadarmo len k trvalemu bydlisku zacinaju prinasat ovocie a ludia co tu roky ziju sa zacinaju hlasit k pobytu na uzemi mesta.
zrudnost dnesneho systemu prerozdelovania dani obciam, je vidiet na priklade z Prievidze.
1 obyvatel prihlaseny na trvaly pobyt urobi rozdiel v rozpocte mesta 650.000€
http://prievidza.sme.sk/c/6262564/prievidzi-chyba-sest-obyvatelov-ma-prist-o-650-tisic-eur.html
Reakcia na: 810zssk #186558:
opcia na 20 klbakov ?
Reakcia na: Ike #186551:
Ale co je na nom nesystemove? Ak chceme aby ludia prestupovali medzi jednotlivymi druhmi dopravy, budu musiet mat nejake stycne body a samozrejme aj subehy. Chces snad poslat 39 prec z nabrezia? Pritom to je super kandidat na zatrolejovanie.
Reakcia na: Ámos #186548:
Tvojej teorii chyba uz len jeden detail a to vymysliet cim tie linky posilnit 😃
Reakcia na: Petto #186556:
dakujem, teraz uz viem aj preco niekedy neotvoria predne dvere.
Reakcia na: dopravak88 #186554:
lebo je zima soferom, nie vsetky Irisbusy Citelis maju chranenu kabinku sklom
Reakcia na: dopravak88 #186554:
Aby vodičovi menej fukalo dnu
preco v niektorych irisbusoch sa otvara len 1 kridlo prednych dveri, ved to nieje mercedes ze by tam bola zabrana pre cestujucich?
Reakcia na: fanatikmhd #186534:
Hlavne si zabudol, že keď tam jazdila L95 s intervalom 3 minúty, tak tam nejazdili tie ostatné menované linky (akurát tak 78, ale aj to neviem či už nemala 10). BTW, 89 mala max. 12 min. v špičke. ?
Reakcia na: fanatikmhd #186541:
Takže zatrolejovanie nábrežia, zakrytie električkového zvršku, izolácia trate, zmena dopravného značenia a v konečnom dôsledku nákup trolejbusov (predpokladám, že kĺbových a NP) by bolo úplne lacné, lea nákup zopár električiek s naozaj kozmetickými úpravami hríbikov sa neoplatí.

To nehovorím o tom, že v mojom návrhu sa ponúka moderná forma dopravy s kompletne voľnou kapacitou len pre obyvateľov DD, ktorá je navyše sytémová a trvaloudražateľná.

Ale nie, fanatikMHD tlačí na presunutie kapacity na cestu, ktorá sa upcháva každým dňom čoraz viac, resp. na sci fi a zbytočný projekt, lebo každý obyvateľ DD chce a musí cestovať na stanicu (autobusovú) - toto je predsa hotový dunčov syndróm.
Reakcia na: 810zssk #186546:
To že ten súbeh tam je a že je nesystémový znamená, že ho musíme poistiť? Ja by som prípadné finančné zdroje určite presunul inam. A hlavne by som v tomto meste konečne seriózne začal tlačiť na modernizáciu a výstavbu električkových tratí a vozidiel.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.