Nikto nenamietal, tak si hned madlili ruky traktoraci.
Detto tender na BA CAPACITY, to im bolo tiez site na mieru, hoc sa este vtedy polemizovalo,ze sa moze prihlasit aj MAN s GXL Lions city - ten bol vsak len prototyp bez seriovej vyroby ( no ten bol este dlhsi - dosahol max. dlzku pre klbove vozidlo s 4 nápravami - 20,5 m )
Urcite by to cez Hodzko bolo rychlejsie a este by to obsluzilo aj jeden vyznamny uzol.
Na Stefanovicovej kolajnice su, ale su nepouzitelne. Navyse, hovorime o projekte ktory by sa riesil ako jedna z etap NS MHD, take je to vlastne jedno. EU zaplati.
To je tá "super-logika". Keby sme mali metro, tak je spojenie Hl.st. - Hodžko - Nám. SNP strašne dôležité, ale električkou to dôležité už nie je ? Takíto ľudia potom rozhodujú o doprave v tomto štáte a tak to na guwno vyzerá aj! ?
Lenže keď sa postaví trať do Petržalky tak pre Petržalku bude spojenie Šafko - Kamenné - Nám. SNP - Hodžovo - SAV - hl.st. úplne perfektné, keďže mnoho ľudí, ktorí vystupujú z Petržalských liniek na Zochovej idú práve smerom k Obchodnej a Nám. SNP. Takže ak sa pýtaš, že čo taká trať vyrieši, tak napr. aj zlepší spojenie Petržalky s centrom, odbremenia sa linky 83, 84, 93 a 94 z časti a mimo to bude Štefánikova menej atraktívna pre IAD na cestu do centra a tým pádom, že budú nižšie nároky na hore uvedené autobusové linky, tak sa bude môcť interval predĺžiť a ušetria sa aj nejaké vozidlá. Rozšírenie električkovej siete o trať na Štefánikovej by určite nebolo zlé. To, že si to tam možno nevieš najlepšie predstaviť, alebo sa ti tam zapísali do pamäte linky 83, 84 a 93 je tvoj problém.
Tak Belfi drzo klame do médií, vypúšťa jednu lož za druhou a takýto hajzel má ostať šéfovať DPB?! Ďakujem pekne teda. Ďalší tender už bude očakávam, že zameraný na cenu, príp. priemer kolies alebo doplnkovú výbavu z 1 cent. Veď J&T mafia už vie ako to oj*bať aj podruhé.
A ano, bolo to trasovanim. Lebo ked si siel z Racianskej tak sa ti oplatilo na Racku prestupit na trolejbus a bol si na stanici skor. Z Vajnorskej/Ruzinovskej toto platilo dvojnasobne.
Trat po Stefanikovej budu navyse vyuzivat najma Petrzalcania, ktori takto dostanu alternativu k 93. Tour de Obchodna a uplne dopravne nezaujimava I. Karvasa absolvovat nikto chciet nebude (pripomenme si ze na Obchodnej je 20ka, realne sa tam jazdi mozno este pomalsie). Ale rychle spojenie Petrzalka - centrum - Hlavna stanica ma OBROVSKY potencial.
Logika je ta, ze ak pre nejaku radialu elektricka tak ci tak nebude prilis atraktivna tak sa radsej sustredim na trasovanie ktore bude mat realne vyuzitie.
Okrem toho dve radialy mozu mat rozny dopyt. A faktom je za na zapadnych radialach (KV a predpokladam aj Petrzalka) je/bude dopyt vyrazne vyssi.
Myslíš, že to bolo trasovaním? Ktorí ľudia budú využívať trať po Štefánikovej navyše? Tí v úseku Hodžko - HLST? Koľko ich je? A toto spojenie navyše majú dnes a-bus linkami.
Trať na Štefánikovej žiadny prevrat nie je, pokiaľ nebude pokračovať Pražskou do Dúbravky, alebo aspoň na Patrónku
Dufam ze SMEtiari o5 nezveličuju. Ak je to pravda ,tak Ftáčnikovi dávam ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.