Čže ? Najprirodzenejšie spojenie, ktoré bolo odstránené na základe toho, že bude nahradené metrom. Súčasné uzatvorené spojenie je pre radiály z východu nevhodné na spojenie s hlst, pretože sa vždy oplatí prestúpiť na račku/trnavskom na t/busy. Trať na Štefánikovej je vynikajúca a žiadne porovnateľné predĺženie existujúcich radiál imho preukázateľne neprinesie do električiek väčšie množstvo cestujúcich.
Nemusime ist pod zem, je jasne dokazane ze elektricka sa tam zmesti. Ktore trate su prioritnejsie? Petrzalka nie je na ukor tohto a ostatne maju minimalne podobny ak nie nizsi vyznam ako tot.
Myslím si, že mesto by malo riešiť prioritnejšie trate ako trať, ktorá v svojom čase bola dôležitá, ale dnes okrem spojenia Hodžka so stanicou nič rapídne nerieši.
Napríklad by miesto x + 100 projektov malo mesto riešiť katastrofálny stav už jestvujúcich tratí. Súčasný stav je, ako keby bezdomovec rozmýšľal, či si kúpi do BMW X6 dvojzónovú klimatizáciu alebo integrované mp3 rádio s navi.
V tomto kontexte je trať po Štefánikovej šoto. A nie, nikoho známeho tam nemám. Bol by som rád, keby tá ulica patrila električkám. Ale musíme ísť naspäť na zem.
A koľko ich tam bude tých električiek premávať?! Určite nie častejšie ako každé 4minúty. Mimo to, ak sa podarí tam zaviesť obnovenú L13, tak odpadne potreba X13. Za predpokladu, že už bude aj trať do Petržalky, tak preberie časť dopravných nárokov za L83, 84 a 93, čo bude iba plus. Tá trať po Štefánikovej bola úplne normálna a dobrá vec. Za to, že ty si ju nepamätáš, neznamená, že to nesmie byť. Mi pripadáš ako ten sprostý Slávik, ktorý by asi písal rovnako. A keď už hovoríš o východnej časti a šermuješ tu tým, tak najlepšie je priame spojenie Trnavské mýto - Račianske mýto -Šancová. Po Štefanovičovej šla kopu krát L2 s max. 10 ľuďmi, ani L3 nebola na tom najlepšie. Lepšie o niečo L8 keď robila návozy k vlakom vo štvrtky, piatky a opačne v nedeľu a pondelok. L13 ráno v smere do mesta a poobede opačne. Ale inak to bola bieda. Najlepšie by bolo mať namiesto tej tvojej Štefanovičovej trate na Štefánikovej a Šancovej nakoľko to sú najviac využívané smery z hl.st. Štefanovičovu by s prehľadom pokryli trolejbusy.
A čo takto ty magor premýšľať na tým, že nemáme spojenie Hodžka s Nám. SNP, Kamenným nám., Hviezdoslavovým nám. a Šafkom. Šoto máš akurát tak vo svojej sprostej hlave, ak takúto blbosť môžeš vytiahnúť. V čom ti tá trať vadí? Že sa ide postaviť to, čo tu boľševici zlikvidovali, alebo sa to nepáči niekomu koho na Štefánikovej poznáš, že by mu nebodaj pod oknami jazdila električka? ?
Na viacerých zastávkach som si všimol červené nálepky s nápisom "Tento priestor je monitorovaný". Znamená to, že tam DPB nainštaloval kamerové systémy?
najma pri realizacii mimourovnoveho prepojenia sancovej / stefanovicovej a pri tolkych prechodoch semaforov, kde sa zmesti max 1 elektricka na stefanikovej. cize ked bude rozdiel 1 minuta je vela. nezabudaj, ze preferencia tam nikdy nebude fungovat, skor naopak, budu sa tam kopit elektricky
nehovoriac o lepsom pristup pre celu vychodnu cast mesta, kde su uz teraz tri elektrickove radialy ..
a co ze tadial viedla ? po dostojevskeho isiel vlak, pred zimakom tiez isiel vlak a tak ho tam budeme tahat aj ked bol zruseny ?
je vtipne si mysliet, ked sa nepresedili ani buspruhy na stefanikovej, tak tadial bude zaujem viest rozumne elektricku, najma ked ten isty uhler zamietol bus pruhy, ale toto vie, ze sa nebude realizovat, tak akoze odporucaju .. to je cisty politicky kalkul a ja len krutim hlavou ako ludia na to skocili.
ked bude co i len bus pruh a teda zuzenie o jeden pruh pre IAD v premavke, potom sa teoreticky moze rozpravat o elektricke.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier