Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak z mojho dnesneho pozorovania by som k vyluke doplnil, ze Spitalska bola pre bezcov vyhradena iba v jazdom pruhu a elektricky po nej mohli premavat obojsmerne. Jedine by ich trebalo docasne pozastavit pri prebehu velkej skupiny v tom zuzenom mieste na Americkom. Takze L4 mala ist cez Spitalsku obojsmerne a L1/L3 mohli prejazdovat medzi sebou a vyluka by sa ich dotkla minimalne. Tiez keby bola vola, tak na triagli na Sturovej by sa dalo otacat cuvanim, cize by medzi rozseknutymi zastavkami L3 bolo iba cca 150metrov a takyto rozsah vyluky na elektrickach uz by som povazoval za minimalny a akceptovatelny.
Reakcia na: sajmino #246179:
Posledný uvádzaný termín dodania bola tuším jar 2023, ale po dodaní sa bude ešte nejakú dobu testovať bez cestujúcich.
dobry vecer...kedy bude jazdit ten 24 metrovy solaris (Škoda)?
dakujem
Reakcia na: Andrej #246176:
Pretoze v normalnej firme si vedia spocitat, ze uz nie sme v devatdesiatych rokoch s dvadsatpercentnou nezamestnanostou. Ten prepracovany a vystresovany, odhliadnuc od kolisavej kvality jeho vykonu, ti ukaze fakaca a pojde o dom dalej. A z dlhodobeho hladiska je lacnejsie mat tam stabilnych spokojnych ludi odvadzajucich kvalitnu robotu nez nonstop zaucat novych, ktori odvedu robotu prinajmensom priemernu.
Reakcia na: N/A #246174:
Áno, v tom momente sa jazdí v režime linka cieľ.
Reakcia na: N/A #246175:
Moje skusenosti su presne naopak. Tymto nechcem objahovat statne firmy, tam maju zas ine problemy, ale ked jedina priorita sukromnej firmy je vytvorit zisk pre seba a pre akcionarov, tak to aj vyzera. Vsak naco platit 2 ludi, ktori by mohli robit tu pracu a byt pri tom spokojni, ak mozu platit len jedneho vystresovaneho, prepracovaneho, nedostatocne plateneho cloveka?
Reakcia na: Andrej #246173:
Tu si dovolím maximálne nesúhlasiť, podľa mojich viacerých skúseností bol vždy v súkromných organizáciách lepší poriadok a manažment, ako v štátnych.
Reakcia na: Ike #246155:
Napr. dnes PZ zatvoril jednu križovatku neplánovane. V tom momente bolo všetko inak.

Čiže tiež súhlasím, že je to nereálne.
Reakcia na: Arrivaderci #246156:
Uz si v zivote pracoval pre nejakeho sukromnika?

Sukromne firmy su jedina vec na tomto svete, ktore su este menej schopne nez statne.
Reakcia na: 810zssk #246162:
Ešte by mohla byť prejazdná aspoň časť Karadžičovej. 50 a 70 by tak jazdili normálne cez AS, len by za Čulenovou odbočili k Mostu Apollo. Ešte by mohol maratón viesť po Lazaretskej na Špitálsku a ďalej po Záhradníckej do Ružinova, aby sa úplne vyhol Karadžičovej.
Reakcia na: Arrivaderci #246168:
Vidim, ze otazka ohladom veku bola asi fakt na mieste.

Pretoze ja som v mojom prispevku #246160) reagoval iba na cast o sukromnikovi, ale ty si v naslednej odpovedi #246168) reagoval ... Takze pre DPB a mesto sa nevyplati ...

Snad si uvedomujes ten rozdiel.
Reakcia na: Arrivaderci #246169:
Tu to ide a výluky nahrané sú. Ale teda bolo by dobré napr. oznámiť plynovému alebo vodovodnému potrubiu aby praskalo v súlade s pripraveným grafikonom NADky 😂
Reakcia na: Ike #246157:
Kolko % vozidiel ma este stary palubak? A kolko z nich nemusi byt vypravenych pocas, ako tu krasne niektori argumentovali, nedele ked nikto nikam nejazdi? Nemame dost vozov s normalnym palubakom, aby sa to dalo lahko spravit?

V inych mestach maju v palubakoch nahrane aj vyluky, ktore si vies nastavit v pripade potreby a trvaju trebars 30 minut a ohlasia vsetky zastavky po ceste, kde vozidlo stoji a normalne sa hlasia v systemoch. Tu to nejde?
Reakcia na: jozin #246160:
" hmm, kolko mas rokov ?"

Trapna otazka ale zvykli sme si.

Takze pre DPB a mesto sa nevyplati mat poriadne spravene CP/informacne systemy aby obyvatelia vedeli slusne cestovat alebo sa dostat kam potrebuju napriek tomu, ze je ohlasena niekolko tyzdnov vopred akcia obmedzujuca pol stareho mesta. Dobre vediet priority mesta.
Reakcia na: 810zssk #246166:
Tento post som si nevšimol. Ale áno, na toto som mal možnosť opýtať sa ľudí, ktorí riešili MHD v niektorých svetových metropolách a presne toto bol ich názor. Radšej účelovo nejazdit po regularnych trasách ako jazdiť a ťahať cestujúcich za nos.
Reakcia na: Ike #246163:
Damage ale môže mať rôzne úrovne. Iste, to že sa mi predĺži cesta bude bolieť tak či tak, ale ak si ešte budem musieť dať rezervu ďalších 30 minút na náhodnú premávku, tak to bude bolieť ešte viac.

K operatíve viď #246153 na ktorý si pôvodne reagoval - časy výluky by mali byť fixné, aj keď sa uzávierka skončí skôr.
Reakcia na: zakaznik #246164:
Zmena GVD nemá na grafikon DPB až taký vplyv. Ten grafikon DPB sa mení značne častejšie, možnože aj raz týždenne.
Reakcia na: Ike #246161:
Tak pol roka asi nie, keďže ku koncu roka sa zvykne robiť decembrová zmena, vianoce a nový rok...
Reakcia na: 810zssk #246162:
Damage is done už len tým, že sa maratón koná a má dopad na nosný systém dopravy.

Ja som nepovedal, že DPB tie grafikony robiť nemal, iba to, že chápem, že ich nerobil. Ak je to navyše v rovine prudkej operatívy, je pravdepodobné, že by v niektorých prípadoch ani tie alternatívne grafikony neboli použiteľné.

Ak je tam viacero variantov pre jednu linku, tak to nie je ani technicky možné, keďže staré palubáky fungujú na báze BIOSu a mizerná pamäť nepustí. Neobhajujem, nehaním, len informujem.
Reakcia na: Ike #246155:
Už lepšie ako tento rok ten maratón nezorganizuješ.

Takže neviem, proste hodíme cestujúcich cez palubu, lebo normálne im umožniť naplánovať si cestu tak aby sa vedeli na MHD spoľahnúť je veľa zbytočnej práce? Potom sa nedivme že sa na tú MHD spoliehať nechcú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.