Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Môžem sa spýtať aká je max. rýchlosť pri obratisku v Karlovke lebo dnes nejaká tétrojka to preletela asi 40 km až to na tých výhybkách rachlo.

Edit: myslím že sa čislo končilo na 17 a 18
Reakcia na: TomJ #246198:
Kedysi aj L7 z Vinohradov v nedeľu.
Reakcia na: 810zssk #246196:
Nefunguje podľa tohto princípu aj linka 131?
Reakcia na: 810zssk #246196:
V zákone sa nikde nespomína, že cestovný poriadok = fixné odchody. Nikde nie je napísané (zatiaľ, bude to vo vyhláške), že cestovný poriadok nie je veta "premáva podľa príletov po trase X, Y, Z".
Reakcia na: Ike #246195:
Mne inak v starom aj novom zákone chýba príležitostná verejná doprava, resp. nepravidelná verejná doprava.

Napríklad si predstav že sa rozhodnem robiť shuttle na bratislavské letisko. Ten nebude mať fixný CP, ale bude jazdiť vždy podľa priletov/odletov v daný deň (tento model je bežný pre obsluhu letísk podobných BTS na rôznych miestach v Európe). Určený bude širokej verejnosti. Do ktorého režimu dopravy by takáto služba spadala? Mne to vychádza tak že to na Slovensku prevádzkovať možné nie je.
Reakcia na: Viko #246194:
Záleží od toho, či si skupinka ľudí objedná historický autobus s ktorým sa vozí celý deň, ale čo ide o historický spoj podľa CP. V prvom prípade je to príležitostná v druhom osobitná pravidelná.
Reakcia na: zakaznik #246193:
Historické jazdy podľa CP spadajú pod definíciu príležitostnej dopravy? To nie je skôr osobitná pravidelná, či ako sa to aktuálne volá?
Reakcia na: 810zssk #246190:
Neviem, čo je na tom zaujímavé, ale zaujalo ma niečo, čo možno nie je nové...
V príležitostnej autobusovej doprave je vylúčená preprava stojacich cestujúcich. Takže do príležitostných historičákov, fotojázd a novinárskych prezentácií nových vozidiel najlepšie vydávať miestenky. 😄
Reakcia na: Dispecer #246191:
Súhlasím že je to značne menej revolučné než by sa žiadalo 🙂

(Edit: Konečne som to prelúskal a okrem absencie revolučnosti je tam aj zopár celkom kvalitných haluzí. Ak to naozaj chcú platné od 1.6., tak si teda neviem predstaviť ako sa v praxi ten zákon bude napĺňať.)
Reakcia na: 810zssk #246190:
Nuž, ale MPK skončilo 28.3. 🙂

Každopádne, aj keď to vyzeralo na prvý pohľad sľubne, vzhľadom na to, čo tam ešte chýba som z toho mierne sklamaný.
Reakcia na: shaggy #246187:
Mňa serie mesto, že si toto vzalo ako návod:

https://imhd.sk/ba/doc/sk/13250/Sci-fi-1-N%C3%A1hodn%C3%BD-beh-Dev%C3%ADn-Bratislava

🤬😠

Radšej by mohli realizovať iné sci-fi nápady!
Reakcia na: upravovač fotiek #246186:
Nechápem to označenie "arogantný" a "netolerantný". Tak, ako má podľa niektorých príspevkov polícia právo neplánovane uzavrieť križovatku, má ten človek s bicyklom právo prejsť cez cestu. Neviem o tom, že by tí bežci mali väčšie práva, než on.
Reakcia na: Foltest #246184:
Majú na to právo. Využili ho.

V porovnaní s vlaňajším maratónom bolo v centre oveľa viacej vozidiel IAD. Vyzerá to tak, že s takými zápchami nepočítal ani PZ.
Reakcia na: N/A #246183:
V tom pripade je ako mozne ze PZ uzatvoril jednu krizovatku neplanovane?
Reakcia na: Adam3 #246181:
Organizator o nieco poziadal, policia a mesto nieco schvalili.

Ostatni (vratane DPB) to musia respektovat.
Reakcia na: sajmino #246179:
Keď všetko pôjde ako má, podľa harmonogramu dodania v obstarávaní je napísané prelom máj/jún kedy má prísť prvý kus, ktorý bude následne robiť homologizačné skúšky čo može trvať mesiac až dva. Takče v lepšom prípade v premávke bude prvý kus s ľuďmi v júli a v horšom prípade august. 🙂
Tak z mojho dnesneho pozorovania by som k vyluke doplnil, ze Spitalska bola pre bezcov vyhradena iba v jazdom pruhu a elektricky po nej mohli premavat obojsmerne. Jedine by ich trebalo docasne pozastavit pri prebehu velkej skupiny v tom zuzenom mieste na Americkom. Takze L4 mala ist cez Spitalsku obojsmerne a L1/L3 mohli prejazdovat medzi sebou a vyluka by sa ich dotkla minimalne. Tiez keby bola vola, tak na triagli na Sturovej by sa dalo otacat cuvanim, cize by medzi rozseknutymi zastavkami L3 bolo iba cca 150metrov a takyto rozsah vyluky na elektrickach uz by som povazoval za minimalny a akceptovatelny.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.