Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rubber38 #204278:
Maju tam aj informatorov a vyhlasuju aj na tlampacoch...v BA by nechali vsetko tak a dovi dopo.
§1 nikdysatotaknerobilo
§2 vsetcisunaobede
§4 tosaneda
Reakcia na: Rubber38 #204277:
Uz dlho som nevidel C:/ odkaz ?

Inak pekna schema, nastastie u nas by postacili 3 X-linky a vsetci by boli stastni ?
Reakcia na: david1 #204274:
A DPP už má zavedených 11 náhradných autobusových liniek, ktoré v spojení s metrom suplujú prakticky celú tramvajovú sieť, na stránke je aj prehľadná mapka:

file:///C:/Users/Sv.%20Juraj/Downloads/nahradni-bus-doprava-za-tram_schema.pdf

Taktiež prítomní dispečeri a brigádnici informujúci cestujúcich na významných zastávkach. Informačné systémy vo vozidlách (tam, kde je to možné) tiež pekne informujú, akurát akustické hlásenie ešte nestihli nahrať. Na perónoch metra však už hlásia aj to. Všetko zorganizované v priebehu pár hodín, neni problém. Skoro ako u nás ?
Reakcia na: Peon #204275:
Však českých vozňov je na Slovensku dosť, tak mali z čoho súpravu vykladať. ?
Reakcia na: david1 #204274:
Ahojte, vie mi niekto vysvetliť ako to bolo včera večer (1. 12. 2014) s EC 177 Slovenská strela v úseku Brno - Bratislava? Z poloha.vlaku.info mi nie je jasné či išiel, lebo v Břeclavi nie je uvedený, ale pri Bratislave je uvedené, že prišiel s meškaním 673 minút! Totiž dnes ráno odišiel z Bratislavy s meškaním iba 13 minút, do Brna prišiel zmeškaný 45 minút a ďalej je to už horšie. Aká súprava je tam nasadená?? Bez JLV?
Reakcia na: S499.1023 #204261:
V tom pripade by to muselo byt ZahndraHtbahn ? #grammarnazi#
Medzicasom v Brne - Dopravní podnik města Brna
Pred 3 hodinami · Upravené ·
Aktuální informace z dispečinku: problém s námrazou na trolejovém vedení bohužel přetrvává. Jak vám většinou při náledí radíme, abyste cestovali tramvají, dnes to neplatí. Tentokrát jsou víceméně bez problémů AUTOBUSOVÉ LINKY. Proto doporučujeme využít právě autobusového spojení.
Tramvajové a trolejbusové linky jsou z většiny doslova paralyzovány. S občasnými výpadky se dají využít tramvajové linky 6, 8 (pouze na Novolíšeňskou) a 9.
Do "zamrzlých" úseků posíláme autobusy náhradní dopravy, ale množství vozů i řidičů je omezené. Kapacity se ale snažíme navyšovat.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace. Věřte, že děláme, co je v našich silách.
Reakcia na: JaSomTu #204254:
Nie je vsetko take, ako sa zda. Ak prsi, vodic moze fajcit pri voze vonku, no vdaka dazdu dym ide len a len cez sprary dnu do voza, a tam ostava (dokonca nai pri otvorenych dverach sa nevyvetra). Musel by si vo vnutornom poriadku definovat, ze vodic si nesmie pri urcitom pocasi zapalit pri nejakej vzdialenosti od vozidla...co je blbost. Navyse, staci aby cestujuci jeden-dvaja zapalili na zastavke, a posledny vydych uz v autobuse...a bude sa to tam drzat este dalsie dve kola...To len tolko, aby zase neprisiel vodic nefajciar o premie za to, ze fajcil v buse 🙂
Reakcia na: Valec #204251:
buďme optimisti, príde zemetrasenie, to územie bude zničené a žiadna "Nová Klingerka" sa tam nepostaví ...
Reakcia na: 810zssk #204268:
presne nad tymto som sa ako nenemčinar zamyšlal, ratať to ako 1km=1km, alebo 1=2 ?? tak teraz už viem ? každopadne v osle by aj jednokolajove trate mohli byť ak tak rozmyšlam ale neviem ?
Reakcia na: 810zssk #204267:
S tym ze treba rozlisovat kolaje a trate - v Bratislave by na vacsine trati platilo ze 1 km trate = 2 km kolaji, kedze nase trate su spravidla dvojkolajne.
Reakcia na: fonzo #204266:
Gleislänge = sucet dlzky vsetkych kolaji
Linienlänge = sucet dlzky vsetkych liniek

Reakcia na: diwi #204264:
tychto 130 km vzniklo pravdepodobne nejakym (nepodareným) sčitavaním ked si v tomto odkaze rozkliknem dalšie odkazy, tak mi vychadzaju rôzne čísla. sice som neznalý nemčiny ale rozdiel medzi linienlänge čo je tých spomínaných 131km je inšie ako ostatné "länges". usudzujem že realna dlžka električiek v osle (bez metra) je 47km, ale nech posudia znali nemčiny:

http://de.wikipedia.org/wiki/Netzl%C3%A4nge#Linienl.C3.A4nge
http://de.wikipedia.org/wiki/Stra%C3%9Fenbahn_Oslo

ešte jedna vec. počet obyvatelov BA a osla je porovnatelný, ale zasadny rozdiel je že rozloha BA je menšia ako osla (367 a 464 km2), takže možno aj za to také čísla...
Reakcia na: diwi #204263:
Počúvaj, ty repetista, keby si si v tej tabuľke klikol na to "Strassenbahn Oslo", čiže http://de.wikipedia.org/wiki/Stra%C3%9Fenbahn_Oslo, tak by si tam našiel toto:

Gleislänge 94 km
Linienlänge 131,4 km

Google nie je zdroj všetkej múdrosti sveta.
Reakcia na: S499.1023 #204262:
Mmch, na wiki linke je uvene v tabulke "Länge
km" takze ty google translator mozes pouzivat lubovolne nad roznymi parametrami, mne to vychadza ze 130km OSLO, a 39km BRATISLAVA pri skoro rovnakej populacii.
Reakcia na: S499.1023 #204260:
REPETE Odtialto: http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_von_St%C3%A4dten_mit_Stra%C3%9Fenbahnen#Norwegen

Bol som v Oslo par krat ale nemeral som ich Strassenbahn Lange.
Reakcia na: S499.1023 #204260:
Mmch., aj keby si nevedel nemecky ani ťuk, tak s pomocou Google Translatora by si mohol objaviť rozdiel medzi Gleislänge a Linienlänge.
Reakcia na: Mike #204258:
Prečo by bola zubačka na zubatom drôte ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.