Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #217330:
To je pravda. Na tahu su mestske casti, ktore su asi najviac prepojene s developermi, kedze maju stavebne urady. A vidime ako roky rozhoduju.
Zda sa mi, ze tento ich sucasny bojkot je len preto, aby sa poplatok nestihol zacat vyberat od zaciatku buduceho roka.
Reakcia na: Peon #217341:
A vlaky dopravcu GYSEV z Rakúska do Petržalky pôjdu v réžii ÖBB v rámci ich vyrovnávky výkonov? Teda sprievodca aj rušňovodič aj tam z ÖBB?

Takže v Petržalke v rámci vyrovnávky výkonov už nielen rušeň Deutsche Bahn: http://www.railtrains.sk/modules/xcgal/displayimage.php?pid=2107

Reakcia na: Ike #217338:
Ajajaj, má BSK finančnú rezervu na najazdené kilometre navyše na týchto dotovaných linkách? Upravovali sa už CP kvôli predĺženiu jazdnej doby? Pozerám, že na http://www.openstreetmap.org je to už zakreslené po novom. ?

A teraz tam bude aký ďalších postup - nový nadjazd v mieste zbúraného? To akože dokedy bude takáto odchádzka? Tým podjazdom prejdú aj kamióny?
Reakcia na: ufo #215852:
Máte niekto nové info (prípadne videli ste) niečo nové na ŽST Petržalka z Rakúska či naďalej sa tam striedajú rakúske Talenty, poschoďáky a klasické vozne známe z trasy cez Marchegg?

To Desiro ML vo farbách GYSEV asi na ktorých spojoch [v ktoré dni] by malo jazdiť - to je nástupca Talentu?

A cez Marchegg majú ísť od decembra tie doterajšie poschoďáky alebo nejaké nové? Na ktoré spoje asi ich nasadia? Tak to bude novinka v IDS BK - rakúsky poschodový vlak v úseku "Hlavná stanica - DNV". ?
Reakcia na: Ike #217338:
Aha, o tejto ceste som nevedel. Všimol som si novú komunikáciu popri diaľnici, no zdalo sa mi, že je len jednosmerná.
Reakcia na: kecho #217334:
Na to, aby sa tam mohli uložiť koľajnice, by museli mať na takúto stavbu vydané právoplatné územné rozhodnutie a stavebné povolenie od BSK. Čo myslíš, bolo by možné užívať takú stavbu, ktorú nie je možné užívať, pretože nie je napojená na ostatnú sieť? Odpovedz si sám. Toto mesto nemá koncepciu na ďalší rok, nie to ešte na ďalších 10 rokov dopredu. Máme možnosť čerpať finančné prostriedky z fondov EÚ na nové trate, no súčasné neschopné vedenie tohto mesta nevie zabezpečiť ani rekonštrukciu radiál, z ktorých sa pravdepodobne stihne zrekonštruovať iba tá karloveská a možno len tak-tak ružinovská? Pokiaľ ide o konkrétnu trať, zatiaľ s ňou počíta len dopravný generel, územný plán a ani samotný magistrát s ňou zatiaľ nepočíta.
Reakcia na: TomJ #217337:
Obchádzka vedie zo senca smerom na svätý martin, podjazdom, kde je pre šírku nainštalovaná svetelná signalizácia a následne po novovybudovanej komunikácií popri diaľnici, ktorá sa napája pri zburanom moste na i/61. Zdržanie max 5 minút
Určite niektorí z vás zaregistrovali, že sa zbúral most ponad D1 medzi Sencom a Blatným. Nikde som však nenašiel obchádzkové trasy busov, ktoré tade premávali. Ani ma neprekvapuje, že to nie je na stránke SL, ale nič som nenašiel ani na stránke IDS. A myslím si, že by sa o tom mohlo informovať aj tu.
Neviete kedy ma prist na testovanie elektrobus? Dakujem 🙂
Reakcia na: 810zssk #217332:
Ja si tiež myslím. Nakoniec na tomto mieste sme už také koľajnice 30 rokov mali. A fungovalo to... 😃
Reakcia na: 810zssk #217332:
Vychadzam, z logiky, ze - ked budu kolajnice, bude vacsi tlak na to, aby sa napojili na siet. Sucasna realita v BA - necha sa "rezerva na trat", pozemky sa postupne predaju/prenajmu/zastavaju a o 10 rokov nikoho ani nenapadne, ze tadial nejaka trat mala ist. Zdovodnenie "lebo sa to neda"...
Reakcia na: kecho #217330:
Iste, to je skvely napad. Pribudlo by nam 200 metrov kolajnic odnikial nikam, bez rozhodnutia ako a ci to vlastne dalej bude pokracovat. No a co, hlavne ze mesto by si nemuselo plnit svoje ulohy.
Reakcia na: kecho #217330:
Ked Ikea (alebo Avion?) mohla kupit prvy medak, aby im tam jazdil na 96, tak preco nie elinu i trat 😃
Reakcia na: Ámos #217329:
A naozaj ho plati? 😉

Elektricku platit nemusi (ved nekupuje tram, len polozi kolaje), ale ved ked uz robi "cestu", je taky problem tam dat kolaje, alebo je jednoduchsie pototm to cele rozdr.at nanovo?
Reakcia na: kecho #217328:
Preco by mal sukromnik platit elektricku. Hlavne ak plati poplatok za rozvoj.
Reakcia na: MatejBA #217327:
Splhli by si, keby tam rovno natiahli aj kolaje.
Reakcia na: Jezo #217322:
Tak pokial tam skutocne nechaju rezervu pre moznu elektricku, tak HB Reavis si u mna osobne splhne 🙂
Reakcia na: Jezo #217322:
Električka bude mať trať postranne v buspruhoch.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.