Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V Pravde som si práve prečítal o rekonštrukcii Mudroňovej, takže koho sa to týka nech si pripraví pevné nervy, viem o čom píšem, lebo čo sa tam deje, či skôr nedeje to je sen.
STARÉ MESTO (SITA) - Od pondelka 5. augusta bude úplne uzavretá Mudroňova ulica v Bratislave.
Dôvodom je urýchlenie prác pri odstraňovaní časového sklzu na rekonštrukcii komunikácie. Autobusy linky náhradnej dopravy X7 budú premávať z Kollárovho nám. len po zastávku Radvanská na Radvanskej ulici a späť. Dopravné spojenie medzi linkami X7 a X17 bude dočasne prerušené, približne do konca augusta.

Cestujúci pri prestupe medzi nimi sa musia presunúť medzi zastávkami Radvanská a Jančova pešo. Doterajšia zastávka Radvanská na Mudroňovej ulici v smere na Červený kríž bude zrušená.
j: písal som pred časom o peniazoch na spalovňu v tom kontexte, že ak sa dobre pamätám tak boli vo výberovom konaní SES Tlmače za cca 800 mil a Siemens 1,5-2 mld. Vyhral Siemens, ako kopec iných akcií v BA-to je sveta žiť v tomto meste pre niektoré firmy a hlavne jednotlivcov, ale to je už o inom. Ale najdôležitejšie je to že technológia sa vyrába v Tlmačoch!!! pre Siemens ako sobdodávka. Na jednej strane majú naši ľudia čo robiť (Tlmače) ale na druhej strane sa zas niekto pekne nabalil, lebo ako sa teraz písalo rekonštrukcia spalovne má stáť už skoro 2mld a to je prosím pekne teda celkom slušný rozdiel oproti 800 mil prípadne 1 mld po navýšení cien. A táto 1 mld niekde v Blave chýba. Keby len jedna. Budúci rok musí BA vrátiť 4,5 mld. Tak predáva ešte čo jej zostalo. Takže je to celé o velkom bačovaní očovského baču, ktorý už dúfam odtiahne v novembri do svojho salaša v Očovej. Celé to ide od 10 k 5-im.
Vcera som sa rozhodol ze sa pozrem na schodzu. Prisiel som na Olejkarsku, vratnika som presvedcil o tom ze je idiot a nakoniec som idiot ja. Myslel som ze schodza je o 16.00 a dnes citam ze o 18.00. Ajhla chybicka sa vludila.
Takze fotky z dnesnej navstevy budovy meniarne a parnej elektrarne DP, ktora sluzila od roku 1895. Ak si dobre pamatam (uf to bolo uz davno), tak elektraren odstavili niekedy v roku 1927 a ako meniaren bola budova vyuzivana priblizne do roku 1975. Potom tu vraj bola neaka klubovna:
http://www.pieskovisko.sk/fotky/elektraren.html

A este napriklad fotky Z:
http://www.pieskovisko.sk/fotky/11/dpb02.jpg
http://www.pieskovisko.sk/fotky/11/dpb03.jpg
Ufo: Sorry ale mesto tu nie je nato aby platilo len MHD. Ak si to tak predstavuješ tak ti nebudú asi vadiť prašné cesty(bez asfaltu), odpadky pred domom, žiadne školy, parky, športové zariadenia, atď- Hlavne, že budú perfektné mašiny- ktoré nebudú mať počom jazdiť a cez zimu už vôbec. Tak si to predstavuješ?! Mesto nemôže mať dva rozpočty. Tedá má ale to je rozdelené na bežný a kapitálový. A netvrdím, že MHD má byť zisková. Ja len tvrdím, že všetko má svoju postupnosť. A tento rok išlo na dopravu 2mld. so 4mld. Tak si najprv zisti a potom frfli. Sorry za ten sarkazmus, ale takéto veci ma vedia vytočiť. A za OLO platiš najviac preto, lebo treba predsa len zaplatiť tú reko. spalovne a rozmiestňujú sa po BA kontajnery na separovaný zber- aj tie musí niekto zaplatiť. A mesto to nebude, ak začneš separovať, mesto na tom získa prachy, zníži poplatok a bude aj viac pre DPB. Ale to sú súvislosti, ktoré si málo ľudí uvedomuje. A tie prachy, ktoré zaplatíš mestu za odvoz odpadu (v BA dokopy 700mil.) sa smú použiť len na náklady spojené s likvidáciou odpadu.
No cital som si starsie prispevky o troflacoch a pisete tu, ze sa budu kupovat 3 21r. Bolo uz vobec vyberove konanie? Pokial viem nie a maju sa kupovat 4 trolejbusy, 12-metrove asynchronne.

Juro: isteze ikarusy pocitam, ale to uz je 4 roky, co sa kupili a potom len tie 2 412. A male sory to je nic...

A este ktosi tu pisal o dlhu BA a o spalovni-v BA platime najviac za OLO, a davat dokopy spalovnu s MHD. Viem, ze to ide z toho isteho rozpoctu, ale to je velka chyba. To sa tu nic potom nedosiahne, ked sa budu tieto naprosto odlisne veci davat do zavislosti. A ked hovori sa o dlhu mesta-doprava nikdy nebude ziskova ak ma byt na urovni.Ekologia proste nieco stoji...
chbycka se vloudila, ale na tejto kalvesnici by som sa necudoval. 🙂
Muhehe. Trubo je fakt lepčí nick, než Turbo
Spectre:
Nechcel by si radsej 22Tr??? 😃
Z> Samozrejme, vsetko najlepsie.

Btw. 3.8. mam narodky, co mi kto kupi? (chcel by som 21Tr) 🙂
Off topic: vysli mi fotky prototypu 22Tr z Usti nad Labem, takze mate sa na co tesit. Sice to nie je uplne paradne vzhladom na svetelne podmienky, ale celkom to ujde 🙂
Z: Ty mas uz aj malu ??? 😞 A ja ze sa dame dokopy....
Z:
Ono to je schodza KPMHaRD, nie imhd. Ale to nevadi, lebo vacsina clenov teamu imhd je clenmi KPMHaRD. 🙂
Apropo-podarilo sa mi na dnes zabezpecit dozor k malej-takze sa budem moct prist pozriet na imhd-schodzu 🙂
he, vyhoda elektromotoru je zrejma:

Trvalý výkon motoru 22 Tr (kW):

pro jmenovité napětí 600 Vss : 2 x 132
pro jmenovité napětí 750 Vss : 2 x 167

Maximální krátkobobý výkon motoru (kW) (rozjazd zo zastzavky):

pro jmenovité napětí 600 Vss : 2 x 240
pro jmenovité napětí 750 Vss : 2 x 300

Tak s tymto nemozu uz ziadne diesly a plyny do krizku.... 🙂

A ze 14Tr ma vykon iba 100 kW, ano, 100kW travly, ale ked tomu pri rozjade dupne, tak verim ze ten trakcak dava kratkodobo aj 300 kW. Lebo je to citit. Aj ked napr. taky 6300 chyty shunt, tak potom ide veselo az do 80 km/h.
Ad:d3k0, Juro
🙂 Dakujem vam vsetkym 🙂 🙂
Z, Juro: Pridavam sa ku gratulaciam! :->
Z: to mame skoro naraz narodky. Vsetko naj...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.