Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vladimír: Tak to je škoda. Aspoň jedna mohla v SR zostať.
Reakcia na: fobust #21964:
DPMP svoje dve Škody 14 Tr 0 v roku 1992 predal do bulharského Plovdivu. Vždy ma zaujímalo, ako sa im vodilo a či ešte existuje nejaká šanca, že niektorý z nich tam jazdí. Ale asi nie... 😞
D3k0> V prazdninovych CP nenachadzam odchod 18:10p z Antolskej - L59 do Race. Na zastavkovych CP ale je.
Reakcia na: PvvS #21963:

Aj Tatra T 401 mala pohon dveri v podlahe.
Reakcia na: Andy #21962:

Dvere boli rovnako vysoke. Akurat boli sirsie, aj ked sa mi to osobne nezda, ale Altas trolejbusov to hovori a tie dvere som osobne nemeral, lebo tie trolejbusy sa nezachovali...
Reakcia na: Andy #21962:
Nebyly . Ty skla tam byly misto pohonu dveri. Ty byly atypicky umisteny ve schodech .
Reakcia na: fobust #21960:
Tie skla nad dverami - zda sa mi, ze boli vtedy mensie dvere... To nevadilo pri vystupovani? Ked vystupujem v 14Tr, tak niekedy sa vlasmi dotknem tych zahumusenych kefiek, tak vtedy to mohlo byt este horsie 🙂
Reakcia na: fobust #21960:
Fotka http://imhd.sk/ba/fotky/t61b01.jpg je super ... ešte so starým Kollárovým námestím. Domy na druhej strane už nestoja, ešte si pamätám ako v tom bloku domov bol jeden čas modelársky obchod 🙂
Z historie 14 Tr:

Prva Bratislavska 14Tr bola z roku 1982 (1981?). Prototyp z roku 1972 vyzeral presne tak isto a trolejbus predbehol svoju dobu. Kedze v 70. rokoch bola lacna nafta, tak sa ich vyroba odsunula, robili sa nadalej posledne 9Tr-ky. Avsak zaciatkom 80. rokov minuleho storocia sa oprasila 10-rocna konstrukcia a na jej zaklade sa postavala overovacia seria 14Tr-iek, do BA dosli 3. Tu je jeden z nich, ev. c. 61.
http://imhd.sk/ba/fotky/t61b01.jpg
Mne sa ten dizajn paci tiez, najma tie skla nad dverami, pohon bol skryty v podlahe. Ale tie rovne dvere sa mi nepacia. Tato overovacia seria mala aj trochu nizsiu podlahu ako seriove vozy, tusim o 3 cm (minimalny rozidel).

Tu je 14Tr-ka, ktora ma este uzke medziokenne priecky medzi dverami a oknom. Takychto vozov bolo iba par, na niektorych boli vymenene dvere aj okna, boli rozsirene medziokenne priecky:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6222a03.jpg
Tieto vozy mali aj velke okna na dverach:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6226a04.jpg
Ako som uz spomenul, na niektorych bolo vymenene za nove.

14Tr, ako ju bezne pozname:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=skoda_14tr&no=61

14Tr po osadeni digitalnych transparentov BUSE:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6241a04.jpg
Interier:
http://imhd.sk/ba/fotky/t6241a03.jpg
Reakcia na: fobust #21958:
Dik, už mi je to jasné.
Reakcia na: J #21955:

Lebo ten dizajn bol sice pekny, ale funkcny nebol. Napr. tie uzucke medziokenne priecky lubili neustale praskat, potom sa nahradili sirsimi. Ani tie nestacili, tak sa v okli dveri este viacej rozsirili. Dvere samotne sa mierne zuzili (10 cm) a zaoblili sa, aby licovali s bocnicou. Na celach bola pridana stredna spevnovacia priecka, od coho sa pri M-kach zasa upustilo. 14Trka bola v case svojho vzniku nadcasova.
Reakcia na: artur #21956:
Jednoducho sa pomýlila pri vyťukávaní čísla. To sa vám ešte nestalo? Či vy ste bohovia a chyby nerobíte.
Reakcia na: Andy #21948:
ked postrehla vyluku 207 (ak naozaj myslela na 208 a 207) ako ze nepostrehla precislovanie? To je ta cestujuca verejnost naozaj taka vymleta?
Vie mi niekto vysvetliť, prečo Škodovka prešla od toho pekného dizajnu 14Tr0 a sparvila krok vzad k tomu neskoršiemu?
Reakcia na: d3k0 #21953:
No to je jedno. Myslím si, že každý sa môže pomýliť a cestujúci sa často mýli. Na to však existuje táto stránka aby keď nevedeli tak si môžu zistiť alebo spýtať sa. O.K. nehajme to tak.
Reakcia na: J #21952:
Oki, ale myslim, ze to plati aj pre podnety...

Re #21951 Andy: Hej, v Dispecerskom fore 🙂
Reakcia na: d3k0 #21950:
Ona nechcela kritizovať, ale spýtať sa a dať podnet. Toť vše.
Reakcia na: d3k0 #21950:
ona nechcela kritizovat, len ziadala o klbove vozidla. 🙂 A vysvetlil som jej to jednoznacne..
Reakcia na: J #21947:
Prst sa smyknut mohol, ale ked chce niekto kritizovat niekoho ineho, tak sam by predsa nemal spravit chyby, nie? 😉
Reakcia na: artur #21935:
Co si pojedol?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.