Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #27143:
Vychadzas z troch chybnych premis:

- Bratislava bude nasledujucich 30 rokov chudobna ako je dnes,
- v Bratislave budu nasledujucich 30 rokov o doprave rozhodovat taki isti ko...legovia ako dnes,
- Bratislava ani ziadne ine sidlo v okoli sa za nasledujucich 30 rokov nerozrastie a nebude potrebovat kolajovu dopravu tramvlakoveho typu.
Reakcia na: fobust #27143:
Liberec uz rychlo bude. Tam vymysleli projekt Regiotram Nisa - tramway "skrizena" s vlakom, obsluhujuca mesta Zwickau, Hradek n.N., Liberec, Jablonec n.N., Harrachov a este par dalsich, teoreticky aj Jeleniu Goru a Karpacz, a na tento pekny trojhranicny projekt dostali z Ojrounie vela papierikov s fiktivnymi mostami.

Napada ma, ze aj v BA mate trojhranicie, neurobite si nejaky pekny projekt za papieriky z Ojrounie? Napriklad Regiotram Dunaj? 🙂

Inak vysoke nastupistia su pekny napad, napriklad cele sovietske zeleznice na nich ficia (z peronu do vagonu ides vacsinou bez schodu), ale ako by si to riesil napriklad na takej Obchodnej ulici? Vyvysene nastupiste, znizena trat alebo pomocne schodiky na vozidle (ako tie budapestianske mrchy z nemeckeho secondhandu, furt zabudam ako sa to vola, jazdi to na linke 3 a 62...)?

Vyvysene nastupistia by som uvital prave skor na zeleznici alebo nejakej primestskej drahe typu HEV, ale nie v meste.
Reakcia na: dusoft #27154:
Presne preto sa mi to pozdava do buducnosti uplne najlepsie riesiene pre BA. Kapacita, rozchod...

Vivat EU! ?
Reakcia na: SDF #27147:

V Nemecku su taketo hybridy bezne, v meste to jazdi ako elektricka a mimo mesta to ide na kolajach (ako su napr.v Karlovke) dost rychlo.

Treba vyzdvihnut, ze su to klbove elektricky a nizkopodlazne, takze su dost dlhe a zaroven sa da rychlo nastupovat.
BTW, našla som na istej http z cudziny vystrihovačku našich imhd...je tam predpokladám URČITE nedopatrením! ?
Mimochodom,terazky som v Germanistane a okolo mna jazdia same 15 m plynove MANy...
fobust:Celkom schizofrenicke prispevky.Na jednej strane boj proti plytvaniu,na druhej fantazmagorie o okamzitej prestavbe vsetkeho,likvidacii vsetkych T3 a pod.Plny suhlas s Martinom F.Petrzlenku okamzite stavat na 1435.Mimochodom,ako byvaly zastanca stuttgartskeho modelu s VP vozidlami a vysokymi nastupistami som uz dnes jednoznacne proti-vznikaju nechutne technokraticke betonove koridory,vyzera to zle.Nie.NP vozidla na 1435.Howgh.
Reakcia na: Z #27149:
Tie historické sú úžasné - link druhý!

?
Reakcia na: fobust #27143:
He, ta krabica je ako Vektra ?
Mozno o clanok viac a to by bolo... ?
Reakcia na: fobust #27143:
? Keby to raz zacalo chodit po petrzke bolo bi to super ? ale pravdu povediac, neviem si to dost dobre predstavit. Taketo stroje podla mna v Blave asi niky nebudu ?
Preco by nemohlo byt v Petrzalke nieco taketo?

http://app.uhisoft.hu/sin/49ec3a4d.jpg

A ked sa po dalsich 30 rokoch odbornici konecne dohadaju ako by mal nosny system vyzerat, nie je vobec problem tie kolajnice o kusok posunut. Mostova bola na fest zabetonovana s rozchodom 1000 mm, takze so ziadnou zmenou sa nerata. A mam vazne obavy z toho, ze ked sa prvy krat spomenula zmena rozchodu, tak to bolo v suvistlosti s napojenim tramvaje na zeleznicu. Ak sa napojenie tychto systemov neplanuje, tak nema zmysel menit rozchod. A nema zmysel napajat tramvaj na zeleznicu, lebo je to zbytocne drahe. Ale zasa tu pisem curaciny, ze? Tak dobre, rozbime si mesto na dva rozchody a budeme 30 rokov prestavavat iba rozchod. Ani Liberec este nie je dokonceny, kolko rokov to tam robia? A aka velka siet tam je?
Reakcia na: Martin Fundárek #27141:

Ake vyhadzovanie penazi? Povolit dve skruky a presunut to kolajnicu o kusok? Nech s tym radsej ani nezacnu, lebo to nikdy nedokoncia a nikdy sa toho nepostavi tolko, kolko by bolo treba. Tie peniaze si chces nakreslit? Vsak sa kukni ako vyzera nasa MHD. ?
Reakcia na: fobust #27139:
Nesúhlasím. Treba rozhodnúť TERAZ, či sa bude prechádzať na 1435. Ak áno, Petržalku stavať hneď na 1435. Stavať to teraz na metri a potom prerábať by bolo bohapustým vyhadzovaním peňazí.
To som nevedel, ze 21Tr je uz zaradena do prevadzky. Dnes rano som sa nou viezol. Musim priznat, ze vdaka nizkej podlahe vyzera ulicka medzi sedadlami ovela uzsia ako v starsich modeloch.
Ale to nestastne dopytove otvaranie dveri versus nudzove znamenie vodicovi - ked su tie tlacidla umiestnene takto nad sebou, ludia pri vystupovani stlacaju automaticky to prve zhora, teda znamenie vodicovi. A potom stoja a cucia a cakaju, kedy sa tie dvere uz otvoria. Preco sa na novych vozoch funkcia znamenie vodicovi a dopytove otvaranie dveri nemozu spojit do jedneho tlacidla?
Reakcia na: TeBeCe #27137:

Zasa sa hadaju a nic nebude. Idioti. Ja velmi dobre viem ake vyhody ba malo vies trat pod dunajom a v centre mesta podpovrchovo. Nikde som nepisal ze metro doprave nepomoze, ale PROSTE NEMAME TOLKO PENAZI. Mne je nanajvys jasne, ze ked sa spravi ta elektricka na tisicke cez Stary most do Petrzalky ako docasne riesenie, tak to bude riesenim trvalym, aspon na najblizsich 30 rokov. A to sa oplati potom aj kupim nizkopodlazne tramvaje na 1000-ku. Vezmi si ze uz 30 rokov je docasne riesenie autobusova doprava. NIC MI NEDAVA REALNY PREDPOKLAD K TOMU, ZE SA V DOHLADNEJ DOBE ZMENI SITUACIA, PRETO HOVORIM JEDNO: ROBME TO, NA CO MAME PENIAZE A CO SI REALNE MOZEME DOVOLIT. TEDA RYCHLODRAZNU TRAMVAJ NA ROZCHODE 1000 MM NA KVALITNOM SPODKU S DEFINITIVNYM VYSKOVYMY A SMEROVYMY POMERMI, CO JE V PRIPADE PETRZALKY RELATIVNE JEDNODUCHE, LEBO JE TAM UZ KORIDOR. PRAZCE SB8B UMOZNUJUCE NESKOR, TOTO ZDORAZNUJEM, NESKOR PRECHOD NA 1435, KED BUDU NA TO PENIAZE A CELY SYSTEM SA PRESTAVA NA MESTSKU RYCHLODRAHU SO ZANIKNUTIM ELEKTRICIEK TAK AKO ICH POZNAME.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.