Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #45177:
Žeby preto že je tam AS? A možno tam budú ešte aj dlho končiť, keďže po prestavbe to stále má byť AS.
Jenki: ale vitaj u nas! Jasne, ze to nema okrem vzdialenej podoby a kuplovaciek nic spolocne EMU89.0 a T3 nemaju. To sa len akysi sudruh v tomto duchu pisomnou formou vyjadril do knizocky "Kolajove vozidla ŽSR" vydanej k 150tinam zeleznic na Slovensku. Mam taky tichy dojem, ze to bol pan Kuruc.
Reakcia na: Bon-Cu #45176:
No jasne. Otazka bola preco vsetky koncia na Nivach.
Reakcia na: Sommelier #45173:
No, suhlas, ale preco s tym cakat... Az bude jednotne cestovne listky nevidim dovod preco by mali vsetky busz ist az na ASMN, konkretne z mojho smeru bz busz mohli koncit pri HM Tesco ZP a prestup na elektricky... Samozrejme budu sa muset nechat nejake spoje priamo az na Nivy bo mi to teraz dost vyhovuje 😃
Reakcia na: Andy #45174:
He. Ale do planu nasledujucich tridsiatichpiatich patrocnic sa to zahrnut da, nie ? ? Totiz, ti komunisti aspon planovali, teraz sa planuje uplne nieco ine...
Reakcia na: Sommelier #45173:
No, také niečo budeš môcť verejne navrhnúť tak 50 rokov po komunizme.. 🙂 A nie teraz, však by ťa 99% ľudí zakopalo pod zem. 🙂
Mam predstavu o fungujucom dopravnom modeli.
Chcel by som upozornit vsetkych prestupnouzlovychfilov, ktorym sa pozdava vytvaranie prestupnych uzlov ako Trnavske, Racianske a Novy Most, najnovsie Safarikovo nam, nech sa prosim nezapajaju. ?
Vychadzam z osobneho nazoru, ze doprava sa robi DO MESTA a nie Z MESTA. Predstava by bola asi takato: v miestach dostatocne priestrannych a idealnych zriadit casom transferove stanice... Zo smerov od Pezinka, Senca, Dunajskej Stredy, Juznej zeme, Viedne a Zahoria. V tychto miestach by boli zriadene zastavky (konecne) primestskej autobusovej dopravy, zeleznice a tzv. zachytne parkoviska. Jednalo by sa o prestup na rychly a obsluzny bratislavsky dopravny prostriedok, s tym, ze by sa velmi oplatilo z casoveho hladiska ho vyuzit. Ciste uvazujem nad lokalitami. Nieco ako Dejvicka, Zlicin ci Roztyly v Prahe.
Prosim Vas, naposledy, ked som tu spomenul Prahu, diskutovalo sa viac o nej ako o Bratislave, pisem o Bratislave a nie o Prahe !
Len z toho dovodu, ze je absolutna blbost, ze kazdy jeden, je jedno ci zeleny, modry alebo oranzovy autobus konci na Nivach. Je to pripad aj Hlavnej stanice. Pritom by cestujuci mohli vystupit a prestupit niekde dalej od centra...
Reakcia na: BigMac #45169:
na shodnost TEŽ a T3 jsem se ptal pamětníků - konstruktérů ze Smíchova a ze Studénky. Odpověď je jednoznačná - kromě podobného designu a nátěru není shodného NIC.
Reakcia na: Ámos Keynes #45139:
Mýliš sa. Malé a Veľké Tŕnie sa síce spojili do Vinosadov (1964), ale hradlo naďalej nieslo názov Malé Tŕnie (do roku 1948 Trlinok, potom Malé Trnie, zastávka bola zrušená 1964 alebo 1965, ale hradlo existovalo ešte v osemdesiatych rokoch - až do elektrifikácie - a zastavoval tam aj rýchlik Polom od Žiliny, aby sa mali hradlári ako dostať do práce).
Reakcia na: inTony #45165:
Električka sa berie ako DRÁŽNE vozidlo, nie ŽELEZNIČNÉ. Dráhy sa delia na železničné (celoštátne, regionálne, vlečky), električkové, trolejbusové, lanové a špeciálne (§ 3 zák. 164/1996 Z.z.).
AAA: Co si predstavujes pod pojmom povodne vozidla na TEŽ? Ad2: co ma 420.95 (teda EMU 89.0) spolocne s T3, ked si odmyslis spriahadla a rovnaky material a podobny vzhlad cela?
Reakcia na: Bon-Cu #45167:
oki ?
TeBeCe: koncom oktobra idem do Kolina na jeden den, budu dalsie fotoo 😃
A bude ich asik viac bo poydem sam:-p
inTonny: rozdiel tam de facto nie je ziaden, de jure v prevadzkovych predpisoch.
Reakcia na: AAA #45163:
to hej ale tu sa hovorilo všeobecne o koľajových tratiach u nás a v Česku... Električka je braná ako železničné vozdlo... čiže je to vlak. Inak aký je rozdiel medzi úzkorozchodnou električkovou traťou a úzkorozchodnou železničnou traťou?
Reakcia na: AAA #45163:
Aké železničné vozidlá vychádzajúce z T3? Okrem upraveného električkového spriahadla tzv. pražského typu (oficiálne vzor Atlas) a vzdialenej podoby čumáku EMU89.0 so zadným čelom T3 nemajú tieto vozidlá s T3 nič, ale nič spoločného ? . A predpisy tam platia tiež železničné (aj keď kolega Yps si myslí, že tie paltia aj na električkách ? ).
A taká TREŽ, to je električka, či nie? Ako zadefinujeme električku a ako železnicu úzkorozchodnú? A čo také električky normálnerozchodné?
Reakcia na: inTony #45151:
No v Tatrách nejde o typické električkové trate, skôr by som to nazval železničná úzkorozchodná trať, na ktorú boli kedysi dodané žel. vozidlá vychádzajúce z T3. Predsa nové električky už nemajú s mestskou električkou spoločné níč, ale sú to regionálne žel. vozidlá.
Reakcia na: milannco #45161:
To patrilo do dispečerského fóra. Stane sa. Sorry.
Papyr: prosim Ta, nedrazdi ma zbytocne zrusenymi tbusmi v Prahe, lebo sa mi nahle neurobi volno. Je mi z toho akosi blivno. Mimochodom onen sudruh riaditel - meno si s istotou teraz nespomeniem, myslim Lacko alebo Lacek, taktiez pochadzal z BB. Presne ten, ktory sa pricinil o rusenie tramvaji v centre. Penis maximus!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement