Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: yale #46645:
nejde mi do hlavy prečo by mala elina v Petžke ísť len 20 km/hod... to môžem ísť po tej trase rovno bicyklom a keď ani nezastavím, prejdem to rýchlejšie jak električka... to proste nieje možné. Šak na iných radiálach už teraz bežne dosahuje rýchlosť 35 - 50 km/hod.
Reakcia na: Fidel Gastro #46658:
Presne tak, prestante uz zakopavat elektricku! Na rozdiel od inych miest, v BA elektrickove trate idu takmer vsade mimo gumenej dopravy takze zakopanim nic vyraznejsie neziskate. Mozno o par desiatok rokov ?.
Reakcia na: S499.1023 #46659:

Tak co som mu mal napisat, ked tu pise somariny? ?
Reakcia na: fobust #46656:
Hehe, vidím, že si sa podučil ? .
Električka v centre sa teda dá pod zem, povedzme od tunela, nábrežia, po trnavské, račianske mýto. Zrýchli sa tak doprava o koľko? O 5 minút? Viac asi nie. A čo to asi tak bude stáť? A zakopávať električku na radiálach je úplný nezmysel vzhľadom na to koľko ľudí sa tam prepravuje. To by sa nanajvýš ešte kapacitne oplatilo v Karlovej vsi, ale keď sa urobí preferenciam, tak ísť pod zem naozaj nemá význam. Opakujem: prestaňte fantazírovať, treba zlepšovať to, čo tu je.
Reakcia na: yale #46654:

Tiez patris medzi tych ludi, ktori si myslia ze metro ide vzdy rovno, najkratsou moznou trasou???
Reakcia na: yale #46653:

Pocuvaj suhajko, ja som reagoval na prispevok od S499.1023, kde spominal ruzinovsku radialu, NIE NA TVOJ PRISPEVOK!!! A co je na tom mojom prispevku demagogicke? Hadam nemam pravdu a ruzinovska radiala je sama zakruta? Taketo obvinenia si vyprosujem, ano?! ?
yale:

Peniaze!!! To nikto nezaplatí! A neoplatí sa to vzhľadom na vynaložené prostriedky a možný výsledok. Bratislava je príliš malá a chudobná. Navyše je rozťahaná, nie je tu taká hustota obyvateľov.
Reakcia na: fobust #46652:
To uvítam. V tejto veci sa však nič nedeje...

záleží tiež, ako by si ju chcel "zakopávať" - či v trasách ulíc, alebo razeným tunelom, podľa toho by vyzeral výsledok.
Reakcia na: fobust #46648:
v pôvodnom texte som napísal:

!nie je možné mať kľukatú trať so zastávkou každých 150 metrov a zároveň ju považovať za rýchlodráhu. Aj keď nasadíš hypermodernú NP električku, stále sa bude v centre pohybovať krokom úplne rovnako, ako súčasné električky"

je z toho teda jasné, že spochybňujem práve to, že návrh vôbec nijako nerieši trasy v centre. TOTO je demagógia ako remeň od teba.
Reakcia na: yale #46646:

Co brani tomu, aby sa elektricka v CMO zakopala pod zem?
Reakcia na: S499.1023 #46644:

Pripajam sa.
Reakcia na: yale #46647:

Urcite je rychlejsia ako IGK stojace v zapche. Par krat som isiel a ked si priratam cas nutny na zaparkovanie, tak mi to trvalo urcite dlhsie.
Reakcia na: yale #46645:
ked na tu 5.5 km dlhu trat pustis jozka frndu na testaovaciu jazdu, tak hoc mu das aj tu najlenivejsiu kachnu, tak to zvladne za 3, maximalne 4 minuty...
Reakcia na: S499.1023 #46643:

Najma ta ruzinovska radiala je sama zakruta. 🙂 Myslim ze keby som isiel autom po tom BKVcku, tak od obratiska sa dostanem s nepatrnym tocenim volantu az po Mraziarensku. ?
Reakcia na: S499.1023 #46643:
inak, tebe sa zdá električka na Vajnorskej v úseku Zátišie - Trnavské Mýto nejako ukrutne rýchla?
Reakcia na: S499.1023 #46643:
ak si všimneš, ja upozorňujem na neriešenie rýchleho prechodu centrom. Takže toto je silná demagógia z tvojej strany.
Reakcia na: tr3mp #46640:
je to dokument EIA, ale iný neexistuje (oficiálny ani neoficiálny)... takže beriem pochopiteľne tento údaj (neviem z akého dôvodu by som ho mal považovať za zjavne nepresný), to nie je demagógia, daj mi dôveryhodný údaj (pre reálnu jazdu s cestujúcimi, nie testovaciu jazdu Jožka Frndu na plný knedlík) a potom sa môžeme baviť o tom, aký bude efekt toho systému a či sa dá urobiť lacnejšia alternatíva. Urobil som v minulosti ešte jedno meranie, porovnateľná trasa nosného systému sa dá autom prejsť za 8 minút a z iných meraní mi vychádza že auto na rovnakej trase a voľnej ceste je typicky 2x rýchlejšie ako električka. Je to opäť len empíria, ale na jej základe predpokladám že tých 15 minút tam tá električka môže mať v grafikone úplne reálne.

Samozrejme, skok cesty Štúrova-Hlavná stanica z 13 na 8 minút som si všimol, a dokonca som to tu už v minulosti písal... To svedčí o kvalite spracovania celého zámeru a nevidím to ako dobré znamenie.

Je ale predovšetkým na meste samotnom, aby malo kvalitne pripravený projekt a zvážilo všetky alternatívy, aj ich prezentovalo verejnosti. Nie je mojou chybou, ak sa verejné informácie podávajú v štýle "Pat, Mat a kolektív".
Reakcia na: inTony #46623:
S užívateľom inTony sa dá takmer 100% súhlasiť.
Reakcia na: yale #46610:
Combino prakticky na žiadnej trati nejde rýchlejšie ako T3, pretože COmbino je možno moderné, nízkopodlažné a siemensovské vozidlo ale z hľadiska jazdných vlastností leží kdesi medzi T3 a starým dvojosákom...
Inak, taká račianska, vajnorská či ružinovská radiála, to sú skutočne staré, zanedbané a kľukaté trate. môžem jedine súhlasiť so si-čkom, že si čistokrvný demagóg.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.