Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BigMac #51930:
Pravda, vzdava ho ZSR, ale robi ho ZSSK, takze oni su zodpovedni za ten "takt". Ale v podstate dobre hovorite... ❤
A su tu aj vseliaky ludia takze sa ospravedlnujem > chcely > co, robili, Chceli < tak sory, bol to preklep
Pre vsekych co bi sa chcely stazovat ze MHD je zlé http://www.dusky.sk/pics/2004-05/168_jokes.jpg ? ?
Reakcia na: cestujuca #52058:
pokial je ciel tvojej cesty priamo Pristavny most, tak nemas na vyber. Do 98 by sa uz malo dat dostat aj po 7:00, tam siel interval na 6 min. V case ked ja chodim tak obe linky brali vsetkych aj pred posilnenim. Sola na 96 su podla mna dobrym riesenim, aspon sa zachoval interval, poobede zlepsil.
Co sa tyka 88, nevies ako je vytazena na druhom konci. Ani ja. 🙂
Reakcia na: Tomi #52014:
archív Pravdy nie je spoplatnený. stačí sa (bezplatne) zaregistrovať, a potom je bezplatný
Inak dnes sa menil aj CP L92. Sedlové spoje maju konečnú pri Dostihovej dráhe.
Reakcia na: inTony #52060:
tak v tom pripade sucitim s tebou, presne s tym mam najvacsi problem ? obcas sa obavam o svoje okuliare, pri vyske 158 cm sa v preplnenom buse tazko manevruje ?
Reakcia na: cestujuca #52057:
hej ako sardinky,.. a v zákrutách stáť na jednej nohe nieje sranda.. ☠
Reakcia na: S499.1023 #52054:

U autobusu sa to zarucit neda. Nie ze by existoval system so stopercentnou spolahlivostou, vzdy tu ostane nejake zbytkove riziko, ale spolahlivost a presnost napr. elektriciek je ovela lepsie ako autobusov.
Reakcia na: Kami #52056:
ja mozem z Lachovej len 96-kou, alebo 88-ckou k EU a prestupit na 98, co tiez nie je vyhra. 68-ckou by som cestovala o pol hodiny dlhsie, k Pristavnemu mostu je to zbytocna obchadzka, hlavne ked treba slapat pri prestupovani cez svetelnu krizovatku na Kosickej, uz aj tak chodim riadne zdeptana do prace.
Reakcia na: inTony #52052:
a tiez cestujete natesno ako sardinky? Na takych serpentinach by to bolo tiez zaujimave!
Reakcia na: cestujuca #52038:
ja cestujem v case 6:30 - 7:00 a je to stale lepsie. Dnes som ani nestal na schodoch. Aj poobede som vyskusal niekolko casov a vzdy v pohode - samozrejme pokial nevynechal spoj.
Na niektore smery je vyuzitelna aj 68 a ta ma lepsi interval ako predtym.
Reakcia na: inTony #52052:
tiez som si vsimol, su tam skoro vzdy najstarsie kusky z Krasnan 3143, 3145, 3183, 319x, 3001 a 3002...momentalne nejazdia 3 tambusy a jeden robi ZV...
Reakcia na: fobust #52023:
Ako to chceš garantovať?
Reakcia na: debil #52019:
A to ako myslíš, že:
1) Na veky vekov tam staré vozy budú jazdiť?
2) T3 nedokáže ísť viac ako 60?
3) Keď máme vozidlá na nejakú rýchlosť, tak netreba trať s lepšími parametrami postaviť?
Reakcia na: cestujuca #52041:
Ja mám podobný problém s 32/33 na Dlhé diely ako s tvojou 96... Síce chodia tu novšie busy.. ale v poslednom čase nám tu začali na 32/33 chodiť rozpadnuté vrakosy... ?
Reakcia na: Andy #52050:
To som pochopil...ja len ,ze to do minuleho tyzdna fungovalo aj napriek vyluke, prepinali to na Vazovke resp. na Kapucinskej, ale teraz to asi ocividne nerobia ?
Reakcia na: Mikimaus #52049:
V BUSE nie je nahraný výlukový grafikon, takže vodiči musia palubné počítače obsluhovať manuálne, Nastavujú len cieľ na konečnej, pričom trasa vtedy nie je definovaná.
Co sa stalo z audio/video hlasenim zastavok na L5. Uz tyzden ziadne nieje ?
Reakcia na: Red-Hawko #52047:
skoda, fakt som si naivne myslela, ze by mohli "kupit tych 1000 busov a postavit ich pred kazdy barak" a "zobrat nejake tie 50-ky"
a idem sa stazovat na tu lamparen, kedze "toto tu je diskusia"

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.