Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prečo idem jazdiť??????????????????? ?
Reakcia na: Ámos #73371:
A čo tak 02 ? ?
Reakcia na: S499.1023 #73357:
Viem ze tam je to automaticky.. ale tu by sa to kludne dalo robit tak ze vodic dvere zavrie a hned stlaci uvolnenie 😉
Reakcia na: S499.1023 #73365:
tak tak, objednali 100 trollin 18 ... a maju aj nejake 21tky a 14tky a 15stky 🙂

celkovo maju 260 vozidiel, cize v podstate vymenia kompletne vsetky trolaky...
Reakcia na: Ámos #73374:
azda by bolo vhodne pri zavedeni toho systemu spravit aj nejaku drobnost pre vodicov ako kompenzaciu - napriklad pridelit im unifikovane prakticke batozky s logom DPB, podobne ako som videl napr. v Mnichove... A samozrejme zlepsit o nieco podmienky v odpocivarnach na obratiskach.
Reakcia na: Ike #73372:
Tu skor ide oto co je vnutri a nie vonku ?

Re #73373 S499: No aspon by sa zabili dve muchy jednou ranou 🙂
Ale v kazdom pripade pri cene jednej elektricky treba uz pri kupovani vozov do Petrzalky o tomto rozmyslat. A mozno prave radiala do Petrzalky a zacatie jej prevazdky je sancou ako zacat s novym systemom vypravy a teda ukazat vodicom a celemu DP, ze to nie je take zle ako to vyzera. Ono totizto nejde u vodicov o nic ine ako o strach zo zmeny.
Reakcia na: Ámos #73370:
Tak v súčasnosti DP balkanizácia vozidiel plne vyhovuje, pretože, ako som už bol napísal, ako protihodnotu za možnosť balkanizácie vodič neotravuje dielňu s takými nepodstatnosťami, ako je napríklad, že vozidlo nebrzdí alebo že sú ojazdené gumy. Aj ja, keby som bol vodičom a vyšiel by absolútny zákaz personifikácie vozidiel, reagoval by som takou, na pomery DP absurdnou požiadavkou, aby malo vozidlo funkčný ostrekovač. Už pred rokmi som na akýsi podivný šprajc dielne, ktorá mi odmietla pristaviť pridelené vozidlo, zareagoval tak, že som im naťahal celú stojánku na kanál. Dnes je už situácia s technickým stavom vozidiel omnoho lepšia ale k dokonalosti má ďaleko.
Reakcia na: Ámos #73371:
neurazaj... uz si videl pografitovane smetiarske auto? alebo pokazene? alebo so zaplatanymi plechmi? ? ? ?
Reakcia na: fobust #73367:
Vozidla typu OLO jazdia po celej BA. Staci pozret do busu a spiny ako v kontajnery. Takze oddnes uz nie napr. L12 ale O12 ?
Reakcia na: S499.1023 #73359:
Tak mozno zacat absolutnym zakazom menenia vzhladu vozidiel. Vsetky vozy a kabiny do povodneho stavu. Ziadne CDcka, nalepky a zaclonky,... Zmeny treba robit postupnymi krokmi - stym ma BEUS pri ruseni liniek dlhorocne skusenosti, staci implementovat metodu na riesenie ineho problemu.
Reakcia na: fobust #73367:

To mi teraz pripomenulo reklamu na okuliare. Dedko stojí na zastávke autobusu v Londýne či kde. Pohľad ako vidí dedko prichádzajúce vozidlo. Pohľad ako dedko okupuje miesto zadného ľavého naskakovača na smetiarskom aute a substrát na zastávke iba prizerá ako smetiarske auto aj s dedkom odchádza. Potom doplnenie obrazu o výrobcu okuliar. ?
Reakcia na: fobust #73367:
...a premávala by jednosmerne do Spaľovne ?
Reakcia na: Beus #73366:

A ešte linka O s premenlivou trasou, na ktorej by premávali výlučne vozidlá OLO. ?
Reakcia na: Ike #73356:
Lebo by mohli vzniknúť dvojice liniek s rovnakým číslom 😉 skôr by sa mali čísla tvoriť vzorcom MD5("Názvy všetkých zastávok po trase"), kde MD5 je hashovacia funkcia, dávajúca na výstupe 32-miestne hexa číslo 😉 Tak by sa určite nepoplietli, a aj najmenšia zmena trasy či názvu zastávky by znamenala prečíslovanie liniek ?

Ale skôr mám iný návrh -
Linky I a Y - školské spoje pre záškolákov, trasované tak, aby sa dali jednoducho popliesť a nedostať sa nimi domov,
Linky V a W - autobusová a kamiónová - obe by chodili do Volkswagenu, jedna pre pracujúci ľud (Volk) a druhá pre vyrobené autá (Wagen) 😉
Linka Ĺ, stojaca pri každom stĹpe, a linka Ŕ, stojaca pri každej vŔbe,
Linka Á, na ktorej by premávali výhradne vozidlá odstrašujúceho vzhľadu, a linka Ó, na ktorej by naopak premávali najreprezentatívnejšie vozidlá,
...a možno aj ďalšie, ale nechce sa mi vymýšľať tu celé sci-fi do 1 príspevku 😉
Reakcia na: aquila #73360:
Pričom tú prvú polovicu už obmenili Trollinami, ak si to nepletiem s nejakým iným pobaltským mestom.
Reakcia na: fobust #73363:
ze sa cudujem ? byt zamestnanocom dpb tak by som takuto odpoved ocakaval aj na otazku preco na obed k svieckovej davaju 4 parene knedle miesto 3 zemiakovych ?
Reakcia na: Ike #73356:

Lebo sa to tak nikdy nerobilo. ?
Reakcia na: S499.1023 #73359:

Tiež súhlasím. V špičke by sa dal spraviť so súčasnými vozmi hustejší interval. Lenže akonáhle to vodičom spravíš, tak zasa budeš mať nedostatok, povymýšlajú si PNky, dajú výpovede a pod. Sú zhýčkaní... Viem že veľa z nich si teraz znepriatelím, ale vnímam to rovnako ako ty.
wow, ale ten navrh je ozaj genialny... a pre BA maximalne priechodny keby sa len trosicku snazili a nenormalne efektivny ...
Reakcia na: Beus #73336:
asi ani nie tak dogmu ako utopiu 🙂

inak toto je pekne

http://www.novinky.cz/ekonomika/skoda-electric-doda-do-rigy-150-trolejbusu-za-1-5-miliardy-korun_108617_9thpu.html

t.j. systematicke obnovenie 1/2 trolakov 🙂

taketo nieco mi v BA chyba t.j. ramcova zmluva na 100-200 prostredidkov na najblizsich X rokov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.