Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #79429:
A ja som si myslel, že tieto vyradené jednotky získalo MDC (Múzejno-dokumentačné centrum) ako historické čoskoro 50 ročné exponáty pre svoje zbierky, aby ich mohlo prezentovať už na súčasnom zraze historických železničných vozidiel v Bratislave tento víkend. Namiesto toho s prekvapením zisťujem, že s nimi chce niekto praviselne jazdiť. To už sme naozaj takí chudáci v Európe, že v ére TGV vlakov musíme jazdiť na Slovensku s takýmito šunkami? V Holandsku sa ich veľmi radi zbavili a postarali sa tak o ich ekologickú likvidáciu a bez dodatočných nákladov na šrotovanie. A ešte na tom nejaké to symbolické Euro zarobili. Z ich strany to bol ozaj podarený a prefíkaný ťah. Gratulujem.
Reakcia na: S499.1023 #79436:
A ty ako chceš obhájiť klimatizáciu v priestore pre cestujúcich ? Čo mal na tú otázku odpovedať ? Že on bude už dávno pod drnom keď po BA budú behať klimatizované vznášadlá na húsenicový pohon ?
Je potrebné a na mieste zabezpečiť mu čo najoptimálnejšie pracovné podmienky.
A to bez ohľadu na kvalitu práce a bez ohľadu na to, že sa lepší manažér u akcionárov nenašiel.
Naťahovať sa s Tebou jak malé decko o jednu desať tisícovú klimatizáciu v Superbe nemienim. Máme iné veci na práci. Pekný deň.
Reakcia na: m@rtin #79423:
A něco veselého, včetně úchvatného řevu RÁBY 😃 : http://www.youtube.com/watch?v=yGqbqrXHm5s
Reakcia na: pressburger #79417:
Ako často cestujú starí ľudia z Petržalky na stanicu a prečo? Inak čo mám možnosť vidieť starých ľudí v MHD, tak sú pohybliví až priveľmi.
Reakcia na: Martin Fundárek #79401:
Síce som nikdy nepochopil, prečo tomu bolo tak ale je to čistá pravda. 10 bola jednoznačne najviac vyťažená, keď sa vrtela na Rosseveltovom námestí.
Reakcia na: Martin Fundárek #79400:
BRKS bola založená od samého začiatku s úmyslom etablovať spoločnosť a následne sa realizovať na trhu nákladnej dopravy.
Reakcia na: Martin Fundárek #79399:
Súhlasím, je to úplná demencia. Lenže pusti k tomu čistého ekonóma. Inak nič proti nim ale makroekonomika a mikroekonomika sa predsa len správajú dosť odlišne.
Reakcia na: Sommelier #79394:
Úžasne mimobežná argumentácia, pán člen Mládeže SDKÚ. Tak mali p. Záhradníkovi prideliť auto bez klimatizácie. Idiotská argumentácia tvojho typu tú MHD zlikviduje ešte rýchlejšie, než je nutné.
Reakcia na: Beus #79424:
Myslim ze niektorych ludi by mali povinne ubytvat cez leto na intraky do mlynskej. Potom len uvidia co je to kvalita cestovania a taketo veci ze bude cakat 2 alebo 3 minuty im vadit nebudu ?
Reakcia na: Mike #79433:
Pri sucasnom trende by som sa necudoval keby v roku 2010 uz MHD neexistovala
Zasmejme sa: ?
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=80091

"Andrej Ďurkovský: „Verejnú dopravu chceme zatraktívniť našim obyvateľom najmä modernizáciou vozového parku MHD.”
Áno ale že kĺbaky potrebujeme ako soľ a posledné nové došli v roku 1998, škoda reči, to už je notoricky známe...

"hlavné mesto sa pokúsi do troch rokov znížiť používanie áut v dennej premávke o 7 percent oproti dnešnému stavu."
hahahahahahahahahahahahahahahaha

?
Včera zverejnila Pravda veľký inzerát, v ktorom sa vydavatelia ohradzujú proti kradnutiu článkov spoločnosťami, ktoré poskytujú rešerše a prehľady tlače za prachy bez dohody s vydavateľmi:
http://www.vydavatelia.sk/
Nie sú tam podpísaní aj vydavatelia, ktorí si občas "vypomôžu" materiálmi odtiaľto? Ja som už jedného našiel.
Reakcia na: 5510 #79430:
sorry, ja som to tu hľadal cez sŕč, ale na plan u mi to nevydalo nyšt >o) už som to ponachádzal "brks"...
Reakcia na: Sommelier #79429:
Uz o tom bola rec...vzhladom na vek nic moc ale fotit sa budu pekne ? a este som zvedavy kam ich nasadia
Len tak pre zaujímavosť vlakový OT, v areáli Istrochemu sa nachádzajú Holandské jednotky Plan U eč 193 a 125, (doraziť by mali ďalšie 4) z rokov 1960 - 1963 Vlastníkom je BRKS, a.s.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Plan_U
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1866
Reakcia na: pressburger #79342:
A aké mali električky intervaly v roku 1985 a aké majú teraz? ?
Reakcia na: pressburger #79349:
Ad L78: no to by bola vyhliadková jazda po Petržalke. ?
Reakcia na: pressburger #79342:
Keby sme mali veľa vozov, tak OK, lenže nemáme.
Reakcia na: pressburger #79337:
K tej rekonštrukcii: skôr, či neskôr sa bude musieť urobiť, len si neviem predstaviť, ako by boli nahradené linky tam premávajúce. NAD by sa asi zaviesť nedala, lebo obratisko Hlavná Stanica je už teraz dosť preplnené
Reakcia na: Vladimír #79422:
...a dokonca som mu obe kombinácie (95+13 a 98+93) aj presne vypočítal, ale asi pre neho výraz "zapadnúť do seba" znamená niečo iné, než pre nás... asi konštantný prestupový čas 2 minúty počas celého dňa je...ja neviem... veľa...málo...asi oboje naraz, každopádne mu to zrejme "nezapadá" do jeho konceptu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.