Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mikimaus #79444:
To je asi tak, ako keby som si kúpil z tej doby Spartaka (lebo vozy Škoda 1000 MB sa vyrábali až od r. 1964), trošku ho premaľoval a upravil interiér a tváril sa, že mám auto vzdialene pripomínajúce Škoda Roamster. Aj tak sa dá ...
Reakcia na: ufo #79445:
Prečítal si si to vôbec?
Reakcia na: Sommelier #79442:
Mal povedať, že na to nemáme a nie odrbávať ľudí nezmyslami. Si myslíš, že ľudia sú fakt tak blbí a nevideli ešte klimu vo vozidle MHD?
Inak sám istotne nevie, čo vo vozidlách MHD je a nie je, použil zastaralý argument niekoho iného z DPB...
Reakcia na: Boro #79443:
Trosku to premaluju, upravia interier a cestujuci sa na to budu pozerat ako na hypertupersuper vlak, vzdialene pripominajuci TGV, alebo Pendolino ? Co na tom, ze je skoro starsi nez cokolvek v com sa vozia teraz ? ?
Reakcia na: Sommelier #79429:
A ja som si myslel, že tieto vyradené jednotky získalo MDC (Múzejno-dokumentačné centrum) ako historické čoskoro 50 ročné exponáty pre svoje zbierky, aby ich mohlo prezentovať už na súčasnom zraze historických železničných vozidiel v Bratislave tento víkend. Namiesto toho s prekvapením zisťujem, že s nimi chce niekto praviselne jazdiť. To už sme naozaj takí chudáci v Európe, že v ére TGV vlakov musíme jazdiť na Slovensku s takýmito šunkami? V Holandsku sa ich veľmi radi zbavili a postarali sa tak o ich ekologickú likvidáciu a bez dodatočných nákladov na šrotovanie. A ešte na tom nejaké to symbolické Euro zarobili. Z ich strany to bol ozaj podarený a prefíkaný ťah. Gratulujem.
Reakcia na: S499.1023 #79436:
A ty ako chceš obhájiť klimatizáciu v priestore pre cestujúcich ? Čo mal na tú otázku odpovedať ? Že on bude už dávno pod drnom keď po BA budú behať klimatizované vznášadlá na húsenicový pohon ?
Je potrebné a na mieste zabezpečiť mu čo najoptimálnejšie pracovné podmienky.
A to bez ohľadu na kvalitu práce a bez ohľadu na to, že sa lepší manažér u akcionárov nenašiel.
Naťahovať sa s Tebou jak malé decko o jednu desať tisícovú klimatizáciu v Superbe nemienim. Máme iné veci na práci. Pekný deň.
Reakcia na: m@rtin #79423:
A něco veselého, včetně úchvatného řevu RÁBY 😃 : http://www.youtube.com/watch?v=yGqbqrXHm5s
Reakcia na: pressburger #79417:
Ako často cestujú starí ľudia z Petržalky na stanicu a prečo? Inak čo mám možnosť vidieť starých ľudí v MHD, tak sú pohybliví až priveľmi.
Reakcia na: Martin Fundárek #79401:
Síce som nikdy nepochopil, prečo tomu bolo tak ale je to čistá pravda. 10 bola jednoznačne najviac vyťažená, keď sa vrtela na Rosseveltovom námestí.
Reakcia na: Martin Fundárek #79400:
BRKS bola založená od samého začiatku s úmyslom etablovať spoločnosť a následne sa realizovať na trhu nákladnej dopravy.
Reakcia na: Martin Fundárek #79399:
Súhlasím, je to úplná demencia. Lenže pusti k tomu čistého ekonóma. Inak nič proti nim ale makroekonomika a mikroekonomika sa predsa len správajú dosť odlišne.
Reakcia na: Sommelier #79394:
Úžasne mimobežná argumentácia, pán člen Mládeže SDKÚ. Tak mali p. Záhradníkovi prideliť auto bez klimatizácie. Idiotská argumentácia tvojho typu tú MHD zlikviduje ešte rýchlejšie, než je nutné.
Reakcia na: Beus #79424:
Myslim ze niektorych ludi by mali povinne ubytvat cez leto na intraky do mlynskej. Potom len uvidia co je to kvalita cestovania a taketo veci ze bude cakat 2 alebo 3 minuty im vadit nebudu ?
Reakcia na: Mike #79433:
Pri sucasnom trende by som sa necudoval keby v roku 2010 uz MHD neexistovala
Zasmejme sa: ?
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=80091

"Andrej Ďurkovský: „Verejnú dopravu chceme zatraktívniť našim obyvateľom najmä modernizáciou vozového parku MHD.”
Áno ale že kĺbaky potrebujeme ako soľ a posledné nové došli v roku 1998, škoda reči, to už je notoricky známe...

"hlavné mesto sa pokúsi do troch rokov znížiť používanie áut v dennej premávke o 7 percent oproti dnešnému stavu."
hahahahahahahahahahahahahahahaha

?
Včera zverejnila Pravda veľký inzerát, v ktorom sa vydavatelia ohradzujú proti kradnutiu článkov spoločnosťami, ktoré poskytujú rešerše a prehľady tlače za prachy bez dohody s vydavateľmi:
http://www.vydavatelia.sk/
Nie sú tam podpísaní aj vydavatelia, ktorí si občas "vypomôžu" materiálmi odtiaľto? Ja som už jedného našiel.
Reakcia na: 5510 #79430:
sorry, ja som to tu hľadal cez sŕč, ale na plan u mi to nevydalo nyšt >o) už som to ponachádzal "brks"...
Reakcia na: Sommelier #79429:
Uz o tom bola rec...vzhladom na vek nic moc ale fotit sa budu pekne ? a este som zvedavy kam ich nasadia
Len tak pre zaujímavosť vlakový OT, v areáli Istrochemu sa nachádzajú Holandské jednotky Plan U eč 193 a 125, (doraziť by mali ďalšie 4) z rokov 1960 - 1963 Vlastníkom je BRKS, a.s.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Plan_U
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1866
Reakcia na: pressburger #79342:
A aké mali električky intervaly v roku 1985 a aké majú teraz? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.