Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #83942:
Tiež sa mi zdá, že sa do Solarisu navážali až nejak moc. Hneď prvá reportáž po požiari v telke, a hneď Záhradník povedal, že "to najlacnejšie nemusí byť najlepšie" a ešte niečo o tom, že tie busy sú z Poľska... a potom to už išlo stále dokola..
Reakcia na: S499.1023 #83939:
Buse je tak drahé? .... Tak asi idem podnikať s transparentami pre MHD ?
Reakcia na: S499.1023 #83941:

Nedostal som žiadnu pozvánku Ing. Zacharovi. Môj šotoprojet tramvaje je súkromná záležitosť a sám si uvedomujem nereálnosť danej veci. 🙂 Napadá ťa ešte niečo? Nevylučujem že sa ti zdá že občas iba pindám, ale bol som osobne na stretnutiach s Koladom, aj Cílekom a Kadnárom, takisto som bol na GIBe. Nemám problém ísť a povedať veci. Mimochodom, mám pre teba ešte stále tie texty od Ing. Šestinu ako veľmi treba zmeniť rozchod. Bohužial som ich dostal iba vytlačené od Cíleka, ale ak chceš, tak pri najbližšej návšteve BA ti ich rád ukážem.
Reakcia na: S499.1023 #83935:
Tak sa ťa skúsim opýtať inak: Povedz mi svoj názor, prečo DPB priam démonizuje Solaris a hľadá všemožné zámienky, aby SU nešli do premávky? Prečo sám DPB vykrikuje o svojich najnovších vozoch, že sú najhoršie zo všetkých a životu nebezpečné a horiace CNG vraky, alebo vraky ohrozujúce život Capko nekomentuje, ani nekritizuje? Prečo SU ženie DPB obrazne povedané po 1000 STK, len aby našli nedostatky, ale CNG a iné šerble radšej na nezávislú STK nepošle, hoci ich stav je nepochybne horší ako stav SU 15?
Ak nechceš sem, napíš na mail.
Reakcia na: fobust #83940:
Skús potrápiť pamäť alebo pozrieť do histórie ICQ. Čo takto napríklad návšteva u ing. Zachara a ing. Paru, ak ti môžem pripomenúť? Predloženie tvojho "projektu" električky kvalifikovaným konštruktérom na posúdenie?
Reakcia na: S499.1023 #83934:

Napíš o tých konkrétnych veciach.
Reakcia na: nikiliky #83937:
kompletná sada transparentov BUSE pre kĺbový autobus (čelný, dva bočné, zadný) stojí 110 tisíc? Ty si z pekne lacného kraja. Toľko stojí JEDEN.
Reakcia na: nikiliky #83937:
sorry Buse nie buswe
Reakcia na: S499.1023 #83932:
neviem prečo robíš o***y transparenty Buswe stoja nie tvojich vymyslenych 500000 ale cca 110000.Len aby si vedel.Už si navštívil Tvojho prastrýka dr Vraždu?Skus možno ti to pomože
?
Reakcia na: Andy #83927:
No nejaké reči kolujú, že by mala ísť hodinovka o 20,- SKK hore...
Reakcia na: AAA #83855:
A už keď sa kupovali SOR-y B9,5 sa vedelo, že SOR bude kúpený J&T a že vo vedení DP budú nominanti SDKÚ...
Reakcia na: fobust #83858:
S Tebou som sa pokúšal racionálne diskutovať aj v osobnom kontakte ale nemá to význam. Papuľovať tu alebo na lampárni, to by Ti šlo ale keď sa jedná o niečo konkrétne, tak rýchlo pracky preč, čo?
Reakcia na: Själavrak #83857:
Počúvaj, Dunčo, netrep hovadiny! Ja som niekedy a niekde napísal, že otočku na Riviére netreba? A myslíš, že iné autobusy inde na svete, napríklad také Mercedesy O 303 v polovici sveta, neprežili rovnako dlho ako Ikarusy v Bratislave?
Reakcia na: _ERIC #83920:
Tak to potom by sa vlastne nemali montovať transparenty do žiadneho voza, keďže každý raz dožije, transparenty sa vymontujú a dajú do iného voza ? .
Nie si náhodou nejaký pohlavár od smradobusárov? Tí totiž používajú podobný argument pre nemontovanie akustických hlásičov do generálkovaných a zacharizovaných vozov - s ohľadom na predpokladanú životnosť vozidiel sa to nevyplatí. Pritom majú na voze transparenty za pol milióna ale dať ešte pár desiatok tisíc za hlásič sa už neoplatí. A taká vlastnosť hlásiča, ako demontovateľnosť in zjavne unikla ? ? ? .
Reakcia na: marian555 #83930:
Ak by mohla byt len jednosmerna tak to fakt nie je mozne.
Reakcia na: 810zssk #83929:
Lenže to by mohla potom byť len jednokoľajna.
Teoreticky aj keby to "prehodili" tak že trať by mala dve koľaje a autá jeden pruh tak je to somarina ? Autička by sa tukli a mohli by cuvat z mosta ?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4741 - ku koliziam: keby ta trat bola oddelena, niekde naboku (ako teraz ta vlakova trat) tak by s tym nemal byt problem. Co nic nemeni na fakte ze SOM proti tomu aby to bol aj cestny most.
Reakcia na: philips #83911:
hura konecne nejake linky kde sa nemusis ( v spicke ) tlacit na schodikoch a ty chces riedit interval... To uz podla teba ani nieje opodstatnena linka (alebo ten jeden-dva odchody kt. by si zrusil) ked nieje bus narvaty?
Reakcia na: ivanbuto #83913:
Však sa spýtaj kolegov, resp. nadriadených, čo plánujú urobiť s dopravným podnikom pre udržanie si terajších vodičov a prijatie nových pre potreby zvyšovania výkonov.. 😛
Reakcia na: Själavrak #83894:
Čo by si ty s linkou 70 urobil? Je pravda, že v sedle nie je preplnená, ale 96-kové Solarisy vtedy asi moc vhodnejšie nevyužiješ a keby si zhoršil interval, tak to ju už môžeš aj pomaly zrušiť, lebo s ňou nikto s výnimkou pár dôchodkýň a aromatických osôb trochu tmavšej pleti z Biskupíc nebude chodiť...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.