Musím uznať, že mu to sekne. ? ? ? Možno by sa z neho mohol stať Kadnárov osobný šofér, čo by ho v tej uniforme vozil každé ráno do roboty nejakou CNG limuzínou. ?
ked v najnovsom update vidim 6207 v katalogu ma napisane citujem "Trolejbus dostal pôvodný náter, po jeho vyradení z prevádzky sa z neho stane historické vozidlo" tak naco ten voz potom dostal BUSE transparenty. neda mi zareagovat, to akoze bude historicka 14Tr s BUSE transparentami? naco? DPB ma prebytok BUSE ze ich dava do adeptov na historicaky a do skolskych vozov ?
Jedným z parametrov kvality MHD sú aj intervaly spojov, t.j. že ten cestujúci má nejakú hustotu intervalov, aj keď tie vozy povedzme nechodia vždy plné. Pokiaľ tu budeme stále riediť intervaly, tak je to naozaj cesta k úpadku a k znižovaniu kvality MHD, a v celkovom dôsledku to ľudí len vyháňa z MHD preč.
Len pripomínam, že primátor vo volebnom programe hovoril o zahusťovaní intervalov, a že jeden z dôvodov poklesu podielu MHD na prepravných vzťahoch oproti IAD je práve znižovanie výkonov od 1989 (koniec koncov, opakovane to konštatuje aj územný plán, ktorý nedávno schválilo mestské zastupiteľstvo). Jedna vec je nejaké zefektívnenie a optimalizácia (viď prelinkovanie v Petržalke), ale to, čo tu teraz hrozí, že sa budú kvôli nedostatku vodičov riediť intervaly, je naozaj na zaplakanie.
Mňa by skôr zaujímalo, aké majú kompetntní plány na to, aby sa mohli postupne ZVYŠOVAŤ výkony MHD?
prosim ta aky kolaps.sledoval si niekedy vozy poobede zo zochovej smerom do petržky?poloprazdne alebo mierne plne takže asky kolaps.ved tu nikto nehovorí o drastickom natahovani intervalu
kto tu hovorí o zrušení ja som napísal že keby sa ubral každu ho jeden voz tak sa nič nestane.samozrejme na linkach ktore to dovoluju.a takych je tu dosť.
S tou 38 som to hovoril a nejeden človek hovoril,že "vraj má opodstatnenie" no ako vidím vyvracia sa to. Inak kedy sa bude staviať druhá trolejbusová stopa cez Patrónku? V tomto stave, nikto nevyužíva 212 na cestu z Patrónky na Kramáre. Jedine vtedy by to fungovalo s jednou stopou keby 212 pri Vojenskej nemocnici postála nanajvýš dve minúty a pokračovala na Kramáre, tak ako to robí 31 na Trnavskom mýte a 34 na Račianskom, že dávajú hneď spiatočku na Slávičie údolie resp. Dúbravku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
Len pripomínam, že primátor vo volebnom programe hovoril o zahusťovaní intervalov, a že jeden z dôvodov poklesu podielu MHD na prepravných vzťahoch oproti IAD je práve znižovanie výkonov od 1989 (koniec koncov, opakovane to konštatuje aj územný plán, ktorý nedávno schválilo mestské zastupiteľstvo). Jedna vec je nejaké zefektívnenie a optimalizácia (viď prelinkovanie v Petržalke), ale to, čo tu teraz hrozí, že sa budú kvôli nedostatku vodičov riediť intervaly, je naozaj na zaplakanie.
Mňa by skôr zaujímalo, aké majú kompetntní plány na to, aby sa mohli postupne ZVYŠOVAŤ výkony MHD?