Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #83919:
namontovat transparenty do nejakeho vozu, potom ich zas vymontovat a namontovat do ineho, podla mojho nazoru mininalne zbytocna robota. tot vse
Reakcia na: _ERIC #83917:
Myslíš, že tie transparenty potom vyhodia?
Reakcia na: Valec #83914:
Musím uznať, že mu to sekne. ? ? ? Možno by sa z neho mohol stať Kadnárov osobný šofér, čo by ho v tej uniforme vozil každé ráno do roboty nejakou CNG limuzínou. ?
Reakcia na: AAA #83916:
trosku neekonomicke riesenie nie?
Reakcia na: _ERIC #83915:
Možno preto, lebo Hroboňová tuším už ani tabuľové vozy nemá, tak nemusia držať sadu pre 6207.
ked v najnovsom update vidim 6207 v katalogu ma napisane citujem "Trolejbus dostal pôvodný náter, po jeho vyradení z prevádzky sa z neho stane historické vozidlo" tak naco ten voz potom dostal BUSE transparenty. neda mi zareagovat, to akoze bude historicka 14Tr s BUSE transparentami? naco? DPB ma prebytok BUSE ze ich dava do adeptov na historicaky a do skolskych vozov ?
Reakcia na: philips #83911:
Jedným z parametrov kvality MHD sú aj intervaly spojov, t.j. že ten cestujúci má nejakú hustotu intervalov, aj keď tie vozy povedzme nechodia vždy plné. Pokiaľ tu budeme stále riediť intervaly, tak je to naozaj cesta k úpadku a k znižovaniu kvality MHD, a v celkovom dôsledku to ľudí len vyháňa z MHD preč.

Len pripomínam, že primátor vo volebnom programe hovoril o zahusťovaní intervalov, a že jeden z dôvodov poklesu podielu MHD na prepravných vzťahoch oproti IAD je práve znižovanie výkonov od 1989 (koniec koncov, opakovane to konštatuje aj územný plán, ktorý nedávno schválilo mestské zastupiteľstvo). Jedna vec je nejaké zefektívnenie a optimalizácia (viď prelinkovanie v Petržalke), ale to, čo tu teraz hrozí, že sa budú kvôli nedostatku vodičov riediť intervaly, je naozaj na zaplakanie.

Mňa by skôr zaujímalo, aké majú kompetntní plány na to, aby sa mohli postupne ZVYŠOVAŤ výkony MHD?
Reakcia na: hoppusmark #83906:
Samozrejme.

Re #83907 philips: Ano, ale keby sa zrusili cele linky o com sa povodne pisalo (aspon ja som to tak pochopil) tak to by uz sa nieco stalo.
Reakcia na: hefec #83910:
prosim ta aky kolaps.sledoval si niekedy vozy poobede zo zochovej smerom do petržky?poloprazdne alebo mierne plne takže asky kolaps.ved tu nikto nehovorí o drastickom natahovani intervalu
Reakcia na: philips #83909:
a to vsetko je cesta k postupnemu kolapsu celej, nie len mestskej hromadnej, dopravy v Bratislave...
Reakcia na: AAA #83908:
93,94 poobede/95 cez víkend/ 93 cez víkend /88 ,91/191 zbytočny 7 min interval po obede a určite by sa dalo pokračovať dalej
Reakcia na: philips #83907:
A to sú ktoré?
Reakcia na: 810zssk #83903:
kto tu hovorí o zrušení ja som napísal že keby sa ubral každu ho jeden voz tak sa nič nestane.samozrejme na linkach ktore to dovoluju.a takych je tu dosť.
Reakcia na: 810zssk #83904:
Tá druhá stopa je potrebná hlavne preto, aby si mal prestup z liniek 34, 83, 21, 30, 37, 38, 63 na linku 212 na hrane...
Reakcia na: TeBeCe #83888:
To bolo uz tak davno??? ? Neskutocne to leti.
Reakcia na: 810zssk #83903:
Este k reakcii na DEunca dodam, ze ta druha stopa je potrebna aj kvoli perspektivnemu predlzeniu trolejbusovej dopravy k TESCU Lamac.
Reakcia na: kecho #83865:
Pozdravujem toho kto bude pripravovat rozpocet na buduci rok 😃

Re #83884 philips: Leby DPB zrusil 93, 94 a 95 tak by si mal podobny efekt.

Re #83901 Dunco: V tomto stave, nikto nevyužíva 212 na cestu z Patrónky na Kramáre. - to si myslis ty.
Reakcia na: Själavrak #83901:
212 ale nebude nikdy stáť pri Vojenskej iba 2 minúty, lebo keďže na zimáku nie je zázemie pre vodičov, 212 tam musí prestávkovať. ?
Reakcia na: Ámos #83898:
S tou 38 som to hovoril a nejeden človek hovoril,že "vraj má opodstatnenie" no ako vidím vyvracia sa to. Inak kedy sa bude staviať druhá trolejbusová stopa cez Patrónku? V tomto stave, nikto nevyužíva 212 na cestu z Patrónky na Kramáre. Jedine vtedy by to fungovalo s jednou stopou keby 212 pri Vojenskej nemocnici postála nanajvýš dve minúty a pokračovala na Kramáre, tak ako to robí 31 na Trnavskom mýte a 34 na Račianskom, že dávajú hneď spiatočku na Slávičie údolie resp. Dúbravku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.