To bude tym, ze nie vsetko, co tu niekto "vysvetluje" je automaticky pravda. Ja kazde tvrdenie podrobim kritickej analyze. A ako to dopadava uvediem na konkretnom priklade...
Priklad: Bolo tu vela razy "vysvetlovane", ze elektricka a vlak nemozu byt na rovnakej kolaji, vraj su nekompatibilne. Vraj to nie je mozne. Iny clovek mi dal typ (a tiez to bol privrzenec elektricky), ze toto by sa zrealizovat dalo pomocou kolajnice s profilom oznacovanym ako S49. Pri naslednej diskusii s jednym technikom som sa dozvedel, ze to mozne je, ak sa pouziju zeleznicne kolajnice.
suhlas... ale taktiez by sa mohlo zrekonsturovat trnavske a patronka... tam by mi vobec nevadil dizajn a la J&T, tie stare vybite sklenene vyplne su spina... vklude by taketo prestupne uzly mohli mat transparenty na ktorych by boli najblizsie odchody...
Trnavske ma aspon prístrešky a nastupne ostrovceky, ale take Racianske myto, tam musi byt cakajuci na elektricku stale v strehu-nevie pokial siaha jazdny profil vozidla, co pri uzkom rozchode je to dost takzko odhadnutelne. V dazdi dostanem este "obstrek" zo všetkých moznych strán, nielen zhora. Dvaja ludia sa maju problem vyhnut, ked nechcu ist na kolaje, radsej prelezem zabradlie. Myslim, ze prave tuto zastavku by som nazval zastavkou hanby vedenia tohto mesta, ktore stale cpe prachy do bezodnej jamy IAD.
inak zaujímavé, že keď si pozerám fotky MHD z Česka (napr. na k-reporte), tak všetky cesty sú tam ako maslo.. Aj keď sú to len fotky, a do Česka tak často nechodím, tak predsa nemôže byť náhoda, že na každej jednej fotke sú tie cesty úplne bez chyby.. čiže tam sa to dá, a u nás v Bratislave nie.. to bude asi nejaká záhada..
Manévre tankov sa síce cvičia na Lešti, ale stačí sa previesť nielen po Račianskej, ale aj po inej ulici v zlom stave (nijako si teraz nespomínam, ale je ich veľa).
Trochu od témy, ale ako to vyzeralo v podchode na Trnavskom mýte v roku 1997 si môžete pozrieť, ak zadáte do Youtube slová ulica a podchod. Musím povedať, že som bol mierne prekvapený, keď som videl tie nepočarbané steny. Človek by povedal, že tam ten hnus bol stále, ibaže ľudia nevidia, že kedysi to bolo inak a stále sa to zhoršuje. Potom volia v komunálkach zotrvačne tých istých.
peniaze nejdu len do IAD, pozri sa na Raciansku, tam ked ides IAD tak tam mas vodorovne dopravne znacenie este zpred 20 rokov spolu s dalsimi 3 generaciami a jamy, ze by tu mohli trenovat manevre tankov
včera ako som šiel 39+83 prestup na Zochovej tak v podchode nefungovali svetlá = tma ako v hrobe. Jediné čo bolo vidno boli svietiace mobilné telefóny vďaka čomu sme sa nezrazili nikto s nikým. Fakt život na úrovni ?
Súhlas, napr. zastávka na Trnavskom mýte, alebo konečná na Zlatých pieskoch, ktorá vyzerá ako po nájazde mongolských kmeňov. Je to hanba pre mesto, ktoré má vraj po Prahe druhé najväčšie HDP na obyvateľa z ex. východného bloku. Načo sú nám také ukazovatele, keď kvalita nielen dopravy tomu nezodpovedá. Prečo v Brne, Ostrave, alebo v hociktorom inom meste to funguje, ale v Bratislave zlyháva takmer všetko? Ide o sabotáž? Ja to už fakt nechápem!
a to všetko ešte zakončí trápna reklama LittleBigCity s uškierajúcimi sa smajlíkmi, ktorá mi chce naservírovať, čo si mám myslieť o Bratislave, aj keď vlastne by si mal názor na mesto spraviť každý sám..
a aby som nezabudol.. vrcholom toho všetkého je samozrejme Hlavná stanica, ktorá je naozaj príjemným miestom v našom meste, tú milú atmosféru je cítiť ako v nej, tak aj v jej okolí a prostriedkoch MHD, ktoré odtiaľ premávajú ?
no to je chyba hlavne primátora a celého magistrátu.. Už sa po x-tý krát vymieňa dlažba v pešej zóne, a chvália sa krásnym centrom, lenže to všetko sa končí pri Michalskej bráne.. Čo je za ňou, smerom von z centra, už nikoho nezaujíma.. Napríklad zastávka Zochova v smere do Petržalky je na tak úbohej úrovni, že je vhodná akurát pre asociálov.. Takisto rozbité cesty, zničené obrubníky, nenatreté stĺpy verejného osvetlenia aj v centre mesta, zničené zábradlia.. skúste si to všetko niekedy všimnúť.. stačí sa prejsť po hociakej ulici okrem najužšieho centra-pešej zóny.. fakt nemám slov, vyzerá to tu ako v Azerbajdžáne alebo neviem kde ?
Divný pocit mám z toho, že mesto sa ide púšťať do veľkých plánov v MHD ale nevie ani zabezpečiť to aby už existujúce vozidlá prežili a dostalo sa im adekvátnej údržby. ? myšlienka na elktričku, S-Bahn a pod. je pekná ale ako môžme nejak napredovať keď sa nevieme postarať ani o to čo máme?!
práve pre tie tlmiče ako si písal, celý autobus pôsobí ako hrkálka a napríklad keď je bus prázdnejší tak dobre počuť ozvenu ako dvere trieskajú, vlastne aj keď je autobus plný tak je ich počuť. Dúfam, že Ikarusy 435 sa nedočkajú prvého povšimnutia od údržbárov až po GO, keď ich bude treba ratovať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.