Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ivanbuto #104883:
Ešte ma teraz napadlo jedno veľmi rýchle a afektívne riešenie v cene asi štyroch megatabúľ a jednej cisterny Zebraprénu - zmena prednosti v jazde - trasu 21 spraviť ako hlavnú cestu.
Reakcia na: S499.1023 #104880:
ono záleží pri šírke jazdných pruhov aj na tom, ako rýchlo idú vozidlá, a či idú vedľa seba nákladné, alebo osobné vozidlo.. Keď idú napr. dva kamióny vedľa seba, tak musí byť šírka pruhu väčšia, ako keď ide idú vedľa seba dve autá.. No a myslím, že v BA treba počítať hlavne s autobusmi a aj nákladnými vozidlami..
Reakcia na: ivanbuto #104883:
Ja by som videl ešte jedno riešenie - zrušiť na tom zjazde odbočenie doprava, resp. aj celé prepojenie starej cesty s diaľnicou. Smer krematórium a Záhorská by musel ísť cez Lamač. Lebo ak by sme nahnali autá doprava a doľava do jednoho pruhu (ako by to tam aj oficiálne malo byť), tak nám budú stáť až na začiatku diaľnice.
Reakcia na: ivanbuto #104881:
IGK z Petržalky po Starom moste do centra nemôžu už ani dnes - buď poza MVSR k SND alebo pravým odbočením na Dostojevského rad.
Reakcia na: ivanbuto #104882:
Myslel som toto Duncove riesenie:
http://i27.tinypic.com/288wa4g.jpg
Reakcia na: Ike #104875:
3 kruháče vedľa seba, teda dva na dnešnom "diamante" ( tzv. "brýle" (slovensky okuliare)) a ďalší hneď vedľa na T-čkovej križovatke Hodonínska x II/505 a po ceste do DNV ešte tušim ďalšie dva... hneď mi to bolo jasné kto radil projektantom lamačksej brány dopravné riešenia...:-) ☺ ? ?
Reakcia na: S499.1023 #104873:
Hej, ale ak nie sú peniaze (čo asi nie sú), tak za úplne minimálnych nákladov a v tomto prípade aj za minimálneho obmedzenia áut je tu možné vytvorením nového značenia pomôcť MHD, takže ja som za. ?
Reakcia na: 810zssk #104876:
To nie je dobré, pretože vozy by sa doňho "pripájali" už o dosť skôr a tým pádom by sa ich aspoň niekoľko natlačilo pred autobus.
Reakcia na: S499.1023 #104868:
Hej, aj ja som sa potom nad tým zymslel. V podstate to nevadí, pokiaľ (a) budú naozaj iba pravé odbočenia, (b) neobmedzí sa kvôli autám priestor pre chodcov a cyklistov. Bónus vozovky môže byť aj prípadná náhradná autobusová doprava. Jedine neviem, či je najlepšie púšťať IGK z Petržalky do centra, preto možno by sa mohol spraviť iba jeden pruh. Ale inak korigujem svoju prvotnú reakciu.... s tým, že v článku nebolo uvedné, či budú alebo nebudú aj ľavé odbočenia.
Reakcia na: Sommelier #104879:
Aha, tak sa spoľahnem na dôvtip, niektorí pôjdu podľa sedlového značenia, iní podľa špičkového a potom všetkých pošleme za Sommelierom ? .
Normálny jazdný pruh má 3,5 m, tak jedine, že by si do tej prevratnej novej legislatívy zaviedol aj jazdenie garádom...
Reakcia na: S499.1023 #104878:
Stanoviť by sa stanovilo zvislým dopravným značením. Aj keby akokoľvek inak, je v celku na mieste spoľahnúť sa aj na dôvtip vodičov. Prečo nie...
Na hrane by sa malo jednať o (minimálne) 8,8 m dohromady v troch pruhoch. Žiaľ neviem, aká je šírka štandardného pruhu.
Uvažujem o komunikáciách 1+1, s nie veľkým počtom odbočení a nie 2 + 2 s odbočovacím každých pár desiatok metrov.
Vrakunská...
Reakcia na: Sommelier #104862:
A ako stanovíme, kedy bude ktoré značenie platiť? Okrem toho, už dnes sú napríklad na Račianskej, použité hraničné hodnoty. A ďalej - nech počítam, ako počítam, nijako mi z dvoch štandardných jazdných pruhov nevychádzajú tri stiesnené. Tebe hej?
taká otázka k imhd: nešlo by vždy po dodatočnom pridaní fotiek do už zverejných fotoupdatov k nim napísať "akualizované" ?
Lebo napr. ja si každý fotoupdate pozerám len raz, a ak je tam ešte potom pridaná nejaká fotka, už o tom neviem.. napr. fotoupdate z 13.5. bol aktualizovaný už dvakrát, a to som zistil tak, že som si na to úplnou náhodou klikol ?
Reakcia na: Ike #104871:
Mne sa viac pozdava varianta ze BUS pruh by pokracoval do DNV a vozy z laveho by sa do neho pripajali 🙂
Reakcia na: S499.1023 #104873:
kruhac by tu bol skutocne najlepsi, myslim ze na to miesto by sa hodili hned tri kruhace, lebo vzhladom na dementnu krizovatku pri krematoriu sa zneprehladnuju a upchavaju krizovatky z tych zjazdov z coho priciny vznikaju tie kolony (ked tam odbacam s IAD medzi stojace auta a nevidim do pruhu kam sa zaradujem, tiez mi nie je nic jedno). Ale vies, mesto sa radsej pohada so samospravami mestskych casti a potom tam namiesto kruhacov co tu uz davno mali byt, vzhladom na to ze pomaly kazda krizovatka je krizovatka smrti tu mame 60ku MPR v poli a este MHD s blbou chronometrazou pri ktorej jazdi 21 maximalne 50kmh cim vytvara kolizne situacie
Reakcia na: 810zssk #104832:
Ktoré konkrétne vlastnosti sa overovali? Keby sa takto spúšťala PID, tak tu dodnes jazdíme za tarify 47 dopravcov s nekoordinovanými grafikonmi a podstata integrácie bude v tom, že dedinské smradobusy budú mať mestské čísla liniek a tie nebudú duplicitné.
Reakcia na: Ike #104830:
Je síce pekné, že podporujete MHD ale je potrebné vyriešiť situáciu pre všetkých. Zjazdy z diaľnice stavené nie ako plné štvorlístky podľa akýchsi dementných kritérií dopravného momentu v roku 1970 sú veľmi nešťastné. Je potrebné križovatku buď dostavať na plný štvorlístok alebo križovatku pod diaľnicou prestavať na kruhový objazd, ktorý má v tomto prípade zmysel.
Reakcia na: Ike #104871:
pouzil som hranate zatvorky (zobralo mi to ako tagy) cize

"v lavom by obmedzenie nebolo - akurat vozidla by museli davat prednost MHD vzhladom na druhu znacku a vobec pravidla CP kde sa pise ze vozidla MHD vychadzajuce z BUS pruhu alebo zo zastavky maju prednost ak davaju znamenie o zmene smeru..."
Reakcia na: qwix #104855:
dalo by sa to osetrit, ale blbuvzdorne znacenie sa NEDA spravit 🙂

http://i32.tinypic.com/2d9a91h.jpg - toto by mohlo byt znacenie, prve na zaciatku, druhe pred koncom...

a vodorovne by slo upravit takto (z dovodu aby sa dalo vhodne spravit zvysle)

http://i28.tinypic.com/qohk6u.jpg
tym ze buspruh konci, su vozidla POVINNE dat prednost autobusu ukazujucemu zmenu smeru... cize ti co idu do stupavy sa o nic nestaraju a mozu ist aj v bus pruhu (mozno ich zdrzi bus, ktori nebudu chciet pustit IGK - prve dni by tam mohli byt policati a vyberat do kasy)... v lavom by obmedzenie nebolo to vzhladom na druhu znacku a vobec pravidla CP kde sa pise ze vozidla MHD vychadzajuce z BUS pruhu alebo zo zastavky maju prednost ak davaju znamenie o zmene smeru...

ale myslim ze dopravaci by riesenie urcite nasli ak by chceli ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.