Reakcia na: S499.1023 #104880:
ono záleží pri šírke jazdných pruhov aj na tom, ako rýchlo idú vozidlá, a či idú vedľa seba nákladné, alebo osobné vozidlo.. Keď idú napr. dva kamióny vedľa seba, tak musí byť šírka pruhu väčšia, ako keď ide idú vedľa seba dve autá.. No a myslím, že v BA treba počítať hlavne s autobusmi a aj nákladnými vozidlami..
Ike
http://i32.tinypic.com/2d9a91h.jpg - toto by mohlo byt znacenie, prve na zaciatku, druhe pred koncom...
a vodorovne by slo upravit takto (z dovodu aby sa dalo vhodne spravit zvysle)
http://i28.tinypic.com/qohk6u.jpg
tym ze buspruh konci, su vozidla POVINNE dat prednost autobusu ukazujucemu zmenu smeru... cize ti co idu do stupavy sa o nic nestaraju a mozu ist aj v bus pruhu (mozno ich zdrzi bus, ktori nebudu chciet pustit IGK - prve dni by tam mohli byt policati a vyberat do kasy)... v lavom by obmedzenie nebolo to vzhladom na druhu znacku a vobec pravidla CP kde sa pise ze vozidla MHD vychadzajuce z BUS pruhu alebo zo zastavky maju prednost ak davaju znamenie o zmene smeru...
ale myslim ze dopravaci by riesenie urcite nasli ak by chceli ?