Čo sa týka toho značenia. Je tu problém, že vyhláška modré značenie nepozná a teda jeho ignorácia by bola nepostihnuteľná. Potom radšej nechať navždy na tej ceste 3-pruh.
Samozrejme. Pokiaľ ale neobmedzíš vjazd alebo šírku vozidla, tak musíš počítať s tým nákladným všade. Inak napr. v Nemecku sa pri obmedzeniach na diaľnici robia ľavé pruhy široké 2,20 a to už je celkom adrenalín, triafať sa s 2 m širokým autom medzi ľavé zadné koleso návesu a zvodidlo ? .
Ešte ma teraz napadlo jedno veľmi rýchle a afektívne riešenie v cene asi štyroch megatabúľ a jednej cisterny Zebraprénu - zmena prednosti v jazde - trasu 21 spraviť ako hlavnú cestu.
ono záleží pri šírke jazdných pruhov aj na tom, ako rýchlo idú vozidlá, a či idú vedľa seba nákladné, alebo osobné vozidlo.. Keď idú napr. dva kamióny vedľa seba, tak musí byť šírka pruhu väčšia, ako keď ide idú vedľa seba dve autá.. No a myslím, že v BA treba počítať hlavne s autobusmi a aj nákladnými vozidlami..
Ja by som videl ešte jedno riešenie - zrušiť na tom zjazde odbočenie doprava, resp. aj celé prepojenie starej cesty s diaľnicou. Smer krematórium a Záhorská by musel ísť cez Lamač. Lebo ak by sme nahnali autá doprava a doľava do jednoho pruhu (ako by to tam aj oficiálne malo byť), tak nám budú stáť až na začiatku diaľnice.
3 kruháče vedľa seba, teda dva na dnešnom "diamante" ( tzv. "brýle" (slovensky okuliare)) a ďalší hneď vedľa na T-čkovej križovatke Hodonínska x II/505 a po ceste do DNV ešte tušim ďalšie dva... hneď mi to bolo jasné kto radil projektantom lamačksej brány dopravné riešenia...:-) ☺ ? ?
Hej, ale ak nie sú peniaze (čo asi nie sú), tak za úplne minimálnych nákladov a v tomto prípade aj za minimálneho obmedzenia áut je tu možné vytvorením nového značenia pomôcť MHD, takže ja som za. ?
Hej, aj ja som sa potom nad tým zymslel. V podstate to nevadí, pokiaľ (a) budú naozaj iba pravé odbočenia, (b) neobmedzí sa kvôli autám priestor pre chodcov a cyklistov. Bónus vozovky môže byť aj prípadná náhradná autobusová doprava. Jedine neviem, či je najlepšie púšťať IGK z Petržalky do centra, preto možno by sa mohol spraviť iba jeden pruh. Ale inak korigujem svoju prvotnú reakciu.... s tým, že v článku nebolo uvedné, či budú alebo nebudú aj ľavé odbočenia.
Aha, tak sa spoľahnem na dôvtip, niektorí pôjdu podľa sedlového značenia, iní podľa špičkového a potom všetkých pošleme za Sommelierom ? .
Normálny jazdný pruh má 3,5 m, tak jedine, že by si do tej prevratnej novej legislatívy zaviedol aj jazdenie garádom...
Stanoviť by sa stanovilo zvislým dopravným značením. Aj keby akokoľvek inak, je v celku na mieste spoľahnúť sa aj na dôvtip vodičov. Prečo nie...
Na hrane by sa malo jednať o (minimálne) 8,8 m dohromady v troch pruhoch. Žiaľ neviem, aká je šírka štandardného pruhu.
Uvažujem o komunikáciách 1+1, s nie veľkým počtom odbočení a nie 2 + 2 s odbočovacím každých pár desiatok metrov.
Vrakunská...
A ako stanovíme, kedy bude ktoré značenie platiť? Okrem toho, už dnes sú napríklad na Račianskej, použité hraničné hodnoty. A ďalej - nech počítam, ako počítam, nijako mi z dvoch štandardných jazdných pruhov nevychádzajú tri stiesnené. Tebe hej?
taká otázka k imhd: nešlo by vždy po dodatočnom pridaní fotiek do už zverejných fotoupdatov k nim napísať "akualizované" ?
Lebo napr. ja si každý fotoupdate pozerám len raz, a ak je tam ešte potom pridaná nejaká fotka, už o tom neviem.. napr. fotoupdate z 13.5. bol aktualizovaný už dvakrát, a to som zistil tak, že som si na to úplnou náhodou klikol ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023