Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: richardhudec #134234:
Hustejsi interval by bol lepsi, ale pri nasej antipreferencii by to bolo menej realne.

Ale hlavne mi na no.ev.diho navrhu vadi, ze L5/L7 a L9/L12 maju az moc subezne trasy (a viac menej rovnaky ciel). Pokial by sa vsak potom L7 a L12 presmerovali na Bosakovu (Teda do petrzalky - napr L7 Raca - Bosakova a L12 Karlova Ves - Bosakova) tak by to bolo prijatelne.
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=48625&idt=u&idg=4016&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

hm to skor vyzera akoby bol ten zberac stiahnuty a nebral elektrinu. v akej najnizsej polohe dokazu "fungovat" zberace na nasich elektrickach? ?
Reakcia na: 2xT3SUCS #134239:
no vidis, ja dnes ani tolko nebola v jednom vozidle ?

napis mi na mail, nechcem sa vykecavat tu vo fore ?
Reakcia na: kacka #134237:
súhlasím, dnes bol krásny deň. teda aspoň pre nás, čo sme si ho mohli vychutnávať 8-10 hodín v kabíne. tých, čo sa mohli zdržať vo voze ledva 15-20 minút, je mi úprimne ľúto ?
Reakcia na: TeBeCe #134221:
Ale aspoň majú mikrofón s reproduktormi. ☺ Dnes ráno tak vodič 22-ky v Tedome pred zastávkou "Mokrohájska" upozornil cestujúcich na zmenu trasy. Btw, vonkajšie aj vnútorné transparenty ukazovali cieľ NOU... Ostatné linky s výlukovými trasami som videl so správnymi transparentami.

1) Tak mi napadlo, že či by nebolo lepšie (ale žiaľ drahšie), keby 22-ka išla normálne cez Patrónku, potom by zastavila až na zastávke "Sokolská" a konečnú by mala na Hlavnej stanici ❓ Jazdá doba by bola, odhadujem, že podobná ako k NOU. Teda voz do výpravy by sa pridávať určite nemusel, len tie čo tam sú by asi najazdili viac vzkm než k NOU.

2) A v smere do DNV by išla cez Kramáre s tým, že tam by zastavila na svojich stálych zastávkach ("Nemocnika Kramáre" a "Pri Suchom mlyne").

3) Neviete náhodou, na zastávke "Sokolská" sú terčíky a CP liniek 21 a 63? Tuším nie sú. Preto, že tam nie je dosť miesta ALEBO preto, že by sa museli na všetkých zastávkach vyvesovať?

Lebo linky 22, 32, 212 majú (asi) na všetkých zastávkach nové CP. Sú vyvesené aj samostatné prádzne CP liniek 204 a 211, na ktorých je zrozumiteľne napísané, že "nepremáva" (aj s dátumom odkedy dokedy).
Reakcia na: richardhudec #134234:
riso, nebud agresivny. ved bol dnes taky pekny den ?
ja sa tu nechcem pustat do planovania, zmien a podobnych veci liniek, ktorymi skoro nechodim. tam to mi len tak uslo ?


ozaj, ked chce DP kupit busy, tak o elektrickach sa do buducnosti neuvazuje? alebo tych mame zatial dost? ?
Reakcia na: no.ev.di. #134229:
Netlč tu hubou ale povedz mi odpoveď na moju otázku.
Reakcia na: TeBeCe #134221:
Tak o nič viac, než v iných vozidlách. ?
Reakcia na: kacka #134232:
HLUPOST!!! prave hustejsie intervaly dokazu pritiahnut cestujucich do MHD !!!
Ja, osobne sa cez vikend snazim vyhybat elektrickam, lebo pri 20 minutovych intervaloch sa tym jednoducho neda cestovat...a pri super syteme 3 linky na radialu s tym, ze nemam na 100 percent zabezpeceny prestup, tak ma tym cestovat nikto anilen nedonuti...
preto som zastanca systemu 1 linka na radialu a s nejakymi v meste dajme tomu 2, max. 3 prestupnmi bodmi...
v ramci pripravy na zaverecnu skusku som nasla aj takuto otazku:

Ak dôjde k zastaveniu vozidla na železničnom priecestí, vodič je povinný (2b)
A - odstrániť vozidlo zo železničnej trate; ak tak nemôže urobiť, musí bezodkladne vykonať také opatrenia, aby bol vodič koľajového vozidla pred nebezpečenstvom včas varovaný

len som si pri nej spomenula na ten nestastny bus zpred par mesiacov
Reakcia na: no.ev.di. #134230:
a keby mali elektricky hustejsi interval (co je tiez jedna z veci co ti vadi) tak by jazdili este prazdnejsie.
Reakcia na: no.ev.di. #134230:
hm chces povedat, ze ostatne linky (aj okrem elektrickovych) su v blizkosti konecnych zastavok preplnene?
Reakcia na: kacka #134228:
zrušili by sa linky, nie električky... a spoje by sa pridali tam kde by ich bolo potreba a nie na vozenie vzduchu z Hl.st. Tým nechcem povedať, že L2,3 a 8 sú nepotrebné, avšak jedna linka je tam navyše. Sadni si na zastávku STU a sleduj ako sú vyťažené električky. 13 ešte ako tak, možno keby 3 a 8 nechodili hneď po sebe, bolo by to lepšie.
Reakcia na: S499.1023 #134227:
a kam má teda linka zo ŽST Nové Mesto Premávať? Ja nehladím na to, že kedysi jazdila L14 na tej trase, ale pozerám na to aby bolo električkové spojenie z Trnavského mýta na Hlavnú stanicu, na tú linku by na STU alebo Vazovovej prestupovali aj ľudia z Račianskych liniek. Pamätaj, že nie vždy rušenie danej linky bolo správne, inak by sme v BA mali super MHD. Prečo to tak furt nie je?!
Reakcia na: no.ev.di. #134225:
tak ich (elektricky) zacnes postupne radsej rusit #134207, #134212)

Re #134210 MatejBA: hovorila som ze 8 to nebude ?
Reakcia na: no.ev.di. #134217:
Tvoje choromyseĺné úvahy budú našťastie navždy len "by", lebo TAK sprostí ani v DPB nie sú. Prečo asi bola zrušená bývalá d-14 Hlavné nádražie - žst. Nové mesto?
Reakcia na: TeBeCe #134221:
Vo 24Tr v Temešvári bolo nádherne mrazivo. Asi tam nemajú žiadneho Gardenescu, ktorý by povedal "Klimatizácia by bola v Temešvári neúčinná". Medzizastávkové vzdialenosti sú tam kratšie ako v Bratislave.
Reakcia na: MatejBA #134224:
podľa mňa nič horšie ako ten súčasný neexistuje lebo je nenormálne aby električky mali inteval 12min v pracovné dni a 20 cez víkendy...ak sa ti to páči tak to je tvoja vec, ale si možno 1 z 20
Reakcia na: no.ev.di. #134222:
nic proti, ale tvoj system je este horsi ako sucasny "odvsadial-vsade + safarikovo namestie)
Reakcia na: TeBeCe #134221:
čo si v KV navarili nech si to aj zjedia ? ak mám hovoriť seriózne tak v Ik4xx a Karosách mi tiež nie je 2x chladno...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.