Hej je to frustrujúce. Píšem komentár a zadám prihlasovacie údaje. Komentár mi zverejní. A keď ho chcem opraviť tak zrazu sa imhd ohľadom mojej identity tvári:
Ja by som ešte pridal, že ak nie som prihlásený a píšem komentár, tak pri odosielaní vyplním prihlasovacie údaje, no po odoslaní príspevku si to nezapamätá. Potom píšem ďalší, kde odo mňa najprv heslo nechce, no pri odosielaní vypíše, že nie som prihlásený a odmietne mi príspevok odoslať.
nuz, s 1. som si takyto problem veru nevsimol, takze to uplne univerzalny problem asi nebude....
(a pre adminov, pouzivam linuxovy firefox s relativne dost restriktivnymi bezpecnostnymi nastaveniami....)
1) Zapamätanie prihlásení na túto stránku je prísnejšie ako do internet bankingu. Navštevujem stránky, kde som prihlásený už roky a poverenia ohľadom polohy som dal raz. Táto stránka to odomňa pýta pokaždé, keď ju načítam. Vždy som odhlásený a vždy musím potvrdiť povolenia o polohe. Je to celkom otravné.
2) Fotky pri roztiahnutí okna na celú obrazovku sú mierne rozmazané (pozorné oko si to všimne). Akonáhle zmenším okno tak, že je 1 cm od hrany obrazovky, fotka je krásne ostrá. To isté, ak si ju dám zobraziť na samostatnej karte. Robí mi to v každom prehliadači a na viacerých počítačoch.
Poznám situáciu s pozemkami v tej lokalite. Jednak má tá stanica stáť inde ako má pozemky JT a hlavne ide o úplne niečo iné:
Stanica Západ má primárne slúžiť ako stanica pre vysokorýchlostnú trať a ako depo pre Hlavnú stanicu, kde nie je priestor na technické zázemie, čistenie a parkovanie vlakov. Na Hlavnej stanici budú vlaky len zastavovať, ale nebudú tam končiť. Vysokorýchlostné vlaky tam zrejme nebudú ani zastavovať, tie budú stáť len na stanici Západ.
Skúsme si trochu zakonšpirovať.... Čo takto "normalizovať" "medziplán" pre stanicu v Stupave. Vo vhodný moment v budúcnosti by sa mohol projekt stanice v Stupave modifikovať na projekt stanice na pozemkoch J&T medzi Volswagenom a diaľnicou D2.
Ak by to tak bolo, tak by som povedal, že si to chlapci dobre vymysleli a rozmýšľajú strategicky v prospech zhodnocovania svojích investícií.
Podľa situácie... Ak nemeskaju,tak rýchliky zo Žiliny idú o pár minút neskôr, ak mešká expres ide prvý rýchlik... V Považskej je tiež rovnaký príchod a odchod ale už v Púchove čaká rýchlik od Žiliny odchádza XX:10 a expres XX:05
Zhodou okolností som šiel 3 týždne dozadu daným spojením a ponúklo mi to Šarišan lebo je to rýchlejšie v BA a ušetril som aj napriek meškaniu cca 10 minút ..
Dnes som objavil podľa mňa trochu nelogické spojenie na trase Žilina - Bratislava. V nedeľu idú očividne o 17:31 aj o 19:31 dva vlaky súčasne - rýchlik aj expres. Zaujímalo by ma, ako to kreslili a ako by tie vlaky mali ísť v prípade, že by šli oba načas. Išli by celú cestu Žilina - Púchov súbežne vedľa seba (na spriahnutie v Žiline a rozdelenie v Púchove nie je podľa CP čas)? Alebo sa tam automaticky počíta s meškaním jedného z nich?
B K
S ohľadom na obmedzenia v ZA môžu byť tieto opatrenia zmenené Rozkazom o výluke.