Ach tak, ty myslíš ten nadchod medzi zastávkou a stanicou. To som si nikdy ani neuvedomil že je nadchod, keďže je takmer na úrovni tej zastávky (je tam pár schodov). To za nejaké nekomfortné nepovažujem.
Na stanici nie je ani zastávka. Myslíš, že by kvôli 901 zriaďovali zastávku na parkovisku, ak ju nezriadili kvôli linke 275?
Od stanice sa k najbližšej zastávke busu chodí nadchodom.
Na letisko budú ľudia chodiť radšej priamym busom (aj keď v určitom obmedzenom rozsahu situácií má zmysel aj tá S7), ide skôr o tie dediny medzi. Nie je to žiaden masívny dopyt, ale tak základná dopravná obslužnosť, keď nám už ten vlak stojí kúsok od konečnej 901.
Prechádzanie sa po daždi a čakanie na zastávke bez prístrešku nie je úplne štandard prestupov v dnešnej dobe. Plus nejaká teoretická garantovaná nadväznosť v budúcnosti by sa zabezpečovala oveľa ťažšie (aj keď viem že to som beztak už v rovine scifi keďže v IDS BK sa nekoordinujú ani spoje IDS BK, nie to ešte externého systému).
Myslím si že je to zbytočné, akože 901 a prestup na REX7 je fajn, spojenie s letiskom je super, len veľa cestujúcich o Tom nevie, preto by sa mohla 901 takto aj prezentovať že rýchle spojenie s letiskom? Skúste to takto
Aj keď autobus po diaľnici je stále rýchlejši a pohodlnejší
Namiesto 300 metrov budeš kráčať "len" 150.
Až taká hodnota za peniaze to podľa mňa nie je. Osobne by som radšej preferoval vlak z Wolfsthalu ako trmácanie 12 minút v SORke navyše.
S7 už jazdí, lebo celé leto bola výluka a strhnutá trakcia, keďže sa v oblasti Bad Altenburg-Hainburg ťahala nová trolej.
Aha, tak vraj áno, už som sa dočítal nižšie.
a v ramci efektivneho vynakladania penazi sme zaroven zvysili pocet skar na okrajoch rekonstruovanych ciest kockami, aby kosci nemuseli vykonat az tak vela krokov v preposte na kus vykosenej buriny
ÖBB jednoducho nemalo kapacity zavádzať NAD. Bola zastavená doprava na hlavných tratiach Wien - Wr. Neustadt - Mürzzuschlag, Wien - St. Pölten - Linz, Wien - Hegyeshalom, okrem toho aj na množstve lokálnych tratí.
A slovenská strana žiadnu NAD nezaviedla, lebo platí všeobecné pravidlo, že NAD zavádza tá strana, na ktorej došlo k nezjazdnosti. Bohužiaľ... Pritom by naozaj bývalo stačilo posilniť existujúcu NAD do Marcheggu (ktorá by v ideálnom svete mala jazdiť častejšie bez ohľadu na zjazdnosť trate cez Petržalku...)
Ono je tak celkovo škoda že 901 nie je nijak skoordinovaná s S7, čo by trochu tento problém riešilo (plus masívne zlepšilo dopravu na letisko). Dlhodobo som toho názoru že tá linka by mala byť potiahnutá po ŽST Bad Deutsch Altenburg (to sú tuším nejaké 2 km navyše) a tam naviazaná na vlaky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
gejza
... a zase raz porcia poloprávd a výmyslov ... Vladko plní kvótu ...