Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Si: Mozno nie, ale da sa to vykurit tak, ze aj v rozopnutje bunde mi hic je. S otvaranim vsetkych dveri na kazdej zastavke.
Navyse, ak si si nevsimol, nechcel som, aby sa nekurilo vobec, ale aby sa kurilo rozumne, nie ako v saune.
Kockac: s vynimkou vozidiel v ktorych sa pouziva dopytove otvaranie dveri (a nie je velka vymena ludi na zastavkach) v ziadnom z vozidiel nehrozi aby si ich vykuril tak, zeby si mohol zo soku medzi vonkajsou a vnutornou teplotou ochoriet... A osobne radsej budem riskovat chorobu zo soku z velkej teploty (a nic mi nebrani sa vo vnutri rozopnut a pod), ako primrznute nohy k podlahe a ruky k tyciam :-)))
Sniezik sa nam chumeľie, co sb zase zomelie? 🙂
Dnesna 83 podla poradia:
2820, 2813, 2814, 2940, 2810, 2825, 2908, 2809, S N 2821, 2401, 2819, 2403, 2881
Asi pred pol hodinou:
-zo stanice nejaka T3-ojka (s ludmi), zadne spriahandlo vyondene do uhla asi 30 stupnov od normalu
-o chvilku na som videl TAM z linky 33 (por.c. ani e.c. neviem), ako sa vlecie(doslova) na most snp smer hodzovo (asi urcite do vozovne)
-btw. skoda ze nesnezi trosku viac 🙂 bola by haluz 🙂
Ad volania na dispecing: Nevidim dovod, preco nezavolat. Ja som sice volal len raz a aj to omylom (myslel som si, ze ide bus, co nesiel a hned som mu vynadal) a dispecer bol na mna (relativne) mily. 🙂 A mozno mne to uz nepomoze, ale (pokial dispecer spravi svoju pracu) aspon tym ostatnym... A ked zavola niekto iny, mozno pomoze mne.
Ad kurenie: Ja osobne nesuhlasim s prilisnym kurenim. Netvrdim, ze by malo byt vo voze -10 C, ale ak je velky rozdiel medzi vnutornou a vonkajsou teplotou, nie je to zdrave, clovek si moze uhnat nejaku anginu ci co. Vsetkoho s mierou...
Pada sniezik pada...
ZV-6300 robi prave na linke c.201 bez svojich soferov. Za 5min. bude na Hl.Stanici.
Skuska pisania pod seba
1
2
3
4
5.
Doplnenie vypravy 🙂

68:1917
78:2944, 2513
83:2940
84:4204
86:1509
97:1307
Vrbusti prave dovrbustili pri Technickej univerzite smer stanica.
Vyprava-pondelok rano 🙂

58:3504
68:4804
71:2400, 2927
78:2301, 2308, 2304, 2815
80:3185
81:4924(8)
85:4407(1), 4201(2), 4086(3), 4930(5), 4940(6), 1916, 1510
89:3000?
96:4206(2), 4801(3), 2801(10)
198:1409(3)

Nadhera, klasika, genialne 🙂

V piatok premavala 2615/74 :o)
V Raci sa nieco asi stalo, ide z nej kopa poloprazdnych vozov, 5/7 ma napriklad 14 minut meskanie a hned za nou ide 5/14 (7839+40). V smere do Race zas caka kopa ludi, ale vozy chodia. 7723 na 8.
D3k0: Je to dobre, som rad ze to nerozdeluje prispevok do viacerich stran (1/3,2/3,3/3) takto nacitas a precitas si cely prispevok. Jano:2811 mala pred 5min. odchod na linku c.34 z vozovne asi ti tam nieco vypadlo. Tebece: V dnesnej dobe uz WAP mobil zozenies za smiesnu cenu takze to by si nemal taky problem ale musel by si si vybrat operatora ktory by sa ti cenovo pozdaval. (ani jeden).
Samozrejme, ze kurit treba pokial sa da a nie je vonku 30 stupnov 🙂 teda minimalne v takej miere aby som nemrzol viac v eline ako na zastavke.
pravdepodobne vypadla 5/2.,lebo na obratisku stoji len 5/11.7919+20 22>1013,1062,1066
Streda:
- 7923-24 opat vypadol pre poruchu a musel byt odtiahnuty do vozovne z linky 7, dnes na miesto neho 7927-28
Z nedele:
- 3189 ( asi robil ZV ) isiel z Dubr. o 20:20 ( 35 Sluzobna jazda ), nahradil ho nejaky SOR
- nejaky Ik. 435 isiel vecer z Dubr. ( je mozne ze islo o ZV ), mal na transparente linku 70

Vyprava:
27: 1005
20/3 #5370 - 1011
83: 2812, 2816 😉 , 2819, 2825, 2204, 2814, 2818, 2307 😉 , N 2515, 2821
504: 1811 ( od frenkyho )
Len skuska. Deko si fakt dobry:-). Mobil mi uz nepinda pri pridavani prispevku - nic som na mobile nemenil:-).
d3k0> este tak mat wap aj na mobile a nielen na nete 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.