Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
VSETCI LEN NADAVATE NA NHD A NA VODICOV.ALE NIE SU VSETCI ROVNAKI.MINULE SOM ISIEL V ELEKTRICKE A NA KAZDEJ ZASTAVKE MUSEL VODIC VSTAT A ZAVRET DVERE. A SOM BOL VELMI RAD,ZE NAS NEVYHODIL S TYM,ZE MA PORUCHU.SUPER. LEBO TO MOHOL UROBIT A VYKASLAT SA NA NAS.ZA TO MU DAKUJEM.
Pada sniezik pada?ej ale som rada.Ak dnes zamrznu vyhybky,bude zle nedobre!
Hm,ale co?Ved oni ani nerozmyslaju!Kam mu povedia,tade ide.To je sice pekne,ze zamrzla vyhybka,ale treba povedat kam pojde!A nie sa oduvat a byt drzy!Nehovorim,ze vsetci su taki,ale je ich dost!Hm
no dosiel som na to, ked vynechala 39 (odisiel do vozovne s poruchou vozidla; hore boli odstavene tri 31-ky, ale ani jedna z nich nemohla ist miesto nej)
No hold, teoreticky by to slo... TEORETICKY!
hmm vodic by rozmyslat nemusel.
by sa mu povedalo kam ma ist a siel by
pochybujem ze najdete vodica, ktory nevie kade chodi 39 alebo 21 alebo nieco podobne.. 🙂
ak ano, tak existuju napr. skolenia

a urcite by to nevymyslali dispeceri... zabudli by na polku spojov a zvysila by sa im sspotreba cigariet... skor nejaky system.. tak chlapi, zacnite kodit soft 🙂
Ad: prejazdy #5448, #5450)

Mozno keby to moc chcelo a dobre by sa to premyslelo (teraz nehovorim len o linkach 31,39, ale vobec (napr. aj ta 74 a 93, martiner)) tak by prejazdy aj nieco priniesli. Uspora vodicov, vozov, kilometrov = pohonnych hmot a tak dalej. Ale na druhej strane to ma dve velmi velke nevyhody:
1.) dost blbe, ked vodic po kazdom dojazde na konecnu musi rozmyslat kam teraz
2.) dispeceri by sa nad tym museli zamysliet a prijst s niecim rozumnym.

Ale zas, mozno tie prejazdy medzi 31 a 39 ukazu, ci by sa to dalo pouzit aj realne vo vacsom mnozstve.

Nuz, nechajme sa prekvapit ...
FRENKY:Tak uz som tu!To ja som pisal o linke c.5.Ten vodic mal oznamit o situacii s vyhybkami,ze zamrzli,a ze ide inym smerom.A nie vozit nas kade tade.
trosku som dedukoval aj ja, ale stale mi nedoslo ci to ma aj iny vyznam ako znizenie prestojov a jalovych kilometrov. Zeby nejaky experiment??
By mohlo byt zabavne.. dojde na stanicu 74-ka a odide ako 93-ka.
daco pre kolegu Jana> na 21/5. cize NV/504 je a bude voz 1809 😛
Podla toho co som tak narychlo vydedukoval z CP spoje 39/1 - 39/9 (okrem 39/6 ktora jazdi vecer) robia kazde druhe kolo 31/1 - 31/9....okrem toho este v spicke jazdi 31/10,11,12....po 18.30 prejdu 39/3,4,7 az do konca sluzby na 31/3,4,7.
zrejme to porucha nebola. Ta 39, ktorou som sa na mlyny vratil, sa zmenila tak isto.
takze dnesna 20>1702,1007,nemam,1019,1014 27/VWr>1204 27/VWv>1907 371>1093 372>3703 374>1313 380>1910 382>1111
Kockac> si si isty,ze to bola zaloha? Lebo od dnes sa spravili prejazdy medzi 31 a 39 😛
1512 z 39 robi ZV na 31, 7718 ZV na 14, 7929+30 z 9 ako porucha na oba zberace do vozovne.
dakto sem pisal,ze 10.1.2003 si vodic na linke 5 jazdil kade sa mu xcelo> on si urcite svojvolne nezmenil trasu,ale pokial ja viem tak sa jazdilo tak ako boli nastavene vyhybky. Btw d3k0 je to SUPER!!! 😃
Si: Mozno nie, ale da sa to vykurit tak, ze aj v rozopnutje bunde mi hic je. S otvaranim vsetkych dveri na kazdej zastavke.
Navyse, ak si si nevsimol, nechcel som, aby sa nekurilo vobec, ale aby sa kurilo rozumne, nie ako v saune.
Kockac: s vynimkou vozidiel v ktorych sa pouziva dopytove otvaranie dveri (a nie je velka vymena ludi na zastavkach) v ziadnom z vozidiel nehrozi aby si ich vykuril tak, zeby si mohol zo soku medzi vonkajsou a vnutornou teplotou ochoriet... A osobne radsej budem riskovat chorobu zo soku z velkej teploty (a nic mi nebrani sa vo vnutri rozopnut a pod), ako primrznute nohy k podlahe a ruky k tyciam :-)))
Sniezik sa nam chumeľie, co sb zase zomelie? 🙂
Dnesna 83 podla poradia:
2820, 2813, 2814, 2940, 2810, 2825, 2908, 2809, S N 2821, 2401, 2819, 2403, 2881

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.