Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Btw aj ruggerwagen vnútri totálne drnží, všetko tam rezonuje, vlastného slova si nepočuť v rýchlosti nad 30 kmh.
A išiel som dnes s kontajnerom (hanjin) a fakt ta klíma tak vrčí, nielenže je to vo voze hlasno počuť až ku kĺbu ale aj vonku to je počuť do vzodalenosti 5 metrov od K2Sky.

Za včera pochvala vodičovi výazdovej L59, na každej zastávke volal po vlkoch čo tam stáli, že "idem ako 65ka" a vďka tomu do nej aj nejakí nastúpili, lebo ináč by sa kĺbaku na Zl. Pieskoch, alebo vo Vajnoroch s transparentom "59 Antolská" báli. Na prípadné ďalšie otázky vodič pokojne odpovedal, že toto funguje od 4. 7. a že branie cestujúcich je pri všetkých výjazdoch aj dojazdoch L59 v úseku Mäsokombinát - Jurák. ? ? ?
Reply on: Darro #46356:
No jedna vec, je že Petržalka nie je technická, ale vlastne iba dopravná prevádzka (= odstavné plochy).
Už iná vec je, že šroubovák tam videli maximálne v katalógu z hornbachu alebo baumaxu. Sú veci, na ktoré nepotrebuješ ani kanál, ani jamu a dajú sa spraviť tak, že cestujúci má pocit, že nastúpil do autobusu nejakej spoločnosti a nie že nastúpil do vraku o ktorý sa nikto nestará.
A ešte keby mi niekto racionálne zdôvodnil, že prečo dávajú IK 435 a vrakosy po G. O na delené služby, a IK 280 na celodenky. ZA to, že ik280 je spoľahlivejší ako IK 435 alebo B741 po G. O? Ale potom nech sa nikto nečuduje, že sa rýchlo rozpadne, keď je to namáhaný a musí podávať výkony v premávke. Toto už 1. ani 2. koĺona dávno nerobili.
Reply on: Darro #46375:
Chce Ti dat po papuli. ?
Reply on: Johny D #46359:
Re #46360 hoppusmark: Chybicka se vloudi ... 2829 ...

Potom sa asi vratil na cesty, ked ostal vecer pri krizi ...
? ? Ikarus 4959 mi vyradili ... ČESŤ JEHO PAMIATKE ? ?
Na 408 K2S 7104 ?
Z výpravy:
88 - 1630/1, 1202, 1219/3, 1203... ďalej neviem
Reply on: Darro #46356:
Ja ti to vysvetlim osobne
Tomas: Neboooj, ja si aj stary Ikarus vylestim. Hehe.

Frenky: To je ine! Lebo beru bezdovodne vozidla ktore budu teraz chybat v Petrzalke, prepac ale mna vobec nezaujima ze ti smejdi maju malo vozov, kazdy mesiac dostavaju dalsiu CNG VRAKOSU tak nech si vypravuju tie serble, ked 4.DPA nemala dostatok vozov nic poriadne nedostala akurat stare Ikarusy ktore uz ani nejazdia, mali dostat stare 49xx ako to posielali do Petrzalky. Vsetko maju na plyn a oni tam ***u naftu. Tak isto aj tie 4101-4113 ved to su take humusne vozi az to boli, biju sa do prs ake busy to boli a pritom ked som si kazdy omrkal zistil som ze je to jedna velka šopa spiny.
Reply on: hoppusmark #46352:
Mas super nazor, malokto rozmysla ako ty, ale presne tak by som to bral aj ja.."štandard údržby"!! To je to co chyba vozidlam Bratislavskej MHD! Nevravim, ze musia chodit nalestene jak 1803 za starych cias, ale zaklady technickej a vzhladovej udrzby by mohli byt!!! Napr. hneva ma, ze sedadla sa v MHD absolutne netepuju..proste kazdy mesiac by som to nariadil tepovat aspon v letnych mesiacoch!! Proste viem, ze chcem vela, ale v nasej MHD sa uz vozi kde kto... ?
Inak nemozem teraz povedat na petrzalku nic zle, lebo som si v poslednej dobe vsimol, ze sa tiez dost snazia zasluhou asi niekoho..Ale na to, ze nemaju potrebne vybavenie tak asi zacinam tomu hovorit zazrak. Az teraz som zacal vidiet do niektorych veci lepsie.
PS: Prepacte, ze uplne mimo dispecera!

?
5.7.2006:
502 - 2132

6.7.2006:
28 - 3622, 3623, 3619, 3629 (3626), 3610
29 - 3507
502 - 2137

Na 28/4 bol ráno 3629, poobede 3626.

- 3623 bol tankovať od 11:23 do 12:53, ZV 3617
- 3619 bol tankovať od 13:23 do 15:00, ZV 3617
Nieco zo stvrtka:
- 4209 od 7.02 h. vypadol (o 6.53 h. odchod do vozovne) z linky X12/2, hned ho nahradil ZV 2826 a napokon 4826
- 2616 predpoludnim vypadol na linke 83/3, neskor ho nahradil 2300
- 1010 okolo 12.30 h. docasne vypadol na linke 20/1, asi bez ZV
- 3503 o 12.38 h. vypadol na linke 23/4 pre poruchu vozidla (odstaveny na konecnej Lamac pre poruchu startera), neskor musel byt ODTIAHNUTY do vozovne, neskor ho nahradil ZV 2826 a napokon 3509
- 1627 o 14.27 h. docasne odisiel na plnicku z linky X12/3, bez ZV
- 1120 okolo 15.30 h. vypadol na linke 22/2, az do konca sluzby bez nahrady
- 3634 okolo 15.45 h. docasne odisiel na plnicku z linky 23/1, nahradil ho ZV 3617
- 1709 o 16.20 h. docasne odisiel na plnicku z linky 20/5, bez ZV
- ZV 2826 o 16.48 h. vyjazd na linku 63, smer Avion
- 1704 cca o 17.53 h. vypadol na linke 22/4 asi pre poruchu vozidla (odstaveny na zastavke S. Kralika, smer Dubavka), az do konca sluzby bez nahrady
- 4200 okolo 18.30 h. vypadol na linke X12/1, neskor ho nahradil ZV 2009 a napokon 4818
- 2829 od 20.17 h. vypadol na linke 83/7 pre poruchu vozidla (odstaveny na konecnej Pri krizi), neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 3604

Podla poradia:
X12: 4200, 4209, 1627, 1616, 2628, 2630
? M: ZV 2009 a 4818/oba 1; ZV 2826 a 4826/oba 2
20: 1010, 1031, 1001, 1093, 1709, 1009, 1621
22: 1032, 1120, 1066, 1704, 1702, 1009
23: 3634, S 3633; R 3527; P 3503; 1621
? M: ZV 3617/1; ZV 2826 a 3509/oba 4
26: 1621
34: 2410, 2827, 2321, 2306, 2610, 2408
83: 2822, 2820, 2616, 2819, 2813, 2811, 2829 VN 2812, 2814, 2809, R 2825
? M: ZV 3604/7; 2300/3
730/2: 2826
504: 1514

Pomohli: frenky a Yzerman22 ?
Reply on: Andy #46330:
no ja som videl na Soltesovej 4 201ky za sebou s ludmi 🙂 Odstavovali podla toho, kde im co prislo... 201ky na Hl.st, 202ky na Rajskej, 208ky zas inde. Nejaku 201ku som videl stat na Hranicnej, hromada ostala stat na obratisku i zastavke Cintorin Ruzinov (niektori vodici to prosto tiahli pokial ich to pustilo, nie aby pockali na konecnej na grafikon a uvolnenie, pripadne vylozili a otocili sa skor, aby obsluzili aspon cast trasy ? ). Dispecerov som videl akurat na Prievozskej a pri cintorine, kde si vodici spravili maly piknik ☺ ? .
Horsie to bolo so zalozakmi, kazdy inak oznaceny (X, 201, DPB, bez oznacenia,...), cestujuci nemali sancu. Navyse chodili ako prisli na dane miesto (teda 2-3 s malym odstupom a dlho dlho nic).
ZV: 3604 (L201), 1629 (DPB), 4508 (X), 1622 (bez oznacenia) a este jeden dlhy plyn. Prve 4 menovane sli az na Cilizsku, ten posledny koncil pri Cintorine Ruzinov. Druhu konecnu mali na Bajkalskej (ale videl som iba 1622, to bol jediny spoj, okrem toho posledneho, ktory siel za cely cas v smere do mesta)
Kolko bordelu a zmatku kvoli jednej prevratenej dodavke uprostred cesty... Ale teda, keby chcel, tak to tak neprevrati ?

ZV1622 vo vecernych hodinach uz na L78.
Zacvikari videni v 7087 (L3) a 6290 (L204).
Revizori dnes operovali kratko po obede na AS MN a cele poobedie na useku Hl.st.-Zilinska a Hl.st.-Soltesovej
Reply on: L5 #46354:
K tym 17xx> uz sa to zacina humusit.. Ale tak stale je to lepsie ako 36xx, je to ale aj tym, ze 17xx su omnoho mladsie. ?
Reply on: Tomáš #46344:
Heh, sak 1808 mali predtym 1208 nie? Tak ju maju zas.. ?
Reply on: Darro #46341:
Co jeee, co jeee? Co sa rozculujes? ? Ake to je, ked odchadzaju tvoje oblubene vozy inde? Ha? ?
Reply on: Darro #46356:
prave to som tým chcel povedať, že Petržalka by mala mať lepšiu vozovňu.. Ale už sa také niečo plánuje, len to asi bude chvíľu trvať ako je u nás zvykom..
Reply on: Johny D #46359:
hehe... 2928 ?
Reply on: KiBEL #46357:
o to vykapalo na 83 prosim ta?? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.