"Keď boli predtým na 88 petržalské Ikarusy, a teraz keď som sa viezol v 1803, 1806 na tej istej linke. Obrovský rozdiel! Petržalské vozy boli (a sú) totálne zničené, vozy z Trnávky sú oproti nim ako nové" nieco na tom je ale je to skor tym cim 4.DPA disponuje... 1.DPA ma take moznosti v ÚD ktore Petrzalka nema a mozno nikdy nebude, lebo aj keby sa postavila nova vozovna stale to bude len mala vozovnicka a velke opravy sa budu robit stale len v ÚD.
?
L5: Presne to iste co som napisal hoppusmarkovi plati aj pre Krasnany... len minus je v tom ze 36xx su prve plynaky ktore vznikali a tak povedane "pokusne mysi" dalo sa to GO v takom podniku ktory urobil GO ako za 5sk a preto to tak aj vyzera...
Tomas: Vies ze som nad tym aj rozmyslal...? pekne cisla. ? ?
Predovšetkým by mali byť všetky vozy bez výnimky dobre udržované. Mal by existovať určitý "štandard údržby", aby neboli medzi jednotlivými vozidlami také priepastné rozdiely.
Môžem porovnať, keď boli predtým na 88 petržalské Ikarusy, a teraz keď som sa viezol v 1803, 1806 na tej istej linke. Obrovský rozdiel! Petržalské vozy boli (a sú) totálne zničené, vozy z Trnávky sú oproti nim ako nové.
Vozidlá by sa mali taktiež každý deň upratovať! Neviem, či sa toto v BA robí..
Ale zrejme ich museli dostať až teraz lebo tento týždeň (myslím že v pondelok) keď bola 1803 na 88, tak som sa s tým viezol a bol tam ešte pôvodný "majiteľ"
Inak jedine co ma sralo na 4400 tak to bol vodic...Tazky frajerko! Vies asi o kom pisem...(B****)
Stacilo mi s nim raz prist do konfliktu a pochopil som, ze od cloveka ma hento daleko!
No ved logicky chod na to, co asi mohli dostat!!
1203 a 1208 uz su v rukach vodicov, ktory sa nenormalne a najlepsie starali o vozidla 1803 a 1808!!!
A myslim, ze sa aj budu teraz perfektne starat o tieto klobasky 15m...
2406 je cez prázdniny v delenkárskom zadelení, robí všeliaké delené služby 2. Kolóny. Navyše bude aj 2418 (ex 4408), ďalší LBC a ten iež nemusí byť 100%tne na L61. ☺