Že naše ODP MG BA na to nemá odborníkov a vážne pochybujú, či to svetoví experti Siemensu dokážu. ?
Napr. keď Harmincova má 7 fáz. (spomínaná Drobného 3. )
Netvrdím, že to spravia; len hovorím, že pán námestník medzi rečou keď bol naštvaný, aj také vyhlásil.
Lebo vraj Drobného je na celej radiále najjednoduchšia križovatka, že má iba 3 fázy. A aj tam boli s preferenciou na CSS veľké problémy. Naši pracovníci siemesu to nevedeli spraviť. Že na to museli volať siemesákov z Nemecka, aby to naprogramovali. A aj tí to spravili tak, že to chodilo pôvodne, že síce električka mala very good prednosť, ale vždy keď prešla, tak sa cyklus vrátil do jednej a tej istej fázy a tak ten smer, ako chodila 83ka smer Pri Kríži nemal nikdy zelenú ? .
Potom to bez vedomia ODP nariadili vypnúť. Dnes by to po reklamácií u siemensu malo fungovať, že tam električika dostane automaticky voľno asi na 85%. Ale opakujem, že to bola najjednoduchšia križovatka a aké problémy. A čo potom ostatné
Wow, to vazne? Skakal by som 3 metre 80 od radosti, keby konecne Siemens kopli tam, kam si zasluzi a zacal to robit niekto, kto tomu rozumie a dokaze situaciu ozaj zlepsit Len ci bude take jednoduche s nimi tu zmluvu rozviazat... (myslim tym postranne motivacne faktory)
Idú voľby a všetko je možné. V zápale diskusie a rozhorčenia vyšlo z úst Ing. Koladu, že keď sú neschpní, tak rozviažeme zmluvu so Siemensom a nájdeme takého, ktorý to dokáže. (Na margo toho, že na celej K. Veskej radiále je funkčná el. preferencia na 1.5 križovatke)
A to vám ODP MG BA na čele s Ing V. Mikušom začne vyťahovať tabuľky, že od akej intenzity dopravy je nutná CSS, že Botanická bola najnehodovejšia v celej BA, že tam vlani zomreli 3 ľudia a že semafor zachráni ľudské životy a že aj na ostatných prejazdoch sa musia budovať CSS, lebo by sa tie auta z vedľajšej na hlavnú cestu nedostali. A resp keď odbáčajú z hlavnej na vedľajšiu po smere jazdy doľava, že križujú el. trať,že by na nej dllllho stáli, kým by ich igk v pruhu, ktorý križujú, pustili. A že je nutné, že sa tým zvýši jazdná doba električky; ale aby ten dopad na ňu nebol až taký drastický, budú sa snažiť o "preferenciu", teda aby električka na K.Veskej radiále neakala na každom semafore 3 min. ?
Hm... asi som fakt prehnany optimista... ? Ja len... ze snad asi nikde inde na svete nedovolilo vedenie nejakeho mesta si ho takto zdevastovat a zbastardit dopravu, ako sa to deje teraz v BA... ?
Za posledne 2 roky sa mi dlzka cesty z Dubravky do skoly na Vazke predlzila realne (nie podla CP) o 3-4 minuty (Chvalabohu, dnes som tam bol posledny krat). Koniec koncov vies, o com hovorim, ked sporadicky jazdievas 5tku. Ja netusim, kto toto schvaluje, ale uz ma to poriadne serie. Postavil by som toho pana na den ku kazdemu semaforu a nech sa dobre pozrie, kolko koliznych situacii auto x auto, resp. tram x auto tam vznika, a kolko sa v priemere tramka zdrzi.
Nech mi nikto nerozprava o preferencii a o odstranovani koliznych situacii z tramvajovej trate, lebo ho asi nakopem. Nevidim zmysel semaforu na Botanickej, nevidim zmysel semaforu na nabrezi pri PKO, za Tunelom (to uz su fakt vodici IGK taki debilni, ze musia mat semafor este aj na otocenie cez kolaje?), a uz vonkoncom nevidim zmysel semaforu z nabrezia na Rigeleho ulicu. A takto by sa dalo pokracovat donekonecna. Ja len cakam, ze kedy a ci vobec toto niekedy skonci, lebo inak zachvilu bude semafor asi uz aj u Durkovskeho v kancelarii. ?
električky do ani z karlovky nechodia, električka zramovala auto na priecestí pri OMV na BOTANICKEJ a zasahuje aj do druhého smeru, náhradna doprava sú ako inak linky 28 29 a 32
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Beus