Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Darro #44172: "Mas malu vyplatu, alebo mu zavidis kolko vodic 1321 zaraba??? Nema to dovolene. Bonzak."
- tak v prvom rade, keď už prehliadneme to že vodič niečo porušil, mu ide o jeho vlastnú bezpečnosť. Telefonovanie počas jazdy výrazne predlžuje reakčný čas. Sa už nečudujem, že to tu tak vyzerá, keď tam robia s tvojim zmýšľaním... Zadubenec. ? ? ?
Opravim zo soboty:
- 7729-30 docasne vypadol na linke 5/4 (blizsie na stranke DPB) a ta suprava 7921-22 bola teda ako ZV

Nieco z utorka:
- 2819 okolo 10. h. docasne vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2008
- 1322 okolo 11. h. docasne vypadol na linke 39/2, neskor ho nahradil ZV 1801
- Malic, iba ta doplnim, ze ten ZV 7715 hradil linku 12/1, neskor ho nahradil 7777-78, ale co vypadlo, netusim
- 2516 od 16.19 h. vypadol na linke 34/2 pre poruchu vozidla - asi prevodovka (odstaveny na konecnej Pri krizi), hned ho nahradil ZV 2825 a napokon 2303
- 2629 od 16.49 h. vypadol (po 16.30 h. odchod do vozovne) z linky 34/8, az do konca sluzby bez nahrady
- 7777-78 od 17.01 h. vypadol (16.55 h. odchod do vozovne) na linke 12/1, neskor ho nahradil ZV 7718 a napokon 7723-24
- 2515 o 18.37 h. odisiel do vozovne z linky 83/4, hned ho nahradil ZV 2825 a napokon 2813
- 7793-94 o 19.05 h. odisiel do vozovne z linky 1/7, neskor ho nahradil ZV 7715 a napokon 7823-24
- 2606 o 19.08 h. doocasne odisiel na plnicku z linky 34/4, bez ZV
- 1706 o 21. h. docasne odisiel na plnicku z linky 20/6, nahradil ho ZV 1801

Vyprava podla poradia (najma z popoludnia):
1: 7745-46, 7787-88, 7739-40, 7773-74, 7812-11, 7732-31, 7793-94, 7748-47, 7809-10, 7817-18
? M: ZV 7715 a 7823-24/oba 7
5: 7917-18, 7949-50, 7729-30, 7905-06, 7935-36, 7937-38, 7946-45, 7837-38, 7901-02, 7843-44, 7951-52, 7943-44
12: 7777-78n, 7797-98, 7801-02, 7759-60, 7789-90, 7301-02
? M: ZV 7715/1; ZV 7718 a 7723-24/oba 1
20: 1007, 1018, 1002, 1008, 1009, 1706, 1814
22: 1032, 1023, 1101, 1010, 1001, 1706
23: 3529, S 3512; R 3528; P 3602; 1814
26: 1814
34: 2816, 2516, 2829, 2606, 2322, S 2320, 2323, 2629
? M: ZV 2825 a 2303/oba 2
83: 2818, 2801, 2826, 2515, 2819, 2822, 2810, S N 2812, 2300, 2813, 2307, R 2814
? M: ZV 2008/5; ZV 2825 a 2813/oba 4
382: 1111
730/Pri krizi: 2825

Prispeli: gypista a Yzerman22 ?
Bmko, KLF: toto bol mizermy den potom sa mi este aj 7071 pokazila! Nemal som prud pripravy a predposledne kolo som zas vypadol, posledne kolo na 7101. No a ja ze som najhorsi den zazil uz davno, teraz nech sa este aj SJ403 pokazi a ja sa tu uz ozaj dnes obesim.
Reply on: Peon #44301:
Noo ja som par krat videl (ale je to dost zriedkave) ako vodic pusta pred seba voz iduci do garaze.. ked som to videl tak vacsinou niekde okolo zimaku pripadne bajkalskej smer trnavka.. (avy sa dlho nevliekli za nim) potom dalej sa to uz pomaly ani neoplati pustat.. ..noo a cim dalej viac trolikov robi aj dojazdy smer garaz.. (a mohlo by mozno aj viac.. ☺ )
Reply on: Peon #44301:
Áno, presne tak. Púšťajú sa jedine záložáky a ani to nie vždy.
Reply on: BMko #44302:
To bol Darro, co sa predo mnou vlieklo ? ;P
K tej 7715 ke, aj Darro si ju dnes vyskusal ako vlecny vozen, ked bol do Cifera dotiahnuty pre poruchu 😃
Neviete, čo sa stalo dnes (utorok, 9. 5. 2006) s trolejbusmi na Dolné hony? O 9:00 h išli z Kooperativy naraz až štyri 201-ky (pravdepodobne všetky s cestujúcimi).

Ozaj, ako sú riešené výjazdy a dojazdy trolejbusov? Tak ako pri električkách (že keď ide nejaký voz na výjazd za nejakým, ktorý je na linke, tak musí ísť stále za ním a čakať na zastávkach, bo ten prvý si nedá dole palice)? Asi blbá otázka, len sa uisťujem. ?
Reply on: Ike #44299:
Podobné som videl okolo 15:00, v ľavom stáli kamióny, pred nimi nič, za nimi zápcha a čakali na zaradenie do pravého, tam ich ale asi nechcel nikto pustiť.
Reply on: TeBeCe #44296:
rano som videl krasny "jav":

v mlynskej stali v pravom jazdnom pruhu kamiony a v lavom nic... nic nejazdilo... takto to bolo az po most lafranconi... na nom stal v lavom prude jeden kamion, ktory sa chcel zaradit do laveho... za nim nehorazna kolona auta + jedna 92ka, ktora sa tiahla az do petrzalky 🙂
6289 vub american expres reklama
Reply on: frenky #44290:
Dikes za info. ?
Reply on: AAA #44295:
iba docasne, poobede uz opat stali kamiony az na moste. rano bol vydany zakaz vstupu kamionov na uzemie slovenska v jarovciach a cunove, preto sa to odlahcilo...
http://www.sme.sk/c/2708624/Hranicne-priechody-Jarovce-a-Cunovo-uzavrete-pre-nakladnu-dopravu.html
Reply on: TeBeCe #44284:
O 13:00 už nijaká zápcha nebola, dokonca v zásade ani v kamionovom pruhu.
Re #44289 E499.3056: Alebo si nerozmýšľal ty. Ak postavíš nové trate, potrebuješ na ne vozidlá, takže ich budeš musieť kúpiť. A to, že sa nekupujú nové vozidlá, je skôr ? , keďže sa tým zakonzervuje súčasný stav, a také, že NP tramvaj, uvidím v BA možno o 20 rokov.
Reply on: Malic #44293:
isla uz aj z dubravky predtym 🙂
ZV 7715 hradila L12 dnes o 14:06 na Botanickej, smerom do Dubravky.
Reply on: frenky #44291:
Ahoj. Netrepem. A inak s myslis, ze natriet konzervu novym lakom znamena VarCB3? Alebo celu konzervu rozobrat, anikoroziu a podobne veci spravit... to neni natierat konzervu. A ziadne nizkopodlazne elektricky nebudu, pokym nebudu trate... Nechcem, aby sa ta nizkopodlazna vykapala niekde pred prejazdom v Raci 😉
Reply on: E499.3056 #44289:
Poprosil by som ta jednu vec: Netrep. Ten 2. odstavec tvojho prispevku je jedna velka chobotina. To, co navrhujes su typicky slovenske polovicate riesenia. Natierat hrdzave konzervy novym lakom nestaci. Skus sa pozerat troska do buducnosti.
Reply on: David #44279:
Na L5 sa spravili striedaci, zmenil sa pocet vypravovanych vozov (-1), prestavky sa presunuli z Dubravky do Race, preto sa menil CP a preto sa aj posuvali niektore odchody.
Tie dva spoje z Dubravky suvisia s tym -1 vozom a skratenim prestavok v Dubravke, nejdu teda do vozovne, alebo na ine linky. ?
Reply on: E499.3056 #44287:
Doplnim sa. Islo o bielu verziu so skaredymi modrymi pasmi po celej dlzke vozidlo. Celo a zadok su biele, da sa to zmylit do Skrivankom alebo Kenvelom, ale ze to je 7953+7954 sa da zistit podla umelohmotnej klimatizacie 😉 tolko to... no vyzera to otrasne... dufam ze to bude viac stat ako jazdit...

Inak dopravny podnik zrejme pochopil, ze je lepsie zmodernizovat kramy a dojazdievajuce vozidla, ako kupovat 70 kusov elektriciek zo stvrt miliona. Za 100 mil. mame vsetky dozivajuce s novymi skrinami alebo po T3P rekonstrukcii. Istotne si myslim, ze pre petrzalku sa nekupia nove elektricky, takisto sa slubovalo neviem kolko klbovych autobusov a pride 22 patnastmetrakov. Ja som skor za rekonstrukcie a popripade renovacii trati, ci stavanie novych, ako kupovanie elektriciek za nie dobre 3 mld. SK! ? Za tolko korun mame zatrolejovanu celu petrzalku a vsetky slubovane useky, co sa vybudovat chceli a este ostavaju necelych 1,5mld sk... no proste zase niekto nerozmyslal, co navrhol.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.