Ahoj. Netrepem. A inak s myslis, ze natriet konzervu novym lakom znamena VarCB3? Alebo celu konzervu rozobrat, anikoroziu a podobne veci spravit... to neni natierat konzervu. A ziadne nizkopodlazne elektricky nebudu, pokym nebudu trate... Nechcem, aby sa ta nizkopodlazna vykapala niekde pred prejazdom v Raci
Poprosil by som ta jednu vec: Netrep. Ten 2. odstavec tvojho prispevku je jedna velka chobotina. To, co navrhujes su typicky slovenske polovicate riesenia. Natierat hrdzave konzervy novym lakom nestaci. Skus sa pozerat troska do buducnosti.
Na L5 sa spravili striedaci, zmenil sa pocet vypravovanych vozov (-1), prestavky sa presunuli z Dubravky do Race, preto sa menil CP a preto sa aj posuvali niektore odchody.
Tie dva spoje z Dubravky suvisia s tym -1 vozom a skratenim prestavok v Dubravke, nejdu teda do vozovne, alebo na ine linky. ?
Doplnim sa. Islo o bielu verziu so skaredymi modrymi pasmi po celej dlzke vozidlo. Celo a zadok su biele, da sa to zmylit do Skrivankom alebo Kenvelom, ale ze to je 7953+7954 sa da zistit podla umelohmotnej klimatizacie tolko to... no vyzera to otrasne... dufam ze to bude viac stat ako jazdit...
Inak dopravny podnik zrejme pochopil, ze je lepsie zmodernizovat kramy a dojazdievajuce vozidla, ako kupovat 70 kusov elektriciek zo stvrt miliona. Za 100 mil. mame vsetky dozivajuce s novymi skrinami alebo po T3P rekonstrukcii. Istotne si myslim, ze pre petrzalku sa nekupia nove elektricky, takisto sa slubovalo neviem kolko klbovych autobusov a pride 22 patnastmetrakov. Ja som skor za rekonstrukcie a popripade renovacii trati, ci stavanie novych, ako kupovanie elektriciek za nie dobre 3 mld. SK! ? Za tolko korun mame zatrolejovanu celu petrzalku a vsetky slubovane useky, co sa vybudovat chceli a este ostavaju necelych 1,5mld sk... no proste zase niekto nerozmyslal, co navrhol.
Tie zápchy a množstvo kamiónov sú zrejme spôsobené tým, že hoci u nás bol včera štátny sviatok, Maďari veselo pracovali. Kamióny z MR do SR teda zostali stáť pred slovenskou hranicou a potom sa všetky naraz pohli. Včera som sa vracal z vlakom Budapešti a rad kamiónov na diaľnici začínal už kúsok za Mosonmagyaróvárom, teda dĺžka 15 km a viac. Sami si spočítajte, koľko je to vozidiel. Dnešné dopravné problémy sú teda celkom pochopiteľné
No,o tej viem - ta bola 14.2. - v spravach to okomentovali ako "Valentinsky bozk" ❤ ale to bolo pri OD Saratov. Alebo nie? ? To na Svantnerke vraj bolo cosi ine...
Dnes od rána v celoslovenskom RE hlásia, ako DPB otvára zastávku "SAV" smer Pražká a ako uzatvára "Zochovu" smer Petržka /posunutá cca 60m pred pôvodnou zastávkou/...
Ako keby to bol celoslovenský problém... Ach ten "Bratislavacentrizmus"... ? ?
Pozrel som si zmenu CP L5 z Race bez zmeny odchodov az na prvy odchod ten sa posunul o minutu skor a odchod o 19.48 sa posunul na 19.50.Z Dubravky vsak zmizli dva spoje o 20.48 a 21.08 tie idu do Vozovne naprazdno alebo prechadzaju na ine linky? Na linke 11 som si nevsimol ziadnu zmenu aspon co sa odchodov tyka.
Malé vysvetlenie, prečo na ZV vozne 2xT. Počas konania Račianskych hodov boli všetky záložné električky, okrem Ružinova vypravené v súpravách. Slúžili ako kapacitná rezerva na posilnenie dopravy do/z Rače. V popoludňajších a večerných hodinách zasiahli do premávky.
Zároveň v prípade ZV Komisárky došlo k trvalej zmene výpravy vozidla na súpravu 2xT. ZV vo vozovni, nakoľko ráno robí kolo na l. 17, už dávnejšie vykonáva súprava. V prípade nedostatku súprav môže byť vypravená K2S. Klasické K2 (bez BUSE) sa už na ZV neobjavia... ?
Dneska na L98 videne : 1301, 1813 a 4839 + jedna plynova karosa,cislo som nevidel - 16xx.
Niekto tu spominal bus 3628 - tak cca okolo 21.10 som ho videl ist za Polusom ako Sluzobna jazda z L80. Myslim,ze siel do vozovne..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
E499.3056
Inak dopravny podnik zrejme pochopil, ze je lepsie zmodernizovat kramy a dojazdievajuce vozidla, ako kupovat 70 kusov elektriciek zo stvrt miliona. Za 100 mil. mame vsetky dozivajuce s novymi skrinami alebo po T3P rekonstrukcii. Istotne si myslim, ze pre petrzalku sa nekupia nove elektricky, takisto sa slubovalo neviem kolko klbovych autobusov a pride 22 patnastmetrakov. Ja som skor za rekonstrukcie a popripade renovacii trati, ci stavanie novych, ako kupovanie elektriciek za nie dobre 3 mld. SK! ? Za tolko korun mame zatrolejovanu celu petrzalku a vsetky slubovane useky, co sa vybudovat chceli a este ostavaju necelych 1,5mld sk... no proste zase niekto nerozmyslal, co navrhol.