“ Na bicykli vieš ukázať odbáčací úmysel rukou čo väčšina aj robí ”
Ako vodič ti môžem s kľudom povedať že toto nie je pravda a je to skôr menšina, čo ukazuje rukou úmysel. Či už z lenivosti, pohodlnosti, “však on zastaví” alebo jednoducho neschopnosti udržať balanc s jednou rukou.
na strankach s informaciami o uzavreti mosta a odporucanych obchadzkach aj ponukli pre cyklistov moznost zosadnut z bicykla a prejst po tom docasnom premosteni ako chodci, ale to mali cyklisti robit aj pri prechadzani povodneho mosta po jeho okresanej chodnikovej casti a okrem mna to nespravil tusim ziaden, cyklisti tam napriek prikazom suverenne jazdili na bicykli. tak nedavam vela sanci dodrziavaniu pesieho presunu cez ten mostik, ci uz cyklistami, alebo motocyklistami. ak by to tam kontrolovali policajti (cim sa vyhrazali), tak by vo vacsine pripadov bolo asi rychlejsie ist niektorou z obchadzok.
Však som to aj uviedol v mojom príspevku. Presne tých neduhov sme sa zbavovali dobrých 30 rokov a stále je čo zlepšovať. No a potom sa tieto neduhy dostavia v podobe týchto vodičov z Ázie.
Veľa ľudí nechápe, že Bolt nie je taxislužba, tak ako booking.com nie je hotel. Ak chcem podnikať v Bolte (alebo Uberi, Hopine, etc.), tak si musím založiť plnohodnotnú taxi službu podľa zákona č. 56/2012 Z. z. a následne vstúpiť do Boltu, ktorý mi za cenu provízie pre nich (+ďalších ich podmienok) sprostredkuje zákazníkov. Zamestnancov si už potom riešia jednotlivé firmy rovnakým spôsobom, ako by si ich riešili ak by Bolt neexistoval a na trhu by sa museli presadiť bez sprostredkovateľa.
Tradiční podnikatelia v taxislužbe sú majstri vo vymýšľaní hoaxov týkajúcich sa Uberu a Boltu už od začiatku.
Okamžite po nastúpení do tradičného taxíka vodič spustil príbeh o tom, ako jeho známu nejaký vodič Uberu obchytkával/napadol a pod. Taxikári sú lepší rozprávkari ako Zuzana Kovačič Hanzelová.
Pravidlá sú zjednotené pokiaľ viem už od Erséka. Táto vláda schválila aj xenofóbnu novelu, podľa ktorej tuším od 1.1. nebude možné na taxislužbe použiť auto so zahraničnými EČV.
Tí istí polovodiči, čo teraz robia pre Bolt, by pri neexistencii Boltu robili pre klasické taxislužby. Lebo skrátka taký je pracovný trh, že dnes už pomaly každý druhý manuálne pracujúci v BA je cudzinec.
Ano je ale málokto to robí aby sa nezdrbal...dakto to nahradza vystrčení nohy ale aj to málo
Bez ohladu na to komu je ktorý dopravný prostriedok najmilší ,si treba uvedomiť že cyklista a kolobežkár je v premávke po chodcoch najzraniteľnejší a podla toho sa aj chovať.Chráni predovšetkým seba.
Na kolobežke je tiež taká možnosť ...
Však zase vystrčiť ruku sa dá ale tak stabilita je potom horšia ja ja riadim na kolobežke tak ako keby som bol na bicykli
Chodec má ovládať základy ako prechádzať na zeleného panáčika alebo tak aby neobmedzoval a neohrozoval (predovšetkým seba keďže je zo všetkých najzraniteľnejší) ostatných účastníkov...to učia už v škôlke
Na bicykli vieš ukázať odbáčací úmysel rukou čo väčšina aj robí...na kolobežke takú možnosť nemáš
Tak samozrejme základ fungujúcej dopravy je eliminovať z nej blbcov bez ohladu na dopravný prostriedok...
To že to podaktorí jedinci sú schopní odhodiť na takých miestach že sa ti rozum pozastavuje je už len výsledok toho že značná časť populácie si nič nevie vážiť...
To môžeme požadovať od bicyklov aby aj mali späťák a blinker...
Keď na Tom nejazdí blbec je to aj za súčasných podmienok ok, jediné čo mňa štve je to parkovanie na určite miesta lebo takto to stratilo tú svoju slobodu, ktorú to prinášalo..
Ja v princípe nemám proti tomu extra výhrady ..človek čo sa pohybuje alebo pracuje do 5km alebo v centre je to ideal prepravny prostriedok.. ale ak to má byť v premávke tak se vším všudy a pravidlá pre všetkých rovnako..Človek s nulovými znalosťami značiek,vyhlášok,predpisov atď nemá čo hladať v premávke a je fuk kolko stopové je to vozidlo alebo či je alebo nieje motorizované...
A neuškodili by doplnky ako blinkre,prípadne späťáky atď...kolobežky také existujú tak by bolo fajn keby tie zdielané boli tým vybavené rovnako
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA
Ako vodič ti môžem s kľudom povedať že toto nie je pravda a je to skôr menšina, čo ukazuje rukou úmysel. Či už z lenivosti, pohodlnosti, “však on zastaví” alebo jednoducho neschopnosti udržať balanc s jednou rukou.