Pri tej bezpečnosti voči Bolt vodičom nejde o život a zdravie iba ich zákazníkom. Ako cyklista ma posledné obdobie na cestách najviac ohrozujú práve tieto paká čo šoférujú tieto autá. Chodci si tiež užijú svoje na prechodoch, kde im jedno auto dáva prednosť zatiaľ čo v druhom pruhu prefrčí Bolt. Poslednú dobu to vydávam pravidelne. Také, že pustiť chodca cez prechod u Bolťákov nehrozí. Sú schopní zaparkovať všade možne tak, že robia vždy prekážku plynulosti dopravy ako aj chodcom na chodníkoch a prechodoch.
Proste si sem aplikovali svoje ázijsko-stepné návyky zo svojich prdelovíc, presne také, ktorých sa tu úspešne-neúspešne už 30 rokov snažíme v premávke zbaviť.
Aj majú rovnaké pravidlá ako mavali odjakživa klasické taxislužby? Tj STK každý rok,psychotesty a testy spôsobilosti vodičov atď?
Lebo na FB nejedenkrát vyskočí promo že vezmi svoje auto a poď pre nás jazdiť
Neodopieram ti spokojnosť s produktom ale taktisto je to legislatívne nedomyslená vec keďže umožňuje používanie každému aj U18 s nulovými znalosťami chovania sa v premávke...
Pri kolobežke je problém (a zároveň je to z biznisového hľadiska úplne logické), že je pri prenájme spoplatnený čas a nie vzdialenosť. To znamená, že pri pozeraní iba na cenu každý homo economicus pôjde najvyššou rýchlosťou, čo je v miernej kontradikcii s bezpečnosťou, najmä ak zohľadníme chorologický kontext.
Ja mám paradoxne najmenej sympatie so zákazníkmi. Stačí si objednať Uber ktorý stojí o euro-dve viac a príde ti tam takmer vždy niekto príčetný. Aj ja ako totálny hejter konceptu taxíkov nemôžem na Uber povedať viac ako pol krivého slova (z asi 100 jázd za život som mal jedného psychoša, aj ten bol síce mentálne pošahaný ale tušil ako sa jazdí s autom). Tak keď ti je ľúto platiť za službu tak aby to boli ľudia ochotní robiť a mali čo jesť, uži si to že ťa ten blázon hodí pod električku, lebo to je ten trade off čo si spravil.
Pointa mojej reakcie na Gejzu bola že jeho mysli dlhodobo očividne zaseknutej pred rokom 1989 ušlo že Bolt sú normálne taxíky podliehajúce úplne rovnakej regulácií ako akýkoľvek iný taxík ktorý on odporúča. Že tá regulácia je zlá a možno nedostatočná je iná debata. Nejaké Fero Taxi kam zavoláš cez pevnú linku a objednáš si "niekoho galizé" podlieha presne takej regulácií ako Bolt.
Aký problém máš s kolobežkami? Ja som ich využíval denne až do začiatku zimy a bola to fantastická služba. Nemusím sa pchať do preplneného voza, nemusím čakať na autobus ktorý v rámci "použiteľného intervalu" je 15 minút vzdialený...
jasné že je to podvod,tí "mukli" tam jazdia za úplné smiechoty a BOLT kasíruje väčšinu a im je fuk či to káruje pomaly pakistanec ktorý po ceste ošmátraval klientku...a pri tom nastavenom systéme "odmien" to nikto príčetný ani robiť nebude...irónia je že aktuálna situácia ťa prakticky prinúti využiť tú sebranku ,teda pokial nechceš ísť peši alebo hodinu čakať na nočák.Klasické taxislužby sa brutálne preriedili a nejedenkrát sa stane že keď sa ocitneš na nejakej "periférii" typu vajnory,dnv atď tak normálny taxík ani nezoženieš.Ale to už je chyba systému že dovolil zaplaviť trh týmto plebsom vrátane tých ich kolobežiek ktoré majú podobné "prínosy"
Tu si dovolím opäť vstúpiť, keďže mám kamaráta, ktorý podniká s flotilou Bolt taxislužby. Z rozhovoru s ním je mi zrejmé, že je to taký "legálny podvod" celé, nakoľko áno, de jure spĺňajú zákonné požiadavky, no kvalitatívne už nie. To, aké hry sa tu hrajú s vozidlami zo zahraničia, ktoré sa prepisujú na slovenské ŠPZ, netreba ani rozoberať, to je najmenej. To, že prečo tu jazdia ako taxislužba vozidlá s ukrajinskou, gruzínskou, litovskou a akoukoľvek zahraničnou ŠPZ je vyslovene zlyhanie v prípade zákona o taxislužbe. Títo zahraniční vodiči, predovšetkým Ukrajinci jazdia väčšinovo vo flotilách a sú nútení robiť čo najviac objednávok, aby sa im splatil prenájom flotilového vozidla, preplatilo PHM a zároveň aj niečo zarobili. Za týmto účelom sa naháňajú za každou objednávkou. Toto je z dlhodobého hľadiska neudržateľné, a preto veľa vodičov jazdí pod vplyvom psychotropných látok, čo pravidelne preukazuje aj PZ SR na sociálnej sieti počas ich akcií zameraných na týchto vodičov. V minulosti to bola devíza päťeurových taxislužieb, no presunulo sa to skôr na Bolťákov. Určite je už najvyšší čas rázne zasiahnuť do fungovania týchto alternatívnych služieb zdieľanej ekonomiky, pretože to čo sa už deje na našich cestách je nevídané a neakceptovateľné. Na plnú hubu treba povedať, že to, čo včera predviedla súprava 7957 + 7958 je demonštrácia sily električkového vlaku, ktorá by mala byť výstražným príkladom pre všetkých týchto nepríčetných taxikárov. Úprimne? Vodičovi električkového vlaku česť, pretože toto čo sa stalo je dennodenne na našich cestách a koľajách a už to bolo potrebné. V tomto prípade je mi ľúto jedine pasažiera taxislužby, ktorý sa môže zraniť bez možnosti brániť sa. Brániť sa možno jedine nevyužívaním týchto taxi aplikácií, no vzhľadom na dostupnosť služby a rýchlosť je to v podstate neefektívne riešenie. Držím palce vodičom MHD pri stretoch a problémoch s vodičmi Bolt a ďalších týchto amatérov, aby z toho vyšli bez zranení a bez viny.
stačí sa pozrieť na to aké postavičky v tom sedia a niet sa čo čudovať...Každý druhý na späťáčiku Gruzínska vlajka a to je možno ešte lepšia možnosť...kto jazdí pravidelne v meste vidí ich jazdecké schopnosti na vlastné oči..žiadna prednosť ,žiadne prikázané smery atď...
ale v dosť prípadoch k tým kolíznym situáciam prispieva aj tupota ludí ktorí si to "tágo" objednajú...niektorí mentálni atléti sú schopní sa postaviť na krajnicu uprostred frekventovanej cesty a nechať si tam to auto zastaviť
Bolťáci majú v poslednom období dosť veľa závažných až tragických dopravných nehôd v meste. A dovolil by som si tvrdiť, že v drvivej väčšine ich zavinením.
Po tom čo tam nabrali všetku možnú sebranku čo niekde vo svojej domovskej krajine absolvovala vodičský kurz. Máme veľmi silné pochybnosti, že tým kurzom prešli tak ako mali, teda teória, jazdy, testy.
Dosť veľký problém je Cambridge school. Rodičia tam vozia detičky a následne blokujú Hroboňovu obojsmerne, to sa prenáša až na Husákovu skratku a čo je horšie na Lovinského a búdkovú. Linky 44 a 47 prakticky stoja.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
csepka_3