Viem, chodím ňou takmer každý deň, ale dnes to bol extrém. Inak 37 síce od augusta 2023 pekne posilnili a konečne je nejaký normálny interval aj do Záhorskej ale zároveň strašne osekali vyrovnávací čas v ZB na iba 4 minúty. Predtým bola v špičke pauza v ZB cca 15-20 minút, teraz to chodí úplne náhodne aj v opačnom smere poobede.
Dalšía vec: nerozumiem prečo mesto nespraví buspruhy od Zoo po Patrónku a od Habánskeho Mlynu po Zoo keď sú tam 2 pruhy v každom smere
A preto som rad,ze v Stupave uz nebyvame. Od roku 2021. 5 rokov stacilo.. najviac sa to dopravne zacalo trhat v 2018 az 2019. Covid mierne uvolnil cesty, ale potom sa to vratilo.. a teraz len zhorsuje a zhorsuje Vsetci developeri bombasticko reklamuju pohodicku, perfis byvanie a tam to konci. Zapadna cast pokial nerozsiria cestu medzi ZH a Lamacom bude stratena v zapchach. Lamac si to odnesie ako sucast "potrubia" na ceste.. teda uz si to odnasa. Staci karambol na D2 a je v prdeli skoro 3/4 BA dopravne z toho.. Ten tunel Karpaty mal davno byt.. A vzhladom na rozsirovanie Borov a ine projekty v okoli uz duplom..
Pritom v Stupave bolo paradne, len....
To je tak, keď sa rozmýšla na 5r. dopredu.. Od Lamača sa pred húfnou výstavbou ako tak stíhalo tak sa povedalo, že tunel pod Karpatmi netreba Sitina spasie všetku dopravu a teraz tu máme výsledok ako pred výstavbou R7 od Šamorína..
V úseku pred úžasným cyklopruhom, kde magistrát neviem ako vypočítal predĺženie jazdnej doby iba o 15s. denne meškajú aj všetky ostatné bus linky. 10-20 min. záleží od dĺžky kolóny pred zúžením.
Západná časť mesta na tom bude z roka na rok horšie a horšie. Tu žiaľ prešľapuje mesto a štát na mieste. Ani jeden projekt, ktorý by čiastočne uvoľnil tie komunikácie sa nehýbu. Teda či už ST alebo Karpaty. Ešte železnice by to mohli poriešiť čiastočne cez záchytné TIOPy. Ale to by museli investovať do skapacitnenia infraštruktúry v západnej časti mesta úplne inak ako to čo predvádzajú teraz, že nevedia rozbehnúť v termíne ani ten jeden TIOP Bory. O tretej koľaji medzi HLST a DNV môžeme iba zatiaľ snívať, keďže toto bude na programe ich investícií možno po roku 2030. Takže môžeme teraz zabudnúť aj na nejaký normálny takt 15 min. regiovlakov S. To už by bolo snáď zaujímavé aj na prepravu skrz mesto zo západu na východ vlakom ako autobusmi, ktoré uviaznu aj tak v niekoľko desiatok minútových zápchach.
Hm, tak tá linka 37 kolabuje už skoro denne Ona má nešťastnú trasu, najskôr schytá meškanie medzi Záhorskou a Lamačom (tu veľmi chýba sľubovaný BUS pruh), potom naberie meškanie v Lamači medzi Pod násypom a STN Lamač (aj tu sa plánuje rozšírenie raz :D), krátke zdržanie je pri ZOO (ak nie je úplne uzavretý tunel Sitina, ak je, tak aj tu naberie ďalšie meškanie (tiež by sa zišiel BUS pruh s tým, že sa zruší krátko pred svetelnou signalizáciou) a posledné meškanie naberie na nábreží v lepšom prípade od Tunela v horšom od bývalého PKO - tu chýba pojazdná trať pre autobusy.
No a ani smerom späť do Záhorskej to nie je výhra, totiž zdržanie hneď na začiatku medzi Most SNP a Tunelom, potom pred ZOO, najdlhšie sa zdrží medzi Habánskym mlynom a Patrónkou a posledné zdržanie medzi Prídankami a STN. Lamač.
A hneď máš meškanie minimálne pol hodinku a v pohode aj hodinu.
V podstate takto (len nie úsek medzi Lamačom a Záhorskou) by to schytávala aj 30-tka ak by sa trepala až pod most, takto je to lepšie (odhliadnuc od mizerného intervalu). Ani linka 192 už nejazdí načas počas špičky-krátke vyrovnávanie pri Červenom moste a veľké meškanie pred Patrónkou z dôvodu zápch na Kramároch, ktoré sa už asi nezmenšia a aj linky 42 a 32 meškávajú cez 30 minút kvôli tomu.
Aké čarovné. V dnešnej výprave zmizol údaj "oslabená kapacita". Ešte včera tam svietilo 9 poradí na L71. Od dnes je to už štandard a teda za oslabenú kapacitu na L71 sa už 31TR nepovažuje.
Lenže v Prahe bola postavená infraštruktúra nová, a ak je problém v infraštruktúre, že ju vyhadzuje a robí to vozom zle tak musíme počkať do konca leta, kedy by sa mala dokončiť rekonštrukcia káblov na Gagarinke či kde to má byť
Pajo