Ja to vidim takto : ak su posilove dopravy zahrnute v objednanych vzkm od mesta, tak DPB by za to nemal ziadat peniaze navyse. A tym padom sa nemusia starat ani organizatori. Faktom vsak je, ze v tomto pripade sa na zabavu pre uzku skupinu ludi skladaju vsetci obcania.
Ak vsak posilove dopravy niesu zahrnute v objednanych vzkm, a DPB musi kvoli nim skrtat niekde inde, tak organizatori podujati by mali posilovu dopravu zabezpecovat zo svojho (a teda zo vstupneho od navstevnikom podujatia).
Takze na korektne posudenie by sme potrebovali vediet, ci mesto pri objednavani vykonov pocita aj s rezervou na posilove dopravy alebo nie.
Ak vsak posilove dopravy niesu zahrnute v objednanych vzkm, a DPB musi kvoli nim skrtat niekde inde, tak organizatori podujati by mali posilovu dopravu zabezpecovat zo svojho (a teda zo vstupneho od navstevnikom podujatia).
Takze na korektne posudenie by sme potrebovali vediet, ci mesto pri objednavani vykonov pocita aj s rezervou na posilove dopravy alebo nie.
Viko
Revízori majú byť prioritne nasadení na výkony, kde je predpoklad signifikantných únikov na cestovnom. O tom snáď nemusíme v roku 2024 špeciálne diskutovať.
"Príspevok organizátora" je ale ošemetný - viem si predstaviť, nech je organizátor ekvivalent predajného kanála a "priúčtovanie" MHD k vstupenke odvedie rovnako, ako zmluvný predajca (napr. stánok). Pri paušálnych platbách je riziko ich stanovovania od brucha.