Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: color #177470:
Definícia bláznovstva je robiť veci stále rovnako a očakávať pritom iný výsledok. V DPB celé roky chýba systematickejšia práca s ľudskými zdrojmi a to aj napriek neustále rastúcemu tlaku na zamestnancov. Ak čakáte zázraky, nedočkáte sa.
Reply on: VladoPal86 #177469:
“Vo vlastnom záujme”. Môj záujem tam ako držiteľa PCL nebol.

Moje skúsenosti podľa divízií sú iné ale nejdem polemizovať. Povedzme, že pred cca 8 rokmi bolo cítiť malé zlepšenie v prístupe vodičov k vlčákom, ale dnes už sme často tam, kde sme boli. No nevylučujem, že mám iba smolu.
Reply on: color #177468:
a) v MHD informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky a v prípade vykonávania prepravnej kontroly bezodkladne informuje aj revízora

sam si toto napisal, tak potom neviem preco sa este cudujes a rozhorcujes ze to nefunguje, ked si to nechal tak a este jedna vec - neviem ako pozname trojelbusakov ale mam odtial desiatky velmi dobrych kolegov a kamaratov a z celeho beusu su to asi najslusnejsi vodici pri pohlade na divizie...stale to ale opakujem, vsetci sme ludia, kazdy mozeme mat lepsi aj horsi den ,takze so slusnym upozornenim vodica by si urcite nic nepokazil
Reply on: VladoPal86 #177467:
Ja mám PCL a už som vystúpil. Nepotrebujem tiež riskovať nejaké arogantné odfrknutie, keďže poznáme trolejbusákov.
Reply on: color #177466:
chod k najblizsie funkncemu vodicovi vo vozidle a informuj ho o tom nech vie, pravidelne mi tiez vyhodi palubaky za jazdy v celom voze a to nemam sancu zistit, poruchy s novymi palubakmi su v jednom kuse
#6813 a ja si schválne idem pozrieť, či Prepravný poriadok uvádza, že človek má ísť v prípade nefunkčného označovača k “najbližšiemu” alebo “najbližšiemu funkčnému”.

Edit: Majú to ošetrené. “B.3.10 V prípade, že najbližší OCL vo vozidle alebo na nástupišti je nefunkčný, cestujúci je povinný označiť si cestovný lístok v inom OCL. Ak sa vo vozidle alebo na nástupišti nenachádza žiaden iný funkčný OCL, cestujúci vo vlastnom záujme:
a) v MHD informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky a v prípade vykonávania prepravnej kontroly bezodkladne informuje aj revízora,”
Reply on: Andrej #177464:
Za všetkým hľadaj iba šetrenie resp. od stola nakreslené obehy bez zarátania zdržaní na ceste a aj pomalšej jazdy trolejbusu vs. busu min.na trati L61.
Ja hlavne nerozumiem, načo bolo dobré spojiť tieto dve linky. Aký bol zámer tu? Tu ani nejde o žiadnu výhodu pre cestujúcich, tak či tak musia prestúpiť ak idú od Eurovey po Letisko, tak prečo?
Reply on: Trammat #177462:
Vodic je zivy organizmus ktory ma rovnako stravovacie a vylucovacie potreby ako aj pes ,takze si myslim ze ked uz pri tom kolotoci sa nestiha najest tak aspon rychlo vybehne na socialku na wecko lebo na olejkarsku dojde len na otocku....netlacte mi sem nikdo reci o tom ze ma narok na prestavku po styroch hodinach ,nejsme zvierata ze ani na wecko nemozme ist...
Od zmeny výpravy L40 veľmi často vidím jav, kedy voz vyrazí z hlavnej stanice s meškaním 3 - 5 minút, aj keď z predošlej jazdy prišiel včas, má to nejaké konkrétne dôvody (napríklad kapacita obratiska)?
Reply on: si #177459:
Lebo tak funguje ľudská psychika. Na jar a v lete ľudia riešia iné veci a slnko im zlepšuje náladu.
Reply on: andy27 #177458:
Nemyslim si, ze strajk bude. Dnes uz kazdy radsej da vypoved ako by sa snazil o zmenu cohokolvek. Ani sa necudujem, situacia v podniku je uz unavna a frustrujuca.
Reply on: andy27 #177458:
a preco az na jesen ?
Reply on: Mhr1 #177455:
Z prvej ruky: vodiči sú nasratí a unavení. Jedna z mála vecí ako to môžu dať najavo, nebaviť sa so šotoušmi. Ak niekto vstáva o 03:00 ráno a jazdí v ba premávke, tak má substrát v pixi. Ja si myslím, že na jeseň bude aj štrajk.
Reply on: samezzko #177456:
Ďakujem za vysvetlenie.
Reply on: Mhr1 #177455:
na miletičovej už dlhšie prebiehajú úpravy a opravy t. vedenia a z času na cas elektrinu na niekoľko minút vypínajú. najhoršia situácia bola približne posledný štvrtok.
Už som sa na to pýtal, ale nikto mi neodpovedal, že prečo sú na t-49 degeše? Čo je vypnuté, resp. až pokiaľ? Lebo včera som videl, ako prišiel trolejbus na Mliekárenskú na pomocný pohon, ale na výstupišti si nasadil palice a späť sa chodilo na elektrinu, aspoň na konečnej. Na Miletičke som ich videl v smere k Trnavskému mýtu tiež s nasadenými zberačmi, teda na elektrinu. Keď som sa pýtal šoféra, že kde je to vypnuté, ignoroval ma, keď som sa opakovane slušne pýtal, tak mi odmietol odpovedať, že vodiči majú vraj zákaz informovať o takýchto veciach cestujúcich. Vie nás niekto informovať aspoň na tomto fóre?
Reply on: Solider #177452:
Solider dovolim ta upozornit ze tie tricka ktore hovoris ze maju hasici sme fasovali my v prvej varke okolo roku 2014 a tie boli skutocne kvalitne lebo to bola cista bavlna teraz posledne roky sa fasuju velmi nekvalitne a neforemne ktore su dlhe az po kolena niekedy maju neprijemu gumu na rukavoch....nastastie som sa vzorne staral o ten prvy vzor z roku 2014 a dodnes ich nosim - ony boli povodne urcene pre hasicov ktory to ale vtedy neprebrali....vtedy to vyrobilo REMPO a tie nove robi nejaky MALFINI- to je katastrofa...ale fasli sa nove tricka na vianoce - tmavomodre ako za starych casov - ale velmi tenke su no aspon sto percentna bavlna
Reply on: Solider #177452:
Tak asi na nich nesvieti celý deň slnko, keďže nejazdia väčšinu pracovného času. Na toto sa používa bavlna. Nikto nebude na sebe nosiť celý deň nepríjemny kus handry, radšej si za vlastné kúpi niečo, čo mu nerobí ekzém.
Reply on: andy27 #177451:
Zaujímavé je, že tú istú „lacnú zmes syntetiky a bavlny“ akurát s iným logom nosia tisíce príslušníkov hasičského zboru a nechodia tam zo zdravotných dôvodov vo vlastnom oblečení.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.