Petto dlhsie sledujem tvoje prispevky a rad by som ta upozornil ze MHD nekonci linkou 32 a su tu aj ine linky...vies aj nieco ine riesit ako 32 alebo nie?
Tak to pošli bývalému zamestnávateľovi, keď nechceš riskovať arogantné odfrknutie vodiča môžeš si to arogantné odfrknutie prečítať miesto toho v správe.
Narážal som skorej na to, že sa to týka len linky 40 a nie aj 61, tá s tým problémy nemá, samozrejme pokiaľ nepríde na stanicu zmeškaná. Pri 40 opakovane aj odchod medzi 6:00 a 6:30 odišiel zo stanice -5, no 61 jazdí relatívne včas. Viem, že sú tam prejazdy, preto ma zaujímalo, či sú nejaké špecifické dôvody, ktoré omeškajú len tú 40.
Definícia bláznovstva je robiť veci stále rovnako a očakávať pritom iný výsledok. V DPB celé roky chýba systematickejšia práca s ľudskými zdrojmi a to aj napriek neustále rastúcemu tlaku na zamestnancov. Ak čakáte zázraky, nedočkáte sa.
“Vo vlastnom záujme”. Môj záujem tam ako držiteľa PCL nebol.
Moje skúsenosti podľa divízií sú iné ale nejdem polemizovať. Povedzme, že pred cca 8 rokmi bolo cítiť malé zlepšenie v prístupe vodičov k vlčákom, ale dnes už sme často tam, kde sme boli. No nevylučujem, že mám iba smolu.
a) v MHD informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky a v prípade vykonávania prepravnej kontroly bezodkladne informuje aj revízora
sam si toto napisal, tak potom neviem preco sa este cudujes a rozhorcujes ze to nefunguje, ked si to nechal tak a este jedna vec - neviem ako pozname trojelbusakov ale mam odtial desiatky velmi dobrych kolegov a kamaratov a z celeho beusu su to asi najslusnejsi vodici pri pohlade na divizie...stale to ale opakujem, vsetci sme ludia, kazdy mozeme mat lepsi aj horsi den ,takze so slusnym upozornenim vodica by si urcite nic nepokazil
chod k najblizsie funkncemu vodicovi vo vozidle a informuj ho o tom nech vie, pravidelne mi tiez vyhodi palubaky za jazdy v celom voze a to nemam sancu zistit, poruchy s novymi palubakmi su v jednom kuse
#6813 a ja si schválne idem pozrieť, či Prepravný poriadok uvádza, že človek má ísť v prípade nefunkčného označovača k “najbližšiemu” alebo “najbližšiemu funkčnému”.
Edit: Majú to ošetrené. “B.3.10 V prípade, že najbližší OCL vo vozidle alebo na nástupišti je nefunkčný, cestujúci je povinný označiť si cestovný lístok v inom OCL. Ak sa vo vozidle alebo na nástupišti nenachádza žiaden iný funkčný OCL, cestujúci vo vlastnom záujme:
a) v MHD informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky a v prípade vykonávania prepravnej kontroly bezodkladne informuje aj revízora,”
Za všetkým hľadaj iba šetrenie resp. od stola nakreslené obehy bez zarátania zdržaní na ceste a aj pomalšej jazdy trolejbusu vs. busu min.na trati L61.
Ja hlavne nerozumiem, načo bolo dobré spojiť tieto dve linky. Aký bol zámer tu? Tu ani nejde o žiadnu výhodu pre cestujúcich, tak či tak musia prestúpiť ak idú od Eurovey po Letisko, tak prečo?
Vodic je zivy organizmus ktory ma rovnako stravovacie a vylucovacie potreby ako aj pes ,takze si myslim ze ked uz pri tom kolotoci sa nestiha najest tak aspon rychlo vybehne na socialku na wecko lebo na olejkarsku dojde len na otocku....netlacte mi sem nikdo reci o tom ze ma narok na prestavku po styroch hodinach ,nejsme zvierata ze ani na wecko nemozme ist...
Od zmeny výpravy L40 veľmi často vidím jav, kedy voz vyrazí z hlavnej stanice s meškaním 3 - 5 minút, aj keď z predošlej jazdy prišiel včas, má to nejaké konkrétne dôvody (napríklad kapacita obratiska)?