Nehoda sa stala cca 15:55:30. Autobus bol Mercedes Capacity, cislo 4935, linka 83. Druhe auto sa mi nepodarilo identifikovat, bolo to strieborne kombi, mozno Audi A4 alebo Volvo V40, trosky z auta boli porozhadzovane po celej krizovatke. My sme boli tretie auto v za autobusom, nevystupovali sme pomahat, bol som sam s detmi a ratovat ucastnikov nehody isli ini vodici.
Sofer autobusu bol ok, pomahal vystupovat cestujicim.
Isiel som tade znova cca 17:45, autobus tam stale stoji, stale su tam policajti aj dopravny dispecing.
Zaznam z kamery mam, ale kedze GDPR, tak aspon 1 foto vyrezu z videa...
Buracka v Petrzke na linke 83. Vsetky zachranne zlozky zasahovali, vystrihovali sofera z osobneho auta. Vodic autobusu to dostal presne na svoj roh kde sedi, ale zrejme bol OK (neviem).
Aspon myslim, ze to bol mercedes a nie SOR.
Onedlho sa zaradí do premávky 20 nových električiek. T3M/T3G/T3S sú najstaršie vozy a odovzdajú štafetu novým vozom, ktoré sa pravdepodobne začnú objavovať aj na negarantovaných poradiach liniek 4 a 9.
Napríklad na výhybke pri Redute už sánky nie sú. Takže tam si bez Vetry musíš vystúpiť a ručne to prehodiť. Nefungujúca preferencia je väčší problém – nefunguje ani RDST a treba si spočítať počet križovatiek na nábreží, v Karlovej Vsi a Dúbravke.
Ale veď Vetra tam je... len Tlačítka a sánky síce sú, ale akonáhle prejde vozidlo s nesprávne fungujúcou vetrou ponad tú "krabičku v zemi" tak výhybku aj tak zablokuje, potom už tlačítka nepomôžu a vodičovi teda ostáva výhybku prehodiť už len ručne. Súhlasím ale s názorom, že takého vozidlá by vypravované byť nemali.
A v BA už nie sú na paneli tlačidlá a na trolejí sánky?
Inak idiota ktorý vymyslel preferenciu cez Vetru a súbežne v bežnej prevádzke vozidlá bez Vetry, by som kopal pracovnou topánkou do zadnice veľmi dlho.
h-x-g
Sofer autobusu bol ok, pomahal vystupovat cestujicim.
Isiel som tade znova cca 17:45, autobus tam stale stoji, stale su tam policajti aj dopravny dispecing.
Zaznam z kamery mam, ale kedze GDPR, tak aspon 1 foto vyrezu z videa...