Reply on: upravovač fotiek #175009:
V zivote som si neplanoval spojenie, kde figuruje prestup menej ako 4 minuty, lebo je uplne prirodzene, ze MHD moze meskat, aj vecer. Uplne stacilo, ze mal niekde na trati vozickara a potreboval asistenciu, cim mu usiel signal. Rovnako mu mohol nevychadzat aj dalsi signal na trati a zdrzat sa. Urcite nebolo bezdovodne meskanie "az" dve minuty, kazdy vodic chce mat svoju prestavku, takze odpoved na Tvoju otazku, ze preco bezdovodne meskal je, ze Ty si isiel bezdovodne v nedostatocnom predstihu a to, ze si nestihol 20 nie je vina vodica, ale Teba. Tie 4 vecer v tom case stale nechodia tak zriedka, aby si nesiel o jeden spoj skor a mal istotu, ze ked bude meskat aj 5 minut, stale pohodlne stihnes 20. Tych situacii, co sposobuju meskania je tak vela, ze si ani nevies predstavit. So Skodovkou ked ti neprehodi vyhybku, tak musis si dat vestu, ist von z kabiny, dopredu k vyhybke, zase do voza, prejst do kabiny, sadnut, zavret dvere a ist. Urobis to, ujde ti akurat pekne signal na krizovatke a mozes sa nahanat ako sialeny, to je proste tak.
mirec240
V prípade autobusov 83, 84 som na meškanie zvyknutý, do Dúbravky sa len občas podarí prísť presne (aj mimo špičky). Na niektorých linkách je zase CP spravený tak, že sa to nedá stíhať. Nedávno som šiel s 29 z DNV smer centrum (obed mimo špičky), vodič išiel ako o preteky, že až vlečka NB18 lietala zo strany na stranu (až som sa bál že skončíme mimo cesty), takmer nikde sme nestáli a na Botanickej meškanie 2 min.