Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
95/1 - 4004
Reply on: si #172981:
Samozrejme je to úsmevné, ale zároveň je to dosť smutné a je to dopad výstavby a vytláčania zveri z ich prirodzeného teritória a narúšanie ich trás. Pevne verím, že svinia rodinka sa úspešne dostala späť do prírody, aj keď od Lanfranconi to majú hodný kus ďaleko buď k Riviére alebo k ZOO.
Reply on: Ike #172983:
Po slovensky sviňka. 😂
Reply on: si #172981:
Aspoň že pekne po rozchodníku😂
Reply on: si #172981:
Boarway 😁🐗
Reply on: si #172981:
Diviačia železnica, holt na kone neostalo tak aspoň diviaky, sme chudobné mesto 😃
vedel by niekto identifikovat e.c. vozidiel v suprave a linku na ktorej to bolo vypravene ? 😃
Reply on: volod #172979:
Voz sa presúval z Hroboňovej na Trnávku
V dennej premávke zaznamenaná 6636.....vie niekto na čom to jazdí?
Reply on: Viliam22 #172976:
Ako nechapem co robil/a? To nie je ze zle odhadnuty koniec vozidla (aj ked aj to uz by bolo na papiere), ale tu mal/a este riadny kus voza vedla seba! 😮
Snáď to nedopadne ako preferencia vzduchu pri rozhlase. 😁
Reply on: Matko1 #172974:
Ďakujem za vysvetlenie.
Reply on: samkoh #172971:
Južný priechod je v samostatnej sekcii riadenia a je pustený kvôli bezpečnosti peších - tí nemajú dostatočný rozhľad na rýchlo idúce vozidlá spoza Riverparku; aj v tejto sekcii by teoreticky mala fungovať aj preferencia autobusov (ak ju DPB nahodili do palubákov). Ostatná križovatka by sa mala pustiť čo najskôr. Križovatka bola pred nejakým časom pustená a fungovala v pohode (s minimálnym zdržaním aj bez prihlasovania sa cez palubák), ale stávali sa tam občasne rôzne situácie kvôli ktorým sa križovatka vypla (dlhé čakanie električky lebo sa cez výhybkový systém neprihlásia /problém so starými električkami/ a čakala na ďalšiu ktorá ju prihlási alebo státie celej križovatky lebo sa prihlásila električka ktorá tam ani nebola /problém s ďalšími električkami/). Celý uzol je dosť zložitý čo sa týka električkových pohybov (v novom riešení by sa nevyzvané električky nemali zaradiť, čo zlepší dynamickosť križovatky a skráti prázdne časy pri prehadzovaní fáz) a po novom by mal fungovať automaticky aj pri presmerovaných električkách bez potreby nejakého prepínania riadenia z centrály...
Nová verzia reklamy Stabilita na #2244
Reply on: samkoh #172971:
Neviem, akú to má logiku, ale je to tak dlhodobo.
Možno nevedia spraviť normálnu preferenciu električiek, tak je to vypnuté. Ale zároveň chcú nechať zapnutý semafor medzi nástupišťami MHD v smere do centra. 😁
Včera som po nejakom čase išiel cez tie semafory pri južnom výjazde z tunela a prekvapilo ma, že semafor pre autá od mostu a pre električky z tohto smeru+pre chodcov cez tieto smery nefungovali, ale na prechode cez pruh smer Most SNP semafory normálne fungovali. Akú to má logiku? Alebo sú to vzájomne nezávislé CSS?
Reply on: 3pa3ck3 #172961:
Odpoveď nepoznám, ale tá križovatka je kvôli električkovému trianglu rozľahlá a sú tam dlhé vyprázdňovacie doby, takže ešte po starom to všetkých dosť zdržovalo a aj tak sa stávalo, že to autá púšťalo ešte keď bola električka v križovatke.

Čo som ja pozoroval, tak vodiči áut teraz električky celkom púšťajú a vo výsledku je prejazd križovatkou rýchlejší pre električky, autá aj chodcov. Podobne ako na Americkom nám.
Reply on: IBBI #172968:
Tomu useku sa radsej vyhybat, clovek nevie co od tych primitivov ocakavat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.