Reply on: samkoh #172971:
Južný priechod je v samostatnej sekcii riadenia a je pustený kvôli bezpečnosti peších - tí nemajú dostatočný rozhľad na rýchlo idúce vozidlá spoza Riverparku; aj v tejto sekcii by teoreticky mala fungovať aj preferencia autobusov (ak ju DPB nahodili do palubákov). Ostatná križovatka by sa mala pustiť čo najskôr. Križovatka bola pred nejakým časom pustená a fungovala v pohode (s minimálnym zdržaním aj bez prihlasovania sa cez palubák), ale stávali sa tam občasne rôzne situácie kvôli ktorým sa križovatka vypla (dlhé čakanie električky lebo sa cez výhybkový systém neprihlásia /problém so starými električkami/ a čakala na ďalšiu ktorá ju prihlási alebo státie celej križovatky lebo sa prihlásila električka ktorá tam ani nebola /problém s ďalšími električkami/). Celý uzol je dosť zložitý čo sa týka električkových pohybov (v novom riešení by sa nevyzvané električky nemali zaradiť, čo zlepší dynamickosť križovatky a skráti prázdne časy pri prehadzovaní fáz) a po novom by mal fungovať automaticky aj pri presmerovaných električkách bez potreby nejakého prepínania riadenia z centrály...
mirec240