Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
7085 to na dnes vzdala😢





Reply on: TeBeCe #172706:
29 sa pomaly rozbieha.
Reply on: Trammat #172704:
Vsetky stoja niekde pri kamenolome. Nejazdi ani 139.
Reply on: Trammat #172704:
Premávka električiek obnovená, dôvodom bolo auto v koľajisku pri riverparku.
Dúbravka+Karlovka bez električiek, premáva NAD X4, podľa tabúľ vôbec nepremáva linka 29.
Reply on: N/A #172702:
- "keď sa vrátiš z prace, kúpiš stromček",
- "drahá, dnes jazdím do 22.00, OBI zatvárajú o ôsmej"
-"vravím ti, bez stromu sa nevracaj"
-"ako povieš :"
92 pri krematoriu zabludila.
Reply on: Johny D #172700:
Odklon zruseny, premavka a obsluhovanie zastavky Hodzovo nam. pre linky 83, 84, 93 smer Zochova v pôvodnej polohe obnovena
Z dôvodu dopravnej nehody v zákrute za zastávkou Hodžovo námestie (prevrátené osobné auto) a neprejazdnej komunikácie, je zastávka Hodžovo námestie, smer Zochova pre linky 83, 84, 93 obsluhovaná pri Tatra banke (zastávka trolejbusov, smer Námestie 1. mája), autobusy ďalej premávajú na Kollárovo námestie, kde sa otočia ako linka 80 a následne späť podjazdom na Hodžovom námestí smerom na Zochovu po svojej trase.
Reply on: Miro #172697:
Lenže situácií, v ktorých by vodič prichádzal kolmo na zastávku, aby videl bielo-červené na zábradlie, je v celom meste tak 0,0. Takže načo ho mať strakaté, ak to neplní žiadnu úlohu?
Reply on: gejza #172696:
To značenie je tak zle, že verím, že 50% priestupkov nie je úmyselných. Preto najprv funkčné riešenia a potom represia.
Reply on: gejza #172695:
Presne tak, ale tu to vyzerá, že tie zábradlia a stĺpiky chcú byť čo najnenápadnejšie.

A viacerí diskutujúci na tomto fóre chválili tie antracitové zábradlia, aké sú pekné, nie ako tie škaredé bielo-červené.
Reply on: Ike #172692:
"Je potrebné použiť aj opticko-psychologické a fyzické prekážky (šikany), aby to platilo fakt pre všetkých. Menej áut (aj s vyššími otáčkami a splodinami na jedno auto) = menej exhalátov a absolútnych číslach."

... možno by postačovala tvrdá represia, dôsledné udeľovanie a výber pokút ...
Reply on: Miro #172688:
pokiaľ viem, tak stĺpiky, zábradlia či reflexné pásiky nemajú súťažiť o Miss Sympatia
Reply on: Ike #172691:
Na Karadžičovej nie je VDZ ani pre ten nový BUS pruh.

Mohli tam postaviť aspoň ten príves s digitálnou tabuľou. Na ten sa peniaze prekvapivo našli. 😁
Reply on: Miro #172688:
Najkrajšie je to teda asi rozdrbané po nehode. 😁
Reply on: si #172690:
Pointa zóny 30 nie je dať ju na Pražskú, ale dať ju tak, aby demotivovala tranzit a zároveň "zrovnoprávnila" cyklistov a chodcov. Samozrejme to nemôže byť na slovenský spôsob, že dám značku, a hotovo ✔️. Je potrebné použiť aj opticko-psychologické a fyzické prekážky (šikany), aby to platilo fakt pre všetkých. Menej áut (aj s vyššími otáčkami a splodinami na jedno auto) = menej exhalátov a absolútnych číslach.
Reply on: zakaznik #172686:
Obrovský nedostatok počas tohto vedenia umocneny jeho proklamovanou orientáciou na udržateľnú mobilitu je VDZ, hlavne priechody. V takto žalostnom a zanedbanom stave neboli ešte nikdy. Najmä ak sa ostatné vdz obnovilo, tie priechody prakticky zmizli.
Reply on: birch #172689:
"Pri nižšej rýchlosti je kratšia brzdná dráha a nastávajú menšie škody na zdraví a majetku."
suhlas, nizsia kineticka energia nevykona tolko prace ak sa ma niekde "zmarit"
"Navyše doprava produkuje nižší hluk."
znacne diskutabilne, zavisi od vozidla a jeho konstrukcie.... ano, valivy hluk od kolies bude pri nizsej rychlosti (=nizsich otackach) takmer urcite nizsi (ak netrafis zrovna nejaku rezonancnu frekvenciu nejakych vibracii), avsak nizsia rychlost bude takmer s istotou znamenat nizsi prevodovy stupen v prevodovke a tak sa moze velmi lahko stat ze motor bude pracovat vo vyssich otackach, co bude takmer s istotou znamenat viac hluku (a aj emisii tak oblubeneho CO2 🙂 )

Reply on: si #172687:
Pri nižšej rýchlosti je kratšia brzdná dráha a nastávajú menšie škody na zdraví a majetku. Navyše doprava produkuje nižší hluk.

Ale so znížením rýchlosti skutočne nejde ruka v ruku aj menší počet nehôd. Ich dôvody sa však menia, k bežnej nepozornosti sa pridáva pocit menšieho rizika (však idem pomaly, to určite ubrzdím, nič sa nestane...) + nepohody (trčím v zápche pol hodinu / plazím sa cez mesto aj keď by som mal byť už doma) + správania ostatných (ak ideš pomaly, chodec sa ti skôr vrhne pod kolesá ako keby si šiel rýchlo). Naopak ubúda nehôd súvisiacich so stavom vozovky a kvôli nedaniu prednosti v jazde.

Ale inak rada, ktorú si dostal, že ak nevieš jazdiť v miestach s obmedzenou rýchlosťou, tak (tadiaľ) jazdiť nemáš, bola správna 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.