Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: barack40 #172385:
aha, ďakujem. To vysvetľuje odpoveď aj na moju otázku, ktorú som si položil už x-krát...
Reply on: Joyki #172380:
Nie je nebezpečná, ale nespĺňala by štandardy, ktoré v bratislavskom uzle platia pre všetky stanice, ktoré sú pravidelne obsluhované vlakmi. No a ŽSR na uvedenie do stavu zodpovedajúcemu štandardom nemá peniaze. A ani ZSSK tam nemá záujem zastavovať, minimálne pokiaľ nebude dostavaná výstavba v okolí.
Reply on: S499.1023 #172368:
áno, ale x-krát som zažil, že tam závory boli dole dobrú minútu pred tým, ako sa posunujúca mašina vôbec pohla... celkovo by bolo treba zmeniť koncepciu prístupu do Východného.
Mám v tomto ohľade takú bláznivú myšlienku: nedalo by sa opraviť tankodrom na Pántoch a spojiť ho poriadnou cestou okolo rybníka s ul. pri Šajbách? Následne by som račianske priecestie zrušil a nechal tam len predĺžený podchod z račianskej stanice. Otázka znie, čo potom s obsluhou štvrte pri račianskej stanici, ale myslím, že aj tamojším obyvateľom by odľahlo, keby sa tam nie práve širokými na tranzit príliš nestavanými jednosmerkami neprepletali vozidlá smerujúce do/z Rendezu...
Reply on: Joyki #172383:
Len doplním. Kvôli izolácii mosta vlaky cez Rendez nejazdia, resp. to nie je jediný dôvod. Ono je tam zároveň aj vypnuté napätie v troleji, teda S65 idúca z Predmestia smer Vajnory a opačne musí cez celú Odb. Močiar ísť so stiahnutým zberačom. No a v deň, kedy začala táto výluka, zároveň pribudlo na výhybke na Močiari obmedzenie rýchlosti na 10 km/h, takže sa to zotrvačnosťou nedá vyjazdiť a vlaky musia jazdiť odklonom 🙂
Reply on: Joyki #172383:
ak na S60/65 chodia prevažne poschoďáky a teda vratné súpravy, prečo to nemôžu zrýchliť použitím spojky odb. Vinohrady-odb. Močiar?
Reply on: N/A #172381:
Momentálne chodia niektoré vlaky S60/5 cez Rendez, lebo izolujú most ponad Račiansku. 10 - 10 dní na prvú a druhú koľaj.
Reply on: Joyki #172380:
To je škoda keď neprerobia a nedohľadne nové zastávky 😞
Reply on: si #172378:
Mne sa zdá, že áno, sú tam vlečky a cez Rendez môže ísť na Predmestie, BANM alebo na Vinohrady, viem, že dávno kvôli niečomu šiel rýchlik do Zvolena odklonom cez Východne - Rendez
Reply on: N/A #172379:
Lebo nástupište aj celá stanica sú nebezpečné. Nie je možné tam zastavovať.
Reply on: 810zssk #172372:
Na ŽST ÚNS by mohli zastavovať vlaky keďže je tam nástupište, prečo tam nezastavujú? Tam by bol pekný prestup na 66, v histórii bolo v BA mnoho vlakových staníc a všade viedli za čias Uhorských železníc, dokonca z Vajnor bola vlečka k letisku M.R. Štefánika a k majeru cca 7km. To boli časy a ten návrh a predstava by bola ideálna a obyvatelia Rače by mohli ísť 52 k stn. Vajnory, premávka linky by mohla byť hustejšia keďže vo Vajnoroch Roľnícka sú zápchy a nadväzovať z vlaku a opačne
Reply on: 3pa3ck3 #172376:
dve su na hlavnej trati (kolaje 1 a 2), a tretia je pri stanicnej budove (nie som si ale isty ci sa z nej da odchadzat aj na hlavnu trat smer BA a nie iba na rendez)
Včera som šiel minimálne dvoma NB 18 z druhej kúpy (2015) a mali už nové koženkové poťahy sedadiel ktoré predtým DPB dával len do najstarších Soriek. Za mňa dobrý krok, a aj to celkom pekne vyzerá v kombinácii s červenými tyčami
Reply on: 810zssk #172372:
Nie sú vo Vajnoroch iba dve hrany? Potom by tam ukončovať vlak veľmi nevychádzalo (samozrejme za predpokladu, že by nedošlo k rekonštrukcii stanice, čo ale asi momentálne nehrozí)
Už 15min prestoj električiek na Harmincovej smer do Dúbravky
Edit: Začína sa to hýbať, prekážka na trati
Reply on: 810zssk #172371:
Netuším, či tam platili režijky, ale pochybujem, že železničiari platili.
Reply on: Miro #172369:
Ono by ťa linka mala potenciál keby to je reálne Sko ktoré by šlo z Rusoviec na Vajnory a naspäť . Samozrejme novšie jednotky s dobrým odpichom a oprava trate .. alebo ešte linka z Devínskej do Petržalky by tiež mohla byť využívaná...
Reply on: N/A #172367:
Ja si viem predstaviť nejakú mestskú linku Vajnory - Východné - Predmestie - ÚNS - Petržalka - Rusovce - Rajka ako prípoj k S60. Snáď by tam nejak zmysluplne vychádzal aj prestup od Pezinka na Vinohradoch.

Len aby to malo zmysel, muselo by to mať takt aspoň 30 min. (okrem úseku Petržalka - Rajka), čo dnes zrejme nikto nezaplatí.
Reply on: Miro #172369:
Ja keď som tým chodil tak tam zvyklo byť tak do 10 platiacich cestujúcich (to boli časy keď už to jazdilo len v špičke).

A tam platili režijky keď to bola tarifne linka DPB?
Reply on: N/A #172367:
Už by to bola linka S5, nie 155 😉
Reply on: N/A #172367:
No neviem, tou vláčikovou 155 som sa kedysi zo zvedavosti odviezol a bol som jediný platiaci cestujúci. Okrem mňa v ňom boli asi piati železničiari v uniformách.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.