Nie je nebezpečná, ale nespĺňala by štandardy, ktoré v bratislavskom uzle platia pre všetky stanice, ktoré sú pravidelne obsluhované vlakmi. No a ŽSR na uvedenie do stavu zodpovedajúcemu štandardom nemá peniaze. A ani ZSSK tam nemá záujem zastavovať, minimálne pokiaľ nebude dostavaná výstavba v okolí.
áno, ale x-krát som zažil, že tam závory boli dole dobrú minútu pred tým, ako sa posunujúca mašina vôbec pohla... celkovo by bolo treba zmeniť koncepciu prístupu do Východného.
Mám v tomto ohľade takú bláznivú myšlienku: nedalo by sa opraviť tankodrom na Pántoch a spojiť ho poriadnou cestou okolo rybníka s ul. pri Šajbách? Následne by som račianske priecestie zrušil a nechal tam len predĺžený podchod z račianskej stanice. Otázka znie, čo potom s obsluhou štvrte pri račianskej stanici, ale myslím, že aj tamojším obyvateľom by odľahlo, keby sa tam nie práve širokými na tranzit príliš nestavanými jednosmerkami neprepletali vozidlá smerujúce do/z Rendezu...
Len doplním. Kvôli izolácii mosta vlaky cez Rendez nejazdia, resp. to nie je jediný dôvod. Ono je tam zároveň aj vypnuté napätie v troleji, teda S65 idúca z Predmestia smer Vajnory a opačne musí cez celú Odb. Močiar ísť so stiahnutým zberačom. No a v deň, kedy začala táto výluka, zároveň pribudlo na výhybke na Močiari obmedzenie rýchlosti na 10 km/h, takže sa to zotrvačnosťou nedá vyjazdiť a vlaky musia jazdiť odklonom
Mne sa zdá, že áno, sú tam vlečky a cez Rendez môže ísť na Predmestie, BANM alebo na Vinohrady, viem, že dávno kvôli niečomu šiel rýchlik do Zvolena odklonom cez Východne - Rendez
Na ŽST ÚNS by mohli zastavovať vlaky keďže je tam nástupište, prečo tam nezastavujú? Tam by bol pekný prestup na 66, v histórii bolo v BA mnoho vlakových staníc a všade viedli za čias Uhorských železníc, dokonca z Vajnor bola vlečka k letisku M.R. Štefánika a k majeru cca 7km. To boli časy a ten návrh a predstava by bola ideálna a obyvatelia Rače by mohli ísť 52 k stn. Vajnory, premávka linky by mohla byť hustejšia keďže vo Vajnoroch Roľnícka sú zápchy a nadväzovať z vlaku a opačne
dve su na hlavnej trati (kolaje 1 a 2), a tretia je pri stanicnej budove (nie som si ale isty ci sa z nej da odchadzat aj na hlavnu trat smer BA a nie iba na rendez)
Včera som šiel minimálne dvoma NB 18 z druhej kúpy (2015) a mali už nové koženkové poťahy sedadiel ktoré predtým DPB dával len do najstarších Soriek. Za mňa dobrý krok, a aj to celkom pekne vyzerá v kombinácii s červenými tyčami
Nie sú vo Vajnoroch iba dve hrany? Potom by tam ukončovať vlak veľmi nevychádzalo (samozrejme za predpokladu, že by nedošlo k rekonštrukcii stanice, čo ale asi momentálne nehrozí)
Ono by ťa linka mala potenciál keby to je reálne Sko ktoré by šlo z Rusoviec na Vajnory a naspäť . Samozrejme novšie jednotky s dobrým odpichom a oprava trate .. alebo ešte linka z Devínskej do Petržalky by tiež mohla byť využívaná...
Ja si viem predstaviť nejakú mestskú linku Vajnory - Východné - Predmestie - ÚNS - Petržalka - Rusovce - Rajka ako prípoj k S60. Snáď by tam nejak zmysluplne vychádzal aj prestup od Pezinka na Vinohradoch.
Len aby to malo zmysel, muselo by to mať takt aspoň 30 min. (okrem úseku Petržalka - Rajka), čo dnes zrejme nikto nezaplatí.
No neviem, tou vláčikovou 155 som sa kedysi zo zvedavosti odviezol a bol som jediný platiaci cestujúci. Okrem mňa v ňom boli asi piati železničiari v uniformách.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Miro