Mne príde dosť chaotický aj výjazd z garáží pri zastávke 21, 210, kde autá nejdú, ako autobusy doľava, ale doprava, čiže opacne, ako chodia autobusy a už viackrát som tam vvide zmätených vodičov. Radšej mohla byť na tom výjazde ľavostranná premávka, aby mohli autá vychádzať smerom na Mlynské Nivy tak, ako autobusy.
Kolegovia z práce mi hovorili - včera vážna nehoda výjazd z Nivy Mall cez buspruh - trolejbus v plnej rýchlosti do auta ktoré následne spravilo tri saltá - matka s dvomi deťmi v aute, koľko ľudí zranených v Tbuse netuším
Tento "nezmysel" vznikol technológiou rekonštrukcie, keď sa pre finančnú úsporu nevybúravali pozdĺžne betónové pásy ale sa to dobetónovalo a na to položili BKV panely. Takže ak projekte je kompletná výmena spodku, tak "nezmysel" zmizne.
Ešte NIKDY som v Bratislave nevidel opravu lomu blokovej koľajnice v BKV paneli tak, aby to vydržalo dlhšie, než mesiac. To by totiž traťovka nesmela "krampáčmi" vyheverovať tri metre koľajnice a zvariť to agregátikom v uhle 170°.
Keď bola pred pár rokmi zverejnená nejaká vtedy aktuálna verzia projektu, tak tam kupodivu absolútne neriešili niveletu. Čiže sa nedalo zistiť ani toľko, či sa má trať nechať oproti paralelnej ceste "do kopca", alebo sa tento nezmysel uľahčujúci šírenie hluku zruší.
heh, ja som v minulosti videl aj take, ze problematicke trolejove useky prebehol vodic s jednou rukou na snure od zberaca a pri ich prejazde proste na chvilu stiahol zberac aby do nich nemusel brzdit.... (okrem zberacov na snure tam tusim bola podmienka este to ze zberac musel byt jednolistovy, aby mu pri navrate na trolej za jazdy nepreklopilo listu )
Tie úpravy sprejom nie sú nijako záväzné a sú len informatívneho charakteru. Vytvoril sa tam lom na koľajnici, dispečer to zaznačil, aby vodiči videli, kde ten lom je a aby vedeli, kde majú ísť opatrnejšie. V noci alebo podľa potreby inokedy prídu traťováci a ten lom navaria. Sprej potom nikto nepríde zmazať, aj keď to už je opravené.
Už je to premlčané, takže môžem s čistým svedomím povedať, že do podjazdu pod Bajkalskou na Ružinovskej som od rekonštrukcie na BKV jazdil "čo to dá", takže kľudne aj 60. Na rozdiel od Metropolky, križovatky Záhradnícka/Vlka Karadžića a pod. to nikdy nespadlo . Jediné relevantné rýchlostné obmedzenie na ružinovskej radiále (okrem konečnej) bola rozjazdová výhybka do odstavnej koľaje pri jazere.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Urbanway 2423